czwartek, 23 grudnia 2010

Catrice Soft Eye Shadow Mono Velvet Matt - Sweet Mauve (stara wersja)

Kupiłam ten cień skuszona kolorem, bo szukałam właśnie takiego odcienia, koniecznie w matowym wykończeniu. Kolor to Sweet Mauve i to własnie taki odcień z rodzaju fiołkowo-różowych ;). Właściwie ciężko określić czy ma w sobie więcej z brązu, fioletu czy różu. Odcień jest zgaszony, delikatny.
U mnie na oczach staje się bardziej różowo-bordowy niż fioletowy. Używam go najczęściej jako bazę pod inne fioletowe cienie, ale najbardziej lubię go w połączeniu z jasnymi, białymi cieniami (cień Catrice kładę wtedy w załamanie powieki).

Pigmentacja jest średnia, ale w przypadku tego odcienia nie przeszkadza mi to bardzo. Opakowanie też przypadło mi do gustu, niby zwykłe, ale lubię taki sposób otwierania na "klik" ;).

Zdjęcie z internetu: 

 Moje zdjęcia:



Zdjęcia na skórze:


I na papierze:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz