wtorek, 4 stycznia 2011

Catrice Nail Lacquer - 230 Clay-Ton, My Hero

Clay-Ton, My Hero to popularny odcień wśród lakierów Catrice. Jest mieszanką beżu, brązu, szarości z delikatnym złotym shimmerkiem. Nie jest to typowo brązowo-błotny kolor, ani nie jest to greige. Odcień ciężki do opisania, niespotykany (zwłaszcza wśród tańszych lakierów). Moim zdaniem bardzo ciekawy. Szczególnie spodobało mi się połączenie takiego odcienia z lekkim złotym pyłkiem (jak dla mnie złotko mogloby być bardziej widoczne, widać je tylko na drugim zdjęciu z lampą błyskową - ale lakier i tak bardzo mi się podoba).

Lakiery Catrice uwielbiam! Dopiero niedawno kupiłam pierwszy lakier z tej firmy a niedługo później dokupiłam dwa następne i mam w planie kolejne:). Szybko schną, świetnie się rozprowadzają, dlugo wytrzymują i kryją idealnie przy dwóch warstwach. Do tego cena jest naprawdę przyzwoita za tak dobry lakier (i 10 ml).



7 komentarzy:

  1. a jaka jest ich cena i gdzie je można dostać?
    u mnie nigdzie tej firmy nie widziałam niestety..

    świetny kolor kojarzy mi się z mokrym piaskiem na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 9,99 zł a dostać je można niestety tylko w niektórych Naturach w Polsce :(.

    To strona Catrice http://www.catrice.eu/, mają świetne kolorki w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te lakiery, małe cudeńka :D będe musiała sie temu przyjrzeć bo nigdy mi sie w oczy nie rzucił a ciekawie wygląda... nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor, szkoda, że u mnie Catrice nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jak zwykle nie ma tej marki... juz sie chyba przyzwczaiłam do takiego stanu rzeczy. Ale kolor cuuudny

    OdpowiedzUsuń