niedziela, 16 stycznia 2011

Japan Nail różyczki i motylki (wzorek)

To zdobienie sprzed paru miesięcy, ale pamiętam, że dobrze mi się nosiło takie pazurki:).

Robiłam je na podstawie japońskich pazurków (na dole zdjęcia mały obrazek z orginałem). Starałam się by były ogólnie podobne w stylu, bo identycznych nie dałabym rady zrobić (nie mam takich pieczątek). Nieskromnie przyznam, że podobają mi się :)

-bazowy lakier Wibo Express Growth biały opalizujący lekko na niebieski
-cieniowanie Essence Crazy about Colour, kolor Lilac Forever
-stempelki Essence lakierem czarnym My Secret
-farbka akrylowa czarna do zawijasków
-odrobina brokatu i kilka cyrkoni


 

9 komentarzy:

  1. ja ostatnio też zastanawiam się nad wzorkami bo latem je non stop robiłam, więc jak tylko pazurki mi podrosną to sobie jakiś zrobie... zainspirowałaś mnie tym wzorkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszło :)
    zapraszam do mnie
    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje cierpliwości, ja pewnie odpadłabym już przy pierwszym zawijasie! świetne pazurki, niestety dla mnie i moich koślawych knykci nieosiągalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jeden wzorek to ładniejszy, ten fiolecik cudny, zdobienie śliczne
    http://jjjustii.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wzorki :)
    Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia o co chodzi z tymi stempelkami, ale fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste robisz te wszystkie paznokcie! No nie byłoby takich, które by mi się nie spodobały! Gratuluję pomysłowości i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń