niedziela, 6 lutego 2011

Black & White (wzorek)

Dzisiaj pokażę Wam wzorek, który nosiłam kilka dni temu:). Muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Musiałam wypróbować w końcu nowe lakiery z Black and White ,Essence.




Użyłam:
-czarny lakier Black&White Essence
-biały lakier Black&White Essence
-biały lakier do stempelków Essence
-moja nowa płytka do stempelków Essence
-cyrkonie z Born Pretty Store
Cyrkonie przyklejałam klejem typu "kropelka", który był w zestawie z cyrkoniami i szczerze mówiąc nie jestem z niego zadowolona narazie.
Zdjęcie tego co użyłam:


Zapraszam do udziału w ankiecie (po prawej stronie) dotyczącej nazwy bloga :).

23 komentarze:

  1. A te lakiery z b&w dobre do stemplowania?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, mani wygląda bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maniaczka, Saturday-Night, Naatajla, Kasiek dziękuję :*

    Anonyme, właśnie całkiem dobre (na białym lakierze stempelki zrobione są czarnym z B&W więc możesz się przyjrzeć na zdjęciu:) ). Moim zdaniem wyszło wyraźnie, kolor mocny, na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW !!!!! Genialne !!!! Strasznie mi sie podobaja !!!! No super !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Piękne i pewnie pracochłonne:) wyglądają jak z profesjonalnego salonu manicure;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Żałuję, że nie mam u siebie B&W :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz!
    Jejku, co za piękne paznokcie :) Cudnie wyglądają.

    Pozdrawiam
    xx fashionablyyy

    ___
    Masz bloga? Zarabiaj na wyświetlaniu reklam NetSales! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że z wykorzystaniem białego i czarnego lakieru można zrobić tak wspaniały, zakręcony mani! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak używałaś tego kleju? ja po wstępnym oklejeniu całych palców znalazłam sposób! :) bo on taki w zasadzie bardziej płynny... :/ wyciskam na końcówkę aplikatora kropelkę kleju i zbieram odrobinę wykałaczką... i tą wykałaczką nakładam ten klej na palec w miejscu gdzie chcę przykleić ozdobę. i przyklejam... choć nie wiem jak z wprawą, bo póki co robiłam to raz :D
    A Ty jak go stosujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełna profeska w malowaniu, mi wszystko na skórki wylatuje :) Wzorek śliczniasty <3
    Zapraszam po bazę smashbox na mój blog
    sprawdzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa stylizacja i rewelacyjne zastosowanie czerni i bieli:*
    a co do kleju, nawet bardzo dobre kleje nie posłużą dobrze przy przyklejaniu ozdób na naturalne, pomalowane lakierem paznokcie, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuudo! Pozwól, że zapiszę sobie na dysk w celu podziwiania do mojej kolekcji pazurków z neta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny dziękuję Wam za wszystkie komentarze :). Bardzo się cieszę, że się podobają!

    Kasiaj85 ten klej strasznie płynny :/. Ja za pierwszym razem zachlapałam sobie spodnie (naszczęscie takie najgorsze dresy ;)) i skleiłam palce ;). Ale potem nauczyłam się już nim obsługiwać - ja dawałam kropelkę na starą plastikową kartę i nabierałam sondą i na paznokieć. Ten klej mi nie podszedł ze względu na to, że bardzo słabo się na nim trzymają cyrkonie:(.

    Farbstift - dziękuję :) ale nie do końca się z Tobą zgodzę co do kleju, jesli chodziło Ci o wytrzymałość:). Ten klej o którym teraz pisałam jest typu kropelka, bardzo płynny - cyrkonie poodpadały mi na następny dzień. A teraz np. też mam mani z cyrkoniami - przyklejałam moim ulubionym klejem do sztucznych paznokci Essence i trzymały się wszystkie cyrkonie 4 dni (bo potem zmyłam). To jedyny klej który mi dłużej trzyma niż takie zwykłe "bezfirmowe" kleje.

    Inulinus dzięki, jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszy mnie to że ci się podoba :)
    planuję taki na walentynki do tego ciut brokatu i sztuczne rzęski .. jak myślisz będzie pasował ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzorek prześliczny:) Ale bym chciała taki na swoich pazurkach.
    http://jjjustii.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń