niedziela, 20 lutego 2011

Essence Into the Wild LE, Jumbo Eye Pencil 02 Zulu

Kredka Essence, z limitowanej kolekcji Into the Wild w odcieniu 02 Zulu. Kupiłam ją bo spodobał mi się śliczny odcień - chłodny, dość ciemny brąz, lekko połyskujący. Cena też była zachęcająca - ok. 5zł.

Kredka jest mięciutka, łatwo się rozprowadza. Położona "solo" na powiękę moim zdaniem nie zachwyca. Poza tym, łatwo znika i nieładnie zbiera się w załamaniu powieki. Zdecydowanie zyskuje w roli bazy pod cienie (wtedy jest też tralsza). Ja osobiście nie lubię stosować kredek, które są właściwie cieniem w kredce - do podkreślania górnej czy dolnej powieki (tak jak to robimy klasyczną kredką), moim zdaniem są do tego zbyt miękkie - ale wiem, że niektóre dziewczyny sobie chwalą. Dzięki nieco lepkiej konsystencji cienie idealnie się "łapią" kredki. Kredka podbija kolor cieni lub nieco go zmienia. Najbardziej lubię ją w zestawieniu z brązami, zgaszonymi zieleniami, odcieniami złota.



Na poniższym zdjęciu chciałam Wam pokazać jak kredka sprawdza się w roli bazy pod inne cienie.  
Kredka + cień , a nad każdą "próbką" sam cień, który kładłam na kredkę.

Tak wygląda kredka solo na powiece:

I makijaż z użyciem tej kredki (kredka w roli bazy, a na niej inne cienie):




Ocena: 
Konsystencja 9/10
Trwałość 3/10
Cena 10/10
Odcień 8/10
Opakowanie 5/10 

11 komentarzy:

  1. Z into the wild załapałam sie tylko na blyszczyk w kolorze Heart Chakra. I jest to mój ulubiony błyszczyk!:)
    Tej kredki niestety nie zdarzyłam dorwać ale rzeczywiście pod cienie jako baza sprawuje się super:)
    A mogłabyś podać jakie cienie użyłaś do makijażu oka bo wygląda świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolorek ma :)

    ja właśnie dostałam zapas pianki :) :D
    jest naprawdę fajna ;) przynajmniej dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny makijaż ze złotem :love:

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie to wygląda, ja mam Coopera z Metalics i zazwyczaj go właśnie jako bazę używam :)
    Co to jest za cień, ten jaśniejszy w makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to razem skomponowałaś :)

    http://kosodrzewina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż i ładnie współgra z twoimi oczkami

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow, pięknie pomalowane oko :)
    mogłabyś napisać co to za złoty cień i ten który masz w zew. kąciku oka?
    Mam te brązowe oczy, a ten makijaż wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy bardzo efekt z tą kredką. Czasami na promocjach można jeszcze jakieś znaleźć :P. Przy odrobinie szczęścia oczywiście ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje dziewczyny za wszystkie komentarze:)

    Ewwwa a ja nie kupiłam tego błyszczyka i potem troche załowałam;)Makijaż robiłam już jakiś czas temu - ale z tego co pamiętam były to zwykłe cienie z takiej paletki 120 cieni (LancrOne), dużo osób takie ma i na Allegro jest ich sporo.

    Inulinus dziękuję:*

    Lady in Purplee dzięki, ja niestety go nie mam. Wszystkie cienie z tego co pamietam tak jak wyżej napisałam paletka 120 cieni z Allegro - LancrOne.

    Simply a Woman dzięki:) A ja bardzo rzadko się tak maluję bo lubię chłodne odcienie:)

    Kosodrzewina dzięki!

    Yasminella dzięki:)

    Lajfstyle dzięki, wyżej komentarzach napisalam jakie to cienie:)

    Zzielona, a chyba też kiedyś widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję ;D to raczej zapasy niż zakupki :D

    a no widzisz ja wolę balsamy brązujące bo po samoopalaczach mam złe wspomnienia :D

    na chusteczki do demakijażu już prawie jestem zdecydowana :D będą biedronkowe ;P jak się nie sprawdzą kupię inne ;)

    OdpowiedzUsuń