piątek, 25 lutego 2011

Essence Return to Paradise LE, nail polish 04 Fruit Punch

Fruit Punch to jasny pomarańczowy kolorek z lekkim złotym shimmerem. Jest w tym odcieniu spora domieszka koloru żółtego. Odcień mało popularny, nie widuję żadnych podobnych wśród zwykłych, niedrogich firm. Jest bardzo wesoły, kojarzy mi się z latem, wakacjami:).

Lakier dobrze się rozprowadza, schnie też całkiem przyzwoicie. Kosztował niedużo, jak to lakiery Essence:). Przy dwóch warstwach niestety trochę prześwitują "białe końcówki" paznokci.

Zdjęcia robiłam dziś innym aparatem (gorszym) dlatego jakość zdjęć gorsza niż zwykle:(. Nie do końca oddają urok tego lakieru.



 dwie warstwy

11 komentarzy:

  1. Ale masz piekne, rowniutkie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii lakiery są do d.... Mam brązowy i po dniu się robią odpryski dla mnie on jest jak woda. Już wiele lepsze są lakiery z serii I love Berlin.
    Kolor ładny no ale co z tego jak po dniu odpryski się robią .

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor ma.. taki letni :) wakacje mi się z nim kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. powiało latem na blogu :-)

    podobno takie kolorki będą w sezonie wiosna/lato bardzo modne więc przyda się taki kolorek na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor na lato :). Też chyba sobie taki sprawię :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ide zjesc pomarancze :D
    extra kolorek! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek świetny, aż chce się pomarańczy!
    Zapraszam:
    http://makeup-farbstift.blogspot.com/2011/02/mariza.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za komentarze:)

    kobiecewariacje, u mnie kazdy lakier wytrzymuje przynajmniej z 4 dni bez odprysków, ten tak samo - dlatego nic nie wspomnialam o odpryskiwaniu. A długo lakierów nie noszę bo lubię często zmieniać:)

    Zapomniałam dodać, że lakier ma identyczny kolor jak marchewka:)! Zauważyłam to trzymając marchewkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam go ostatnio na końcówkach serii w Naturze, ale był do połowy wymalowany... masakra a cena taka sama jak lakieru w całości, uważam, że powinni go przecenić na jakieś 1,50zł ;-P chętnie bym zrobiła sobie wtedy taka pomarańczkę, super do szarości w ubraniu pasuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z panią kobiecewariacje, te lakiery są beznadziejne.Mam taki pękający biały i PĘKA MI TYLKO NA PÓŁ!!!UWAZAJCIE DZIEWCZYNY

    OdpowiedzUsuń