wtorek, 22 lutego 2011

Ruffian Manicure

Bardzo łatwo wykonać taki manicure, ale jeśli jesteście zainteresowani - tutaj możecie zobaczyć bardzo prostą instrukcję krok po kroku: http://krea-tornia.pl/1240/manicure-krok-po-kroku-ruffian-manicure-od-kleopatre/

Zdjęcie niestety nie wyszło takie jak bym chciała, pogoda nie dopisywała. Musicie mi uwierzyć na słowo, że w rzeczywstości prezentowało się to ładniej, a fiolet miał ciemny, nasycony kolor :).

Użyłam:
-lakier w złoto-oliwkowym kolorze Essence Metallics 04 Nothing Else Metals
-ciemny fiolet Colour Alike 1 Magic Ultraviolet


Jak Wam się podoba taki sposób zdobienia paznokci:) ?
Mi bardzo podoba się Ruffian Manicure i Half Moon Manicure :)

14 komentarzy:

  1. bardzo fajny efekt, muszę z czerwienia tak pokombinowac

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się te dwa style nie podobają w ogóle.. :)
    ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) ;)

    ja je bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie to wygląda-chciałabym taki w kolorkach zieleń + złoto...mmmmm.....<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :*

    Tak mi się właśnie wydawało, że taki Ruffian Manicure się albo lubi albo nienawidzi:)

    Ale mi dziewczyny pomysły podrzucacie, z czerwienią, zielenią, wyglądało by to napewno genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba efekt końcowy :) kolorystyka również :) trochę żałuję, że mnie takie ładne toto nie wychodzi, zawsze się cała ubabram...;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba sposoby bardzo mi się podobają, jak tylko skończę swoją kurację (pewnie już na dniach) to spróbuję księżycowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajna sprawa :)
    będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też nie zaciekawie to wygląda ;D

    niemiecka firma.. w Polsce chyba niedostępna..

    OdpowiedzUsuń