piątek, 18 lutego 2011

Star Gazer - Loose Powder White (biały sypki puder do twarzy)

Kilka lat temu, jak byłam trochę młodsza za wszelką cenę chciałam się wybielić:D. Wtedy trafiłam na biały puder Star Gazer. Obawiałam się, że będzie dawał tandetny, sztuczny efekt - myliłam się, bo zaskoczył mnie bardzo pozytywnie :).

Puder kupiłam na rockmetalshop.pl, jest tam nadal dostępny KLIK . Jak na puder sypki jest dość mocno kryjący, nie jest to w żadnym wypadku puder transparentny. Ma matujące działanie jak każdy sypki puder - pod tym względem nie wybija się w żadną stronę. Ja nie mam tłustej skóry, wystarczy mi przypudrowanie się raz w ciągu dnia i po problemie. Dlatego nie wiem czy sprawdził by się na tłustej cerze. Puder kosztuje na podanej wcześniej stronie 24,90 zł (niedużo jak na sypki puder), ma 6g - to też niedużo ale jest naprawdę bardzo wydajny.

Przejdźmy do efektów na skórze. Jak na niedrogi, do tego biały puder jest naprawdę dobry. Z bliska trochę widać go na skórze, lubi się czasem osadzić na drobnych włoskach na twarzy - transparentne pudry napewno wyglądają naturalniej. Ale z pewnością nie daje sztucznego efektu jakbyśmy szły na bal przebierańców na Halloween ani jakbyśmy się obsypały mąką. Oczywiście jeśli mamy takie życzenie i nałożymy pół opakowania na twarz to uzyskamy efekt idealnie białej jak ściana skóry pod warstwą tapety;).
Nakładany w niewielkich ilościach (ale porównywalnych ilościach do zwykłych pudrów), nałożony równomiernie lekko rozbiela twarz, skóra wygląda na nieco rozjaśnioną. Po chwili puder nieco stapia się ze skórą, efekt nie jest sztuczny. Podoba mi się, że można stopniować efekt.
Używałam go na codzień przez dłuugi czas, potem kiedy zostało mi go niedużo przerzuciłam się na inne sypkie pudry. Teraz też bardzo podoba mi się jasna skóra, ale nie sztucznie odcinająca się od koloru szyi - tylko wyglądająca naturalnie i porcelonowo, dlatego lubię go używać w rozsądnych ilościach. Napewno poleciłabym go osobom o jasnej cerze, które chcą dodakowo lekko się rozjaśnić. Odradziłabym raczej komuś kto ma naturalnie praktycznie białą skórę i nie chce się rozjaśniać tylko wyglądać naturalnie - wtedy można kupić podkład mineralny, czy inny bardzo jasny podkład + puder transparenty.

Myślę, że kupię za jakiś czas puder Star Gazer ponownie, bo jest niezły, a nie widuję nigdzie innych białych sypkich pudrów.




puder w maxymalnym stężeniu na skórze 



tutaj starałam się rozetrzeć stopniowo puder -od maxymalnego stężenia po minimalną ilość
(po kilknięciu w obrazek lepiej widać)

 Przy okazji zapraszam na Giveaway u Sprawdzanki:

Rozdanie kończy się 24 lutego ,więc niedużo czasu zostało! 
Do wygrania paletka "piątka" Inglot:

zdjecie z bloga Sprawdzanki 

7 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie próbowałam takiego pudru. Ogólnie mam jasną cerę i boję się że jak będę takich pudrów używać to jak "śmierc" wyglądać będę. Ale produkt sam w sobie fajny może być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korci. Korci bardzo.
    Tyle, że ja i bez takich specyfików wyglądam jak śmierć na chorągwi, a kumpel fotograf skarży się, że światłomierz klasyfikuje moją twarz, jako czystą biel i wychodzę jak kawałek ściany. ;)
    Używam białych Meteorytów, które masz w grafice tytułowej, ale nie widzę żadnego efektu rozjaśnienia cery. Jestem biała, jak zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, ciekawe. Może by zmniejszył różowość policzków (mam naczynka)? trzeba będzie pomyśleć o zakupie

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog :)

    Zapraszam do mnie
    www.wizaz-agaciorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie tu, dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kobiecewariacje - jeśli masz jasną cerę i nie chcesz się rozjaśniać to odradzam, bo to jednak biel jest ;)

    Sabbath, mnie te białe meteorytki jednak delikatnie rojaśniają:). Chociaż wydaje mi się, że ten puder Star Gazer i tak by Cię bielił, bo chyba nawet najjaśniejsza skóra jednak ma odrobinę cielisty odcień;)

    Simply a woman, hmm ciężko mi powiedzieć:)

    Agaciorka, Kasia dzięki :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post !! Great idea, people have faced astro problem many times in life. They can get good result by help of astrologer.
    astrological calendar

    OdpowiedzUsuń