wtorek, 26 kwietnia 2011

Eveline Colour Show - Pink Lady

Róż, pastelowy ale nie bardzo jasny, zdecydowanie chłodny. Taki typowy słodki, barbiowy różyk :). Bardzo lubię ten odcień, choć nie jest to jakiś orginalny i niespotykany kolor. Wykończenie lakieru jest kremowe. Uwielbiam ten lakier za jakość - to jeden z najlepszych jakościowo lakierów jakie miałam przyjemność używać. Świetnie się rozprowadza, szybko schnie i ma piękny, mocny "lustrzany" połysk po wyschnięciu. Brawa dla Eveline za tak rewelacyjną jakość w dobrej cenie!



12 komentarzy:

  1. piękny kolor ;)
    soczysta landrynka jak dla mnie :D

    skróciłaś pazurki ???

    OdpowiedzUsuń
  2. a mój lilak z tej serii zaczyna odpryskiwać po kilku godzinach od aplikacji, niezależnie czy użyję top coata, czy nie (base coata zawsze stosuję). Teraz maluję nim pazury codziennie, byle go wyciapać. Normalnie bym wyrzuciła, ale kolor ma ładny...

    OdpowiedzUsuń
  3. kamień z serca mi spadł :D

    i jak ona ?? bo obecnie mam bardzo przesuszoną cerę nie wiem po czym.. taka z dnia na dzień mi się zrobiła praktycznie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz krótsze pazurki czy mi się wydaje? kolor śliczny, lubię róże na pazurkach, ale ostatnio szaleje ze wszystkimi innymi, tylko nie z różami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam nigdzie w sklepach tych lakierów... albo mam coś z oczami albo one się przede mnę chowają pod ladę!
    a kolor nie mój, ale ślicznie się błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiz piękny candy pink! Takiego koloru szukam pomadki....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię różowego za bardzo. Mam szminkę i 1 lakier i mi to wystarcza. Tylko wyjaśnij mi, dlaczego znowu jak odwiedzam twojego bloga znajduję coś idealnego dla siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Mówię i mam! Przysłali mi bardzo podobny lakier z Vipery! Niedługo wstawię zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek! Uwielbiam takie róże :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor. Chętnie bym wypróbowała na lato. Nigdzie jednak nie spotkałam się z lakierami z Eveline.

    OdpowiedzUsuń