poniedziałek, 11 kwietnia 2011

I znowu rozdania:)

Zapraszam na rozdania:

Pierwsze rozdanie u Lady in Purplee :*
http://ladyinpurplee.blogspot.com/2011/04/moje-pierwsze-rozdanie.html

Mnie najbardziej kuszą oczywiscie lakiery do paznokci i bananowa odżywka:)
 do wygrania:
1. Bananowa odżywka z The Body Shopu - wiem, że sporo dziewczyn nie ma niestety dostępu do tego sklepu, więc jest to dla Was okazja na zdobycie jej :)
2. Zmywacz do paznokci - tak, to ten zmywacz z biedronki, długo się zastanawiałam czy go dać, ale postanowiłam to zrobić bo wiem, że nowa właścicielka będzie bardzo zadowolona; użyłam go tylko raz i niestety pomimo genialnego działania zapach mi się nie spodobał, co dziwne bo sporo dziewczyn go bardzo lubi...
3. Rival de Loop, lakier do paznokci nr 59 - mam taki sam, bardzo mi się spodobał, przed końcem rozdania pewnie zobaczycie jego swatche
4. Essence, Multi Action False Lashes - mam i lubię, wbrew pozorom dla dziewczyn lubiących naturalny look
5. Wibo, Fluo Top Coat - podobno po nim lakier świeci w ultrafiolecie, nie wiem, ale widziałam, że świetnie zmienia bazowy kolor
6. Essence, lakier z limitki Crazy About Colour - śliczny, ale nie moja bajka, raz spróbowany
7. Essence, Top Coat High Shine - bardzo ładnie po nim lakier błyszczy, jednak został zdetronizowany przez Inglota, użyty 3 razy
8. Perfecta, peeling drobnoziarnisty - mój zdecydowany nr 1
9. Collistar, szampon odżywczy - próbka
10. Lancome, Teint Miracle - próbka

 Rozdanie trwa do 4 maja do godz. 23:59


I rozdanie u Pysi Patrysi:)
http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

A tu z kolei najbardziej podoba mi się lakier Essie :D

Do wygrania:
* Lakier Essie w kolorze Strawbery Sorbet
* Nail Tek I
* Essie first base coat
* kolczyki

Rozdanie trwa do 10.05.2011r.


I mini rozdanko, aczkolwiek bardzo ciekawe:) u Kosmetykoholiczki
http://moja-kosmetyczka.blogspot.com/2011/04/cos-sodkiego-bardzo-mini-rozdanie.html#comments

Do wygrania probka Christiana Lacroix Tumulte
Bardzo zaciekawił mnie ten zapach opisywany jako słodka mieszanka konfitury różanej z kadzidlaną nutą... musi być boski.

rozdanie potrwa do 20 kwietnia

10 komentarzy:

  1. powodzenia ;) mi też się lakier podoba :)

    * obserwuje i blogrolluje ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie mam nie mam :D
    ale widzę że jest do wygrania u lady ;D

    ja czytałam same złe opinie o nim.. także już nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię ten zmywacz, ale jego zapachu nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na opakowanku pisze "22 What do you think?" więc to chyba nr 22 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj masz bardzo przejrzystą instrukcję jak to wykonać :)
    http://kodatnik.blogspot.com/2009/10/dodajemy-favicon-do-bloggera.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za notkę o rozdaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow zachwyciła mnie ta bananowa odżywka, mogłabyś mi o niej napisać więcej? na pewno pachnie cudownie:)

    OdpowiedzUsuń