czwartek, 21 kwietnia 2011

Look: Britney Spears - Toxic

Makijaż na konkurs z teledysku u http://lady-flower123.blogspot.com/2011/04/225-konkurs-makijazowy-teledysk.html , o którym juz pisalam Wam jakiś czas temu.
Wybrałam czerwony makijaż Britney z Toxic, potraktujcie ten makijaż z przymróżeniem oka:D.

Nie starałam się identycznie skopiować jej makijażu, a raczej oddać klimat;). Jak za chwilę zobaczycie moja wersja różni się od orginału, dodałam czerwone sztuczne rzęsy, całą ruchomą powiekę która jest czarna zastąpiłam cieńszą kreską - a czerwony akcent położyłam właśnie na ruchomą powiekę a nie jak u Britney - pod łukiem brwiowym.







I inspiracja:D





44 komentarze:

  1. świetny makijaż, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow, bosko Ci to wyszło! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, podwójna kreska świetnie ci wyszła ;) co to za rzęsy i jaki cień masz na brwiach?

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaż :) twoja wersja jest bardziej hmmm ludzka? gdyby nie te czerwone brwi śmiało można by w nim zaszaleć na mieście! życzę powodzenia w konkursie. w pełni oddałaś charakter toxic. mam tylko nadzieję, że nie specjalizujesz się w otruwaniu mężczyzn :D szkoda by było, w końcu prawdziwych nie ma wcale tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boosko Ci wyszło :D podoba mi się bardziej niż ten z oryginału ;P życzę powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny makijaż! te czarne kreski są boskie, takie precyzyjne :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaz, sliczne kreski i to cieniowanie !!! Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle charakteryzujaca Cie precyzja, ktorej zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. woow
    genialnie ci wyszedł ten makijaż :)
    jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szok! Wszystko jest tak dopracowane, kreski po prostu mnie oczarowały, są wręcz idealne.
    No i Ty piękna :)
    Życzę powodzenia w konkursie :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę przepiękny ten makijaż. Życzę powodzenia.
    zoila

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo super wykonanie, podoba mi sie nawet bardzieh niz orginal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż świetny :) Ale cerę masz tak piękną, że aż zazdroszczę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, lepiej niż orginał i bardzo ci w nim do twarzy - myślę, że super na szalone imprezy :) BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :) Twoja wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba niż Britney.
    Życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie to wygląda ! Powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż wygląda bosko! powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szerze Kochana ta gwiazdeczka przy Twoim makijażu się chowa!Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje wykonanie jest 100 razy lepsze, zdradź proszę co masz na rzęsach? (to czerwone) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. GENIALNY makijaż!! :) rzęsy rządzą! życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ja już kiedyś Ci mówiłam że masz talent, ale teraz się powtórze MASZ MEGA TALENT, no poprostu jak dla mnie bomba:*

    OdpowiedzUsuń
  22. wprost nie mogę się napatrzeć na to cudo ;)

    dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny, na pewno zdobędziesz nagrodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój makijaż jest ładniejszy niż ten britney ;)

    P.S.Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu (szczegóły na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Jestem pod wrażeniem! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  27. wooow, niesamowity! o wiele lepszy niż w teledysku! masz przecudny kształt oczu, a te kreski go idealnie podkreślają

    OdpowiedzUsuń
  28. extra... strasznie mi sie podoba..
    super kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo pomysłowy makijaż, najbardziej podoba mi się część z rzęsami pomalowanymi na czerwono ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Więc pozostaje mi tylko życzyć aby sprawdził się tak dobrze jak u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyny dziekuje Wam bardzo i ciesze sie, że makijaz się Wam spodobał:)

    Zoila bardzo dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Spoko, już mam w planach jedną notkę, nawet zdjęcia porobiłam i niedługo ją napiszę (pewnie jakoś jutro ^^).

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelaaaacyjny makijaz :) bardzo mi sie podobasz w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny!!!
    Pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo odważny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. FENOMENALNY makijaż!! rewelacja, baaardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń