czwartek, 28 kwietnia 2011

Migotkowo-koniczynkowo-teczowy mani :)

 Mi szczerze mówiąc średnio się podoba ten manicure, nie należy on z pewnością do moich najlepszych:). Ale zaryzykuje i Wam pokaze (tych brzydszych Wam nie pokazuje:D).


Wiekszosc lakierow i zdobien wrzucam w bardzo roznej kolejnosci, stad roznice w długosciach i kształtach moich pazurkow. Juz niedlugo będą aktualniejsze fotki.
Uzylam:
-jako baza Szara Migotka Colour Alike
-na serdecznym i kciuku Circus Confetti Essence
-a poza tym zielony, czerwony i zolty lakier jako tecza i koniczynka;)

20 komentarzy:

  1. fajny pomysł, nie wiem czemu nie jesteś do niego przekonana:)

    ewalucja.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie podoba! chyba sobie kupię ten confetti. o ile dostane. bo top matu nie dostałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szara migotka jest fantastyczna - piekny kolor. A zdobienie niesamowicie pomyslowe! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że zamiast tęczy masz flagę Niemiec :P
    Ładny mani, konfetti wygrywa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się podoba:)
    nie wiem po co tu wchodziłam teraz chce kconfetti:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 431, o ile dobrze odczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. confetti na kciuki jest fajne :)

    koniczynka tak średnio pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu kusisz confetti! aż Ty niedobra dziewczyno! :D
    Mani byłby świetny gdyby nie ta tęcza, koniczynka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kleo, uwielbiam Twoje mani! :-) Jesteś mega zdolna i kreatywna w swoich pracach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szara Migotka na prezydenta!
    a tak serio serio to ja jestem za leniwa na takie zabawy, ale bardzo mi się podobają wszystkie twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne świetne mani :) Skąd Ty bierzesz te super pomysły?
    A tak poza tym to uwielbiam szarą migotkę i circus confetti... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo mój ulubiony śnieżący telewizor! :)

    OdpowiedzUsuń