sobota, 23 kwietnia 2011

Projekt Kreska: Multicolour

Moja pierwsza propozycja w Projekcie Kreska. Jest to zupełny eksperyment, malowałam coś takiego pierwszy raz a pomysł wpadł mi do głowy zaraz przed wykonaniem. Ciekawa jestem co powiecie na takie kolorowe kreski:).

Użyłam:
-bazy pod cienie (na całą powiekę) Joko Virtual
-paletki 120 cieni LancrOne (wszystkie kreski są zrobione cieniami z tej palety)
-Duraline Inglot posłużył do zrobienia kresek
-tusz Multi Action Mascara Essence, jakimś cudem jeszcze mi się go udało użyć bo już jest zupełnie zużyty i wyschnięty





Zapraszam do odwiedzenia innych blogów, które biorą udział w projekcie :):

55 komentarzy:

  1. WOW ! Ten makijaż jest suuuuper ! Zakochałam się !

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BOMBASTYCZNIE !!! Jak ja bym chciala umiec chociaz jedna taka rowniutka kreske nasmarowac ... o trzech to nawet nie marze ;) Niesamowicie mi sie podoba Twoje oko w takim wydaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem kurde jak Tobie wychodzą takie ładne, równe kreski... I do tego jeszcze trzy na raz :D. Po prostu nie rozumiem ;P.

    OdpowiedzUsuń
  4. super! a jakie równe kreski Ci wyszły! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Kleo, kolorów cała tęcza jednak wszystko się ładnie komponuje i cieszy oko :)
    super praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i jakże starannie wykonane! Jesteś moją kreskową idolką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nooooo podoba mi sie :D chyba odgapie pewnego pieknego dnia :)
    powiedz mi czy kreski robione na duraline nie odbijaja sie na powiece ? bo u mnie to odwieczny problem z wszelkimi kredkami i eyelinerami ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne <3 równiutkie, idealne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne kreski - zazdrość trochę, ja muszę jeszcze poćwiczyć. I jakie kolory! Najbardziej niezwykła jest ta zielona na dolnej powiece - że wewnątrz Ci się udało taką perfekcyjną zrobić - jest perfekcyjna, zero rozmazywania!

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow, mistrzyni!
    Ja tak nie umiem, łapy mi się trzęsą jakbym tramwajem jechała jak się zabieram za kreski - no chapeau bas!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zaszalałaś! :-) świetny pomysł na makijaż i rewelacyjne, a co najważniejsze - precyzyjne wykonanie! :-)

    Co do tego Blossom o powiem Ci, że mam rozdwojenie jaźni. Przed chwilą czytałam o nim na jednym z blogów i blogerka dała porównanie z AOH, wydawać by się mogło, że mają podobne wykończenie, tyle, że AOH wpadał bardziej w beż a Blossom wpada niby bardziej z biel. Byłam po tamtym poście przekonana, że jednak mimo wszystko kupię kwiatuszki, ale teraz jak napisałaś, że nałożyłaś go na całą twarz i nie ma efektu nabłyszczenia (takiego mocnego nabłyszczenia) to chyba jednak faktycznie jest słabszy niż AOH. Szukam czegoś dającego mocny połysk (tafla wody, coś w tym stylu), coś na kości policzkowe. AOH był super...
    Z kolei u drugiej blogerki czytałam, że MAC ma świetny rozświetlacz - MAC Mineralize Skinfinish w kolorze Soft and Gentle. Atqa (bo o niej mowa) opisała ostatnio Essence, Sun Club Highlighting Powder i bardzo mnie nim skusiła. Muszę poszukać czegoś fajnego na moje policzki.

    (adres do Atqi: http://atqabeauty.blogspot.com)

    (sorry, że się rozpisałam tak chaotycznie ...:P)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, Kochana świetny makijaż!:) I do tego jak precyzyjnie wykonany:) Super:) Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny makijaż i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejkuuu, musze coś takiego sobie wykombinować :D
    Cięzko będzie ale spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, piękne, piękne, piękne, piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super:) tym bardziej na plus że jeszcze nigdzie niczego podobnego nie widziałam:)
    a jakbyś zieleń dała na górną powiekę, to mogłabyś iść tak na koncert raegge;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kreski!
    Żeby mi chciały wychodzić takie równe... :P

    OdpowiedzUsuń
  18. super to wygląda.. świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł super, wykonanie genialne
    Wesołych świąt życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, kleo, jestem pod wrażeniem... Świetny, kreatywny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog został dodany do listy na http://blogiurodowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kreski wszystkie perfekcyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. multikolor w niezwykłym wydaniu! czarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna tęcza *_* niesamowita jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. te kreseczki są świetne! aż mam ochotę zaopatrzyć się w kolorowe eyelinery i zmalować coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie Ci to wyszło!
    A co do Natur i Douglasów, to może i dobrze, bo byłabym zupełnie spłukana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ci to przepięknie wyszło! niesamowity efekt, też tak chceeee;)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. chcialabym umiec choc jedna tak precyzyjna kreche zmalowac:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. meeeeeega!
    idealne na wiosenną sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kreska, bajeczna :).
    Jeżeli chodzi o moje paznokcie to zawsze rosły mocne i długie :) Jednak lubią się rozdwajać... Ale zawsze zabezpieczam je odżywką z Wibo z jedwabiem i jakoś się trzymają. Gorzej sprawa się ma ze skórkami, których nie potrafię okiełzać. Zawsze wyglądają jak jakieś oskrobane :P Znasz jakiś dobry sposób na te skóry? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny efekt:)uwielbiam kolorowe kreski!Super polaczenie kolorow,ktore tworzy idealna calosc!
    Masz bajeczne rzesy,zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  33. szczęka opadła mi z wrażenia na klawiaturę i chyba nie ma zamiaru powstać ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja zupełnie nie mam pojęcia jak używać cieni na mokro :O

    OdpowiedzUsuń
  35. woow :D tęcza.. boskie kreski !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. łaaaaał ale tęczowo i idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziekuje za wszystkie komentarze:) Nie spodziwalam się, że tak Wam się spodoba ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo precyzyjny makijaż - do takiego trzeba mieć wprawę ;)

    OdpowiedzUsuń