wtorek, 3 maja 2011

Bundle Monster: Kto się dołączy lub kto pomoże ?

Ja i Mavia (http://mavia-nails.blogspot.com/) chcemy zamówić sobie płytki do stempelkowania Bundle Monster.
Płytki Bundle Monster można kupic na amazon.com lub amazon.co.uk
Z tego co Mavia wyczytała nasze zamówienie musi przekroczyć pewną kwotę żeby się załapać na darmową wysyłkę (amazon.co.uk) - chyba ze bedziemy zamawiac na amazon.com, wtedy czym wiecej osob sie zgłosi tym mniej zapłacimy za wysyłkę bo rozłozy się na wiecej osob (najlepiej z Krakowa).

Problem w tym, że obie średnio sobie radzimy z amazonem i z angielskim:/. Czy ktoraś z Was zamawiała może te płytki lub coś z amazona i mogłaby nam pomóc? Nie wiemy skąd bardziej opłaca się zamawiać i w jaki sposób zapłacić, ile sie czeka na przesyłkę itp.

A może któraś z Was chcialaby się przyłączyć do naszego zamówienia?

Link: http://www.amazon.com/Monster-Nailart-Stamping-Manicure-Accessories/dp/B003ILUQPM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1304452709&sr=8-1
Link: http://www.amazon.co.uk/Monster-Nailart-Stamping-Manicure-Accessories/dp/B003ILUQPM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1304452811&sr=8-1

47 komentarzy:

  1. Ja się chętnie dołączę! T____T Tylko ja bym chciała te nowe http://www.amazon.com/Monster-Nailart-Stamping-Manicure-Accessories/dp/B004XJNQXW/ref=sr_1_2?s=beauty&ie=UTF8&qid=1304453225&sr=1-2
    http://www.amazon.co.uk/Monster-Nailart-Stamping-Manicure-Accessories/dp/B004XJNQXW/ref=sr_1_3?s=beauty&ie=UTF8&qid=1304453227&sr=1-3
    Lepiej chyba by było brać z Anglii, bo cła nie będzie przy takiej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przesyłkę czeka się tydzień, płaci się kartą kredytową. Gdyby można Pay Palem, to bez problemu ja bym zamówiła, ale nie można i pff ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seraphase super:)! Nowe tez przeciez mogą byc bo to ten sam sprzedawca:) Swoja droga tez sa super, chociaz ja wezme stare bo są tańsze.
    Ale z kolei z angielskiego amazona wychodzi drozej w przeliczeniu na złotówki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę się dołączyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. FooU świetnie:)

    To jesli placi sie karta kredytowa to teoretycznie ja moge zrobic przelew, bo raz placilam bezposrednio kartą w jakims sklepie internetowym i sie udało. Ale lepiej by bylo jakby robil to ktos kto lepiej sie zna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce Wam macic, ale istnieja jeszcze plytki z MASH, ktore sa jeszcze tansze niz BM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio je kupilam i jestem mega zadowolona - super jakosc!

    http://www.amazon.com/gp/product/B004IZX4OM/ref=ox_ya_os_product

    buuu, wysprzedane :(

    OdpowiedzUsuń
  8. $9.99 za calusienki zestaw + $4 wysylka - czyli w sumie $14.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się chętnie dołączyła

    OdpowiedzUsuń
  10. Carmen no to fajnie:) Super, że juz sie uzbierało kilka osób:)

    Czy ktoras z Was, moglaby ogarnąć tego amazona, bo ja nadal nie wiem z którego lepiej zamawiać:( Amazon.com to 17,99dolarów +przesylka, ale nie wiem czy na 100% wysylaja do Polski, a Amazon.co.uk to 14,99funtów co wychodzi drozej ale jest podobno darmowa przesylka od jakiejs kwoty i Serphase mówi ze wtedy cła nie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym się dołączyła z chęcią jeśli można. Ale tylko na tego ze stanów b jednak taniej wychodzi... Duzo taniej. Niestety na amazonie się kompletnie nie znam... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm no nie wiem w końcu.
    W dolarach wychodzi ok. 47 zł, a w funtach 65 zł
    Cło z tego co wiem to loteria i jeśli przywalą to nigdy nie wiadomo ile, więc może faktycznie się nie opierniczać i z UK brać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Veloute jasne że można:) Mi sie zdawalo że cło to stały procent od wartości paczki. Przynajmniej tak było jak ja kiedyś musialam zapłacić, to był jakiś konkretny procent od wartości.

    No ja nie wiem, najlepiej jakby ktoś nam coś podpowiedział skąd lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie gdzieś na wizażu czytałam, jak dziewczyny ciuchy zamawiały, że to różnie może być - że mogą naliczyć cło lub vat, lub sam vat - i w ogóle to jest skomplikowane jak nie wiem co.
    Z resztą zajrzyj sama, ja tam się w tym gubię :D http://www.zakupyzusa.com/?pg=customs

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez sie w tym gubie:/
    Z tej stronki co mi podalas wynika, ze niektore przedmioty są zwolnione od vatu, niekore od cla, a niektore od cła i vatu.
    Odrazu mowie, ze nie jestem najlepsza z matematyki, ale obliczylam to tak:
    Cło wynosi 5% wiec 5% z 47 dało 2zł z groszami. Vat to 22% czyli 22% z 47zł daje około 10zł. I teraz te 2zł i 10zł razem to 12zł mniej wiecej = czyli 47zł+12zł daje 59zł czyli i tak mniej niż te 65zł, które byśmy zapłaciły na angielskim amazonie. Oczywiscie o ile byśmy wogóle ten vat i cło musiały płacić, bo tak jak powiedzialaś to loteria.
    Ale jeszcze dochodzi przesyłka, nie wiem ile za nią wyjdzie jak sie rozłoży na kilka osób, a na angielskim amazonie przesylka jest za darmo od kwoty która bysmy pewnie przekroczyły.

    Nie wiem czy to dobrze obliczyłam i czy dobrze zrozumialam wogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A na angielskim amazonie przesyłka nie jest za darmo od 25 Ł ?
    Bo wtedy już dwa zestawy pokrywają to i jest z głowy.

    No i chyba z UK miałybyśmy to zdecydowanie szybciej :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry, nie mogłam wcześniej pomóc, bo spałam :3

    Z moich informacji wynika, że cło jest naliczane, jeśli wartość paczki przekroczy $50, co w naszym wypadku na pewno by się stało :)
    Z UK nie naliczą nam żadnego cuda, bo w rejonie UE tego nie robią :)

    Mogłybyśmy zamówić z USA, po prostu zamawiając na dwie czy więcej paczek (coby nie przekroczyć $50). Ale wtedy też możemy liczyć się z ryzykiem, że capną i coś naliczą :) Choć patrząc na zamówienia na Wizażu to dzieje się nieczęsto .__.

    Oczywiście płytki zestaw 1 są tańsze w $... Zamawiała je dla mnie Sabbatha i wyszło wtedy chyba 56zł z przesyłką (chyba ;)).

    Bank Kleopatre i tak ma swoje kursy. Ale patrzę teraz na kurs $ na e-money i tak niskiego jeszcze nie widziałam .__. Kleopatre, jeśli umiesz, to sprawdź nam, jaki Twój bank ma aktualnie kurs :).

    Z UK wysyłają do PL, z USA też :D

    Zza oceanu jak i zza morza paczki przychodzą do mnie w tydzień, więc odległość nie gra roli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 dziewczyn chętnych na zestaw 1 - 5 * 17,99
    plus ja na zestaw drugi - 5 * 17,99 + 21,99
    w sumie: $111,94
    na złotówki (wg. 1$ ~ 2,6zł) - 291,044zł
    LOL :D
    cło 5% = 14,5522 + 291,044 = 305,5962zł
    I jeszcze wysyła do tego z USA ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A 23% VAT to 64,02968zł :D
    VAT+cło+wartość = 369,62588zł
    ROTFL ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też jestem chętna! Tyle tylko, że ja jestem z Wrocławia. Ale jeżeli to nie problem to chętnie się przyłączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. No i ja również jestem chętna :) Na ten pierwszy podstawowy zestaw. Mam ten sam dylemat, nie wiem czy bardziej opłaca się z UK czy z USA. A Wy do czego jesteście bardziej przekonane?

    OdpowiedzUsuń
  23. trzeba bylo mowic, ja juz 23 kwietnia bodajze zrobilam zamowienie na nowy zestaw, ja zamawialam ze Stanów, wysylke macie 4$ bez wzgledu na ilosc wiec nie jest to majatek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma problemu z którego miejsca w Polsce, tylko trzeba bedzie doplacic za wysyłkę w Polsce.
    Chyba, że macie możliwość zrobić osobne zamówienie?

    Paulina a jak ta opłata celna itp? Twoja paczuszka nie podeszła pod zadną opłatę?

    OdpowiedzUsuń
  25. wczesniej zamawialam z amazona powyzej 50$ i nie naliczyli mi cla

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiem jak teraz bedzie bo jeszcze do mnie nie doszlo ale dam znac czy cos naliczyli

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, to trochę się spóźniłyśmy... Ale daj znać Paulina, jak to wyszło z tym cłem :) Bo jeżeli nic nie naliczyli to chyba zamawiamy z USA, co nie dziewczęta?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście byłabym za USA, ale poczekajmy może niech jeszcze wypowie się Seraphase bo chyba zna sie najlepiej z nas wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem za, ja się mało znam dlatego pójdę za większością albo za jakąś dobrą duszą, która się na tym zna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że się dopłaci jeszcze za przesyłkę w Polsce. Niestety możliwości włożenia osobnego zamówienia nie mam dlatego pragnę się przypiąć ;p
    A co do kwestii USA czy UK to po prostu się dostosuje i nie będę kręcić nosem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Clo doliczają dopiero w Polsce, więc jeszcze nic Nie wiadomo ;)

    Nasza paczka raczej Nie będzie ogromnych rozmiarów, więc możemy przypuszczać, ze Nie złapią...A w wypadku jak złapią, to Nie nam zielonego pojęcia, co robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. a to tylko taki ogromniasty zestaw można kupić? bo ja chciałabym ze cztery pojedyncze płytki....

    OdpowiedzUsuń
  33. The Wonderful Pinkness, jeśli ktoś będzie sie chciał podzielić to wtedy Ty zapłaciłabyś tylko za te 4 płytki a ktoś za resztę zestawu. A które dokładnie płytki byś chciała? Bo jeśli nie te które mi sie najbardziej podobają to z mojego zestawu moglabys wziąc:)

    Seraphase, ja płaciłam kiedyś cło bo moją paczkę oclili, wiec wiem jak to sie załatwia:) Ogólnie łatwo, bez problemów. Dodam tylko, że ja wtedy zamaiwaiałam OGROMNĄ przesyłkę to były ciuchy w hurcie, a na kilka takich paczek (naprawde DUŻYCH) złapali mi tylko jedną.

    To co dziewczyny, USA? Bo jeśli tak to można zacząć zbierać kasę.
    Aha, nie wiem dokladnie po ile by zbierać, biorąc pod uwagę przesyłkę. Poczekajmy niech jeszcze napisze The Wonderful Pinkness które płytki by brała i postaram się zrobić podsumowannie kto bierze udział i wtedy podzieli sie przesyłkę przez tyle osób.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kleo, ja chciałabym płytki nr
    BM 16
    BM 19
    BM 21
    i powiedz mi moja droga, jaki jest koszt wtedy jednej płytki i jaki przesyłki (juz podzielony na wszystkie chętne) :-))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, to jak mówicie że małe szanse że nas złapią, to ja też za USa jestem :)
    To czekam w takim razie na to co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczyny w takim razie ja dziś wieczorem zrobie podsumowanie, bo teraz nie mam czasu - kto bierze udział - co zamawia - po ile sie składamy.
    I zobaczycie, jeśli cos bedzie źle do poprawimy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. tak, plus przesyłka na terenie Polski, bo z kraka nie jestem... to i tak taniocha, więc jestem chętna na taką imprezę :-))

    OdpowiedzUsuń
  38. To ryzykujemy z USA? Jak wszystkie razem, to wszystkie razem :)

    Pamiętaj kleopatre, ja zestaw 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Seraphase, pamiętam pamiętam:D Jeszcze zrobie to podsumowanie i potiwerdzicie wszystkie czy ok i wtedy dopiero zamówie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. @The Wonderful Pinkness - wzięłaś same najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzis dostalam swoje i nic nie mialam naliczone!

    OdpowiedzUsuń
  42. @ Seraphase - tak? hhehhehe wzięłam te z kwiatkowymi wzorami, bo takie najbardziej lubię :-PPPPPP

    OdpowiedzUsuń
  43. Paulina, to dobrze:)

    Noo musze przyznać, że The Wonderful Pinkness wzięłaś jedne z fajniejszych ale nie na tych głównie mi zależało takze ok:D A ostatnio kasy nie mam wiec dla mnie mniej znaczy lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  44. kurde, Dziewczęta aż mi głupio teraz... słuchajcie, mogę zrezygnować z BM 16.......

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej. Ja bym chciała się dołączyć do zamówienia i chciałabym te

    http://www.amazon.com/Monster-Nailart-Stamping-Manicure-Accessories/dp/B004XJNQXW/ref=sr_1_2?s=beauty&ie=UTF8&qid=1304453225&sr=1-2http://www.amazon.co.uk/Monster-Nailart-Stamping-Manicure-Accessories/dp/B004XJNQXW/ref=sr_1_3?s=beauty&ie=UTF8&qid=1304453227&sr=1-3


    Może znowu zorganizujesz ?

    OdpowiedzUsuń