niedziela, 29 maja 2011

Co nowego? Czyli kolejne nowości!

Widzę, że notki o nowościach cieszą się dużym wzięciem, wiec mam dla Was kolejne małe podsumowanie - niektóre kolekcje, kosmetyki dopiero się pojawią a część już można kupić:).
Większość z tych nowości oczywiście wiele dziewczyn prezentowała już na swoich blogach:)

Lakiery Celia "Tropic"
Wyglądają bardzo ciekawie, tylko nie mam pojęcia gdzie można je dostać. Kosmetyki z Celii widuje rzadko, w niesieciowych drogeriach i zawsze to bardzo ograniczony wybór.


 
Catrice "Papagena"
Egzotyczna kolekcja Catrice, która podobno ma się u nas pojawić, ale jeszcze nie było Enter the Wonderland, także - napewno nie w najbliższym czasie:/.
Ta limitka bardzo mi się podoba!

Chętnie przygarnęłabym taką czwóreczkę cieni (tą z fioletem) :)


Linerki mnie nie kuszą.

 Puder w kamyczkach cieszy się dużym zainteresowaniem, bo wygląda świetnie, tyle że po zdjęciach znaleznionych w internecie wygląda na mocno miedziany :/


Róże - tradycyjnie napaliłam się na ten fioletowawy (czy mnie kiedyś opuści to poszukiwanie fioletowych róży? chyba jak kupię niebiesko-fioletowy róż i nie będzie się dało go używać:D)


Szminki ,ponoć "żelowe". Jeśli będą dawały słaby kolor, to nie będę chcieć:)


Rzęsy - chcę!

Inglot Crazy Nails czyli lakiery pękające
Myślalam, że będą w cenie lakierów ze stałej oferty, a tu AŻ 28zł...Jak dla mnie stanowczo za drogo, zwłaszcza za lakier Inglota!

Vipera Salamandra
Pękacze od Vipery. Jest kilka fajnych kolorków wiec zamierzam sobie któryś kupić. Mają kosztować ok 15zł.

Golden Rose Grafitti Nail Art
Pękacze od Golden Rose, kupiłam różowy za 11,99zł - wkrótce pokażę Wam jak wygląda na pazurkach:)

Bell Graffi Nails
I pękacze od Bell - tutaj jestem zawiedziona, bo można kupić tylko w zestawach (co jeszcze by uszło) ale pękający top jest zawsze biały lub czarny, a kolorowy jest zwykły lakier bazowy.

MAC Flighty Collection
Flighty pojawi się u nas w czerwcu. W skład kolekcji wchodzi 16 cieni w kremie (Big Bounce Shadow) i 4 kolorowe tusze do rzęs. O cieniach naczytałam się dużo złego, na swatchach też nie wyglądają zachęcająco..a kolorowych tuszy samych w sobie nie lubię jakoś specjalnie. Także się ciesze, że nie bedzie wieelkich wydatków:D




Sensique nowe kolory pomadek Volume&Shine
Cena 6,99zł


Alterra w Rossmanach
To już nie jest super nowość, ale warto wspomnieć co to takiego:). Alterra to kosmetyki wegańskie, nie testowane na zwierzetach, przyjazne dla środowiska. Ponadto są naprawdę niedrogie! Narazie używam mydełka, ale w planach mam jeszcze kilka kosmetyków.

Essence Sun Club Bondi Beach
Bondi Beach ma pojawić się podobno w Polsce. Ja nie szaleję za tą limitką, ale gdybym się załapała to kupiłabym niebieski eyeliner i może złoto-brązowy lakier.




Wszystkie zdjęcia to oczywiście promocyjne zdjęcia z internetu.
***
Macie coś? Bedziecie kupować?:)

52 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta limitka Catrice, więc mam ogromną nadzieję, że się u nas pojawi;)
    Pękacz Vipery kupiłam czarny (16zł), nie do końca jestem zadowolona, ale nie mam porównania, bo to mój pierwszy "crack". Chętnie zapoluję na te z GR:)
    Lakiery Celii również ładnie się prezentują:)
    Inglot jak zwykle przegina z cenami lakierów;/

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam te lakiery Celli na snobce i też zastanwiałam sie, gdzie tu by je znaleźć. ja musze koniecznie zdobyć ten koralowy róż i pomarańczową szminke- mniam a z Essence turkusowy eyeliner i malinowy lakier. co do pękaczy to ja jakoś nie jestem ich fanką

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa lakieru z Golden Rose, pokaż jak najszybciej, proszę ;)
    Kupiłabym właśnie pękacz od GR i lakiery z Celii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę nad fioletowym tuszem z MACa bo już od dawna szukam takiego fioletowego przed duże F :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Celii i pękacze Bell na pewno kupię! Chociaż dobrze mi służy czarny pękacz Essence i też nie podoba mi się, że są zestawy, to uwielbiam kosmetyki Bell. Zresztą Viperę i Golden Rose też kupię, bo jestem zakupoholiczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te pierwsze lakiery są boskie :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam sie nad lakierami Sun Club Essence ale nie jest to jaki mega potrzebny zakup,najbardziej zalezalo mi na maskarach MAC'a Zoom Lash ale juz je mam:D
    Reszta na szczescie mnie nie interesuje;) uffff:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda ten niebieściutki z Celii ;) Niestety i ja nie wiem gdzie można kupić. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu żadna dostępna dla mnie firma nie zrobi beżowego albo brązowego pękacza? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze cienie sa całkiem rozkoszne. Zauważyłam, że teraz prawie każda prestiżowa marka lakierów do paznokci ma w swojej ofercie 'pękacze', niestety nie udało mi się jeszcze żadnego zakupić :( nie mogę po prostu trafić. Te żelowe szminki wydają się być jakieś lipne. Jeśli chodzi o essence to do mojego gustu strasznie przypadł ten a la miętowy lakier z biczowej limitki :) ech, ale pewnie u mnie go nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie można nabyć lakiery celia? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa lakiery Celi wpadły mi w oko, ale znając życie nigdzie ich nie spotkam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ pękaczy... do niedawna w Polsce trudno było coś takiego upolować, teraz rynek jest zarzucany pękającymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę mieć lakiery essence i bell :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. w moim douglasie jest bondi beach :) ale na żywo nie prezentuje się rewelacyjnie, przeciętniak taki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zatrzęsienie pękaczy ;P
    O ile się doczekamy, ja mam w planach 'zapolować' na puder w kamyczkach Catrice, z limitki Papagena :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiem kochana, ale miałam nadzieję, że ktoś czytajacy posta napisze w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podobają mi się lakiery z Celii..
    super kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, co do Bondi Beach masz rację, ale ja ubolewam raczej nad tym, że u Ciebie co chwilę wchodzi jakaś nowa oferta essence, a u mnie takie pustki i non stop to samo, a lubię tę firmę, więc no... ubolewam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam posty o nowościach.Lakiery Celia wyglądają super.Niestety jednak to jedna z wielu polskich marek,które bardzo ciężko dostać.Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  21. w Zamościu :) tak mi się wydaje, że to była już ta limitka essence, bo widziałam te lakiery i linery :) ale ogólnie szafa była lekko przetrzebiona, więc tylko te dwie rzeczy wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przypominam sobie zebym kiedykolwiek widziala cos z Celii :/ a szkoda :) ładne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  23. no dokładnie, a szkoda, bo kolorki cudowne:) wiesz moze jaka firma ma taki ładny koralowy jak ten z Celii?

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakiery Celia mają świetne kolory, ale też nie mam pojęcia gdzie je dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja strasznie bym chciała dwie paletki cieni Papagena - cudowne są te zielenie... ale nie mam dostępu do Catrice... :-///

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te pierwsze lakiery, ale nigdzie ich nie widziałam.. i te ostatnie rzeczy z essence! Kiedy dokładnie ma się pojawić ta limitka, wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś ciężko jest mi go równomiernie nałożyć, aby uzyskać efekt większych spękań, bo z cieniutką warstwą nie ma problemów:) Zależy jaki efekt Ci się podoba.
    Może też za dużo oczekiwałam, ale to mój pierwszy pękacz i nie mam porównania:P
    Ale w sumie jeszcze mało go używałam, więc może po prostu trzeb dojść do wprawy:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Pękacze z Vipery są całkiem fajne :). Nie wiedziałam, że GR również posiada takowe w swojej ofercie, muszę poszukać!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo się cieszę, że coraz więcej firm wprowadza do swojej oferty lakiery pękające. Dzięki temu w końcu staną się jakoś bardziej dostępne, bo do tej pory nie udało mi się żadnego dla siebie dostać :( Gdziekolwiek coś się pojawiało to natychmiast zostawało w całości wykupione ech ...

    OdpowiedzUsuń
  30. czemu ja nie mam dostępu do celii ?? ;( te lakiery są śliczne !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeśli uda mi się dopaść te pękacze, to na pewno będzie notka na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszyscy wypuszczają na rynek pękacze ;) A ja napewno chcę przygarnąć niebieski eyeliner z essence. Jego kolor jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  33. zostałaś u mnie wyróżniona
    http://makeup-farbstift.blogspot.com/2011/05/zasady-1.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez nigdy wczesniej nie używałam tego żelu, zazwyczaj miałam jakiś z nivea. Ale jestem miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wpadł mi w oko koral z Celii i zielony z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie zainteresowały lakierki, paletki z Catrice i nowości z Essence. Coś na pewno przygarnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie będę nic kupować :) przynajmniej mam taki plan :D

    Paczuszka doszła !!! Dlatego też zamiast uczyć się na spr. siedzę i myślę jakie zrobić sobie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Cienie Catrice wyglądają naprawdę przyjemnie :) co do lakierów do paznokci Celia - nawet mi do głowy nie przyszło że mają coś takiego w asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pękacze z Vipery są świetne :)
    A co do zakupów, to może coś, kupię. Ale najpierw muszę pomacać :D

    OdpowiedzUsuń
  40. może dotrą do niego nasze błagania i poprawią dystrybucję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kleo skarbie, jeszcze pewnie ze 3 dni miną zanim Ci wpłacę na bundle.
    Ale ja z czymś innym - powiedz słonko - czy wiesz coś o nagrodach od kosmetykowato? Bo mnie już lekko szlag trafia jak widzę jak ta dziewczyna nas w jajo robi.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiesz ja się jej pytałam parę dni temu co z tymi nagrodami - na blogu - i innym co pisały po mnie odpisała, a mnie olała - nie wierzę w te problemy na poczcie, myślę, że kobiety tam pracujące w życiu by tak nie powiedziały, bo jednak z każdej placówki przesyłki odbiera sortownia codziennie - więc mi to jakoś dziwnie wygląda. Od początku mi się to nie podobało, dziewczyna jest jeszcze w gimnazjum sprawdziłam na naszej klasie, nie dała zdjęć nagród, dziwnie pisała - że ciągle jest coś nie tak. I to też mnie zastanowiło - założyła bloga nie wiadomo skąd, nikogo nie reprezentuje i ot tak rozdaje kosmetyki w sumie w pierwszym poście? Eeej, no coś tu jest naprawdę nie halo... Zdjęć nagród też nie było, ciągle te terminy przesuwane, no naprawdę ciężko mi uwierzyć, że cokolwiek do nas przyjdzie.

    Pochwal się koniecznie jak już coś bundlami zmalujesz i powiedz mi jakich lakierów do nich masz zamiar używać? Ja mam tylko essencowe, ale one są mało wydajne to raz, a dwa teraz je znowu ciężko dostać... A z kolei na Konada nie wiem kiedy będę mogła sobie pozwolić, masz jakieś propozycje?

    Z tego co tam masz powyżej w tych nowościach czekam na Catrice i to już od początku kwietnia namierzam się na te szminki żelowe i rzęsy... No i fioletowy róż chyba też :)

    A z tymi nożyczkami u mnie to jest tak, że im bardziej wychapane tym lepiej wyglądam, a że w sumie to żadna filozofia - byleby symetrycznie było w miarę - to oszczędziłam właśnie na fryzjerze z 70 złotych :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak masz Reala w pobliżu to tam bd napweno. Ostatnio była na to promocja więc kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I widzisz Kleo - moje posty panna w kosmetykowato usuwa, odpisała Ci na maila?
    Myślę, że te nagrody to ściema była jednak :( Przykro w sumie...

    OdpowiedzUsuń
  45. No proszę :D Zerknij Kleo proszę do mnie na blog - ciekawych rzeczy się dowiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  46. zbieramy sie do zakuu pekaczy, co o nich myslisz?? pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawa jestem żelowych eyelinerów z essence. może warto kupić?
    http://callhimnow.blogspot.com/ rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. w sumie kolorystycznie bardzo podobnie.
    może skuszę się na essence, ale faktycznie szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wcześniej nigdy nie zwracałam uwagi na Catrice,muszę się w końcu przyjżec tej firmie,bo wszystko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja mam te lakiery celii :D mam 7 kolorków :) są boskie i niedługo je pokażę :) przygotowuję też givewaya (na dniach wystartuje) - będą w nim przynajmniej dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja akurat lakiery z celi mam pod nosem i sa swietne cena 3.00 zł:)

    OdpowiedzUsuń