wtorek, 10 maja 2011

Co nowego?

Kolejne nowosci jakie bedziemy mogly w najbliszym czasie kupic lub ktore juz sie pojawily:). Jestem pewna, ze wiekszosc z Was to wszystko zna na pamiec, ale wiem ze napewno znajdzie sie tez ktos kto nie sledzi na biezaco wszystkich nowinek:).

Wszystkie zdjecia pochodza z internetu, praktycznie wszystkie to zdjecia reklamowe z glowych stron tych firm. 

Catrice Enter Wonderland
Napewno juz o tej kolekcji slyszalyscie:). Ma wejsc niedlugo do Natur, nie wiadomo dokladnie kiedy. Przemawia do mnie tytul kolekcji, kolorystyka, opakowania:). Bardzo sie ciesze, ze u nas bedzie!


Rozswietlajacy cien - podoba mi sie odcien, ale raczej nie kupie.


Rozswietlacz - cudo, musze go miec! 


Linerki - wygldaja ladnie, ale chyba tez nie beda moje


Blyszczyki - wszystkie kolory sa w moim guscie, sliczne:)


Lakier do "koncowek" - opakowanie jest slodkieee:D 


Lakiery do paznokci - ladne kolory, choc troche wtorne, jesli sie zalapie to wezme zielen


Sztuczne rzesy - pewnie juz zauwazylyscie ,ze lubie takie bajery, sa boskie! 


Bell - Pastel Palette
 Kolekcja Bell jest juz w sklepach. Na pierwszy rzut oka bardzo mi sie spodobala, ale gdy przyjrzalam sie jej na zywo, stwierdzilam ze kolory lakierow (a na nie sie napalilam najbardziej) bardzo podobne do roznych innych lakierow na ten sezon, z innych firm.


 W kolekcji do wyboru mamy 5 roznych pastelowych lakierow i 5 cieni.


Wibo Rose Collection
Zakochalam sie w tej kolekcji!!! Juz sie nie moge doczekac kiedy sie pojawi!!! Lubie kosmetyki Wibo, bo sa naprawde tanie, latwo dostepne, maja fajne opakowania, fajne kolory, lubie ich strone..a ta kolekcja jest taka urocza:D. Wyczytalam, ze ma wejsc 1 czerwca.  Chce juuuuuz!!!



Po kliknieciu obrazek powiekszy sie. 
Napewno chce pachcnace lakiery, jakis cien, moze liner:)


Roz tez niesamowicie mnie kusi, a takze tusz z 'kulkowa' szczoteczka.


Czy opakowania cos Wam przypominaja? http://www.annasui-cosmetics.com/ 
Opakowania kosmetykow Anna Sui sa naprawde BARDZO podobne, zwlaszcza lakierow i szminek. 

Colour Alike "Q"
Kolekcja "Q" ma wejsc lada dzien do sklepu internetowego http://www.colouralike.pl/ . Bardzo jestem ciekawa tych lakierow, juz sie nie moge doczekac i sprawdzam co chwile ich strone:D 


Nowe lakiery Virtual
Apetyczne nazwy, apetyczne kolorki. Marzy mi sie kilka :) 


Essence You Rock
Podobno You Rock ma sie u nas pojawic. Mam ochote na kilka rzeczy, ale uwazam ze ta limitka jest mocno srednia. Moze zmienie zdanie jak zobacze na zywo.

Paletka cieni + kredka - po swatchach w necie wyglada na baaardzo slabo napigmentowana. 

Baza po cienie

Flamastry do ust - w dwoch odcieniach, moze skusze sie na jasniejszy, chociaz po flamastrach Astora mam juz dosc flamastrow do ust. 

Lakiery - czyli moja najwieksza nadzieja.  

Mgielka - niespecjalnie mnie ciekawi;) 

Guerlain Aqua Allegoria - Jasminora
I bonusowo zapachowa nowosc. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie Jasminora, bo lubie zapach jasminu:)


I cos dla Krakowianek! (wlasnie wyczytalam na Wizazu)

W piatek 13 maja w Galerii Kazmierz NOC ZAKUPOW i LOSOWANIE w MACu! 
Przy zakupie jednego produktu  z limitowanki + jednego produktu ze stalej oferty mozna wylosowac pelnowymiarowy kosmetyk:). Ja ostatnio wylosowalam szminke i pigment:D. Bardzo bym chciala wziac udzial w tym losowanku, ale jestem totalnie splukana, moze do piatku stanie sie jakis cud;)
Termin: 13maja godz 20-24 
 Wybieracie sie:)?

 ***
Macie juz cos z tych nowosci / planujecie kupic? Podzielacie moje zachwyty nad rozana kolekcja Wibo:D?

36 komentarzy:

  1. Świetny przewodnik jak wydać pieniądze :D. Och... Kusisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska ta różana kolekcja w Wibo.. Pomadko-błyszyk! Uwielbiam tego typu kosmetyki ;). Te lakiery z rózanej kolekcji maja swietne opakowania.
    Pozdrawiam
    zoila

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle nowości, że aż sama nie wiem co bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Catrice Enter Wonderland- chce lakier do koncowek i jakies lakiery.
    Wibo Rose Collection - super, cos pewnie kupie ^^
    Colour Alike "Q"- przydalby sie jeden lakier
    Essence You Rock - lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tusz z "kulkową" szczoteczką jest bardzo interesujący, ciekawe, czy to rzeczywiście nowatorskie rozwiązanie czy tylko "chłyt matetingowy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudem byłby zwiększony limit na karcie kredytowej :D

    Ja z tego wszystkiego chcę tylko rozświetlacz Catrice ale marne szanse bo w Poznaniu nie ma i nie wiem czy ktoś zechce mi kupić i ten róż z Wibo zapowiada się pięknie choć nigdy ich kosmetyków nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie ta nowa kolekcja Wibo :) zwlaszcza roz i szminka - musze koniecznie rzucic na nie okiem jak juz bedzie w Rossach. czaje sie tez oczywiscie na lakiery Virtual i Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam o połowie tych rzeczy, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba tylko skusiłabym się na bazę pod cienie z essence tylko nie wiem czy będę miała jak ją zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie wyjęłaś mi z kieszeni kilkadziesiąt złotych, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. poszukalam troche u wujka google i wstawiłam pasek nawigacyjny:D mam nadzieje ze teraz bez porblemu bedziesz mogła mnie obserwować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny, wiecie gdzie kupić te lakiery vipery?

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, Wibo zdecydowanie ma fajnie kolorowe opakowania oraz bardzo dobre ceny kosmetyków, na to na pewno się skuszę, a jeśli chodzi o lakiery Virtual to przeglądałam oferty na allegro, tam jeden lakier ok 9zł, aczkolwiek jeszcze się na nie nie zdecydowałam chociaż kuszą niemiłosiernie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale kuszą! Szczególnie lakiery :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na pewno skusze się na coś z Wibo ;D Śliczne te opakowania *_*!

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie najbardziej podnieca Joko, reszta jakaś taka... :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnee te niektóre nowinki :)
    W piatek wybieram się do galerii to sie obkupie w ciuszki i kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i co wybrać? Tyle nowości i nie mogę się zdecydowac.
    błyszczyki z Catrice Enter Wonderland sa fajne . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę polować na Wibo, Essence i Virtual ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. róż z Wibo.. ciekawe kiedy kolekcja się pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudaaaa ! a lakiery :slina: !!! wszystkie bym przytuliła i wyściskała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja jestem ciekawa różu wibo i ich kulkowego tuszu :-) chętnie też powącham nowy zapach od Guerlain ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. do Catrice nie mam dostępu, Bell szału nie robi - chyba troszkę zaspali :) na Wibo pewnie się skuszę, bo jakby to było przejść obojętnie - herezja! ale i tak najbardziej ciekawią mnie lakiery z CA, o raju już myślałam, że spoczną na laurach. ciekawa jestem czy cena będzie taka sama bo lakier wygląda na mniejszy??? reszta jakoś bez emocji. może poszukam jeszcze drogi dojścia do lakierów z virtuala, ale bez ciśnienia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś oTAGowana na moim blogu ;)
    http://szafa-olki.blogspot.com/2011/05/recenzja-hean-colour-obbsession-zostaam.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ach... no i jak tu oszczędzać ;)
    bardzo mi się podobają te kolory lakierów Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj sporo tych nowości :) Ja na pewno skuszę się na różane lakiery do paznokci. Mają śliczną buteleczkę, a jeśli naprawdę pachną różami to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, wyróżniłam Twój blog :)
    http://madak6c.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bell jakoś mnie nie zachwyciła jak ostatnio oglądałam ją na żywo (kosmetyki były fatalnie wyeksponowane i to miało na pewno duże znaczenie)

    Barbre chceeeeeee :O

    Virtual też chceeeeee :O

    OdpowiedzUsuń
  30. ja oczywiscie perfumy, ale chwilowo brak funduszy:/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie na szczęście nic nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Sporo nowosci ale chyba nic przynajmniej ze zdjec mnie nie powalilo

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziekuje dziewczyny:) Widze jednak, ze nie tylko ja oszalalam na punkcie Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupilam dzis lakier Virtual w kolorze Cranberry chic - piekny!! Ogolnie lakiery z nowej kolekcji prezentuja sie swietnie :D chcialabym jeszcze z 4 kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń