niedziela, 8 maja 2011

Essence Blossoms etc...- Forget-Me-Not

Zanim napiszę co nieco o tym ślicznym lakierze, chcialam podziękować kolejnym dziewczynom, ktore oTAGowały mój blog:). Bardzo dziękuję:
http://poland-story.blogspot.com/ - lakiery do paznokci (to co lubię najbardziej:D), kosmetyki kolorowe, pielęgnacja, recenzje różnych ciekawych i np. nie bardzo drogich kosmetyków, którymi warto się zainteresować:)
http://pugsilove.blogspot.com/ - blog, ktory powstal niedawno ale pelen recenzji, swatchy i makijaży:)
http://wizaz-agaciorki.blogspot.com/ - bardzo sympatyczna blogerka, warto poogladac jej makijaże:)
http://kittiesreviews.blogspot.com/ - recenzje, zdjęcia, kosmetyki kolorowe, mineralne polecam:) I baaaaardzo dziekuje za świetną paczuszkę!
Koniecznie zajrzyjcie na te blogi:)!

***
Forget-Me-Not to lakier z edycji limitowanej Blossoms etc.. Essence. To był odcień, który spodobał mi się najbardziej, wśród tańszych firm odcień raczej rzadko spotykany. Jest dosyć podobny do Catrice Up in the Air, ale Catrice jest bardziej zgaszony niż Forget-Me-Not (i szczerze mówiąc też szalenie mi się podoba!).

Jest to pastelowy błękit, zdecydowanie zmierzający w kierunku fioletu. Można go opisać jako rozbielony odcień szafirowy, chabrowy. Bardzo mi się podoba, mocno błyszczy, świetnie wygląda na paznokciach, ten odcień bardzo trafia w mój gust. Baza lakieru to krem z niewielką domieszką opalizującego fioletowego shimmera, z daleka jednak lakier wygląda na zupełnie kremowy. Buteleczka jest słodka, konsystencja, czas schnięcia, jakość - na TAK!


Ale czy faktycznie przypomina niezapominajki? 


TAAAK !!!
Wyszłam z nim do ogródka na małą sesję wśród niezapominajek:D.





W rzeczywistości odcień jest trochę bardziej filetowy (zarówno oczywiscie lakieru jak i niezapominajek). Takie odcienie zwykle wychodzą trochę przekłamane na moim aparacie.

48 komentarzy:

  1. kwiatki i paznokcie niemal w identycznym kolorze, rewela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier!:) I piękna sesja z niezapominajkami! super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudowny, uroczy idealny... kupiłam go dla jednej z wizazanek a teraz sama go zapragnełam i juz nie moge go dostać;) co za los

    OdpowiedzUsuń
  4. na Twoich pazurkach prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :D Uwielbiam niezapominajki, dlatego koloru lakieru też mi się spodobał :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sesja! Kolor też cudny, sama kupiłam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek! :) I jakie długaśne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, w buteleczce wygląda na bardziej pastelowy, nie spodziewałam się takiego efektu, a tu prosze! śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaki piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  10. też go mam:)

    zdjęcia z niezapominajkami są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny kolorek :) I masz naprawde cudowne paznokcie, zawsze chciałam mieć takie długie, ale nigdy jakoś nie mogę zapuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. O dżizys! Uwielbiam niezapominajki, a ten kolor jest cudowny! Nie widziałam go, a dziś przeglądałam lakiery Essence...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niezapominajki, to takie optymistycznie nastrajające kwiaty. Lakier jest śliczny, no i faktycznie niezapominajkowy :)
    zoila

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go jeden dzień na pazurach i już odprysł ;(
    Ale kolor mi wynagradza wszystko ;D

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://kasieczqa.blogspot.com
    Już dziś nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam niezapominajki:)
    sliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. U, suuuper, masz świetne paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor i paznokcie :)
    dodałam do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję! :)
    piękny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompletnie nie mój kolor, ale sesja urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor przeboooski:D az mi oczy na wierzch wyszły:D

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny:) a kolor ciepły czy raczej chłodny?:p

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny :D i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek !! jak niezapominajka :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny kolor, żałuję, że go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekne zdjecia !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje dziewczyny, mi tez bardzo sie on podoba:)

    Tusia13pl, ja mam zawsze problem z okresleniem przy niebieskich odcieniach czy kolor jest chlodny czy cieply, bo niebieski sam w sobie jest zimny. Ale ten zmierza w kierunku fioletu (czyli w strone rozu na kole barw) czyli bedzie cieply, bo gdyby wpadal w turkus,zielonkawy bylby zimny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za komplement :*

    a granatowy lakierek z Exotic Flower polecam - ja jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow... So perfect pictures ^^.
    If you like my blog, you follow me.
    I'll follow you too :D.
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  29. Dosyc mocny kolor,myślałam że jest bardziej pastelowy.Piękne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlaczego ja go nie kupiłam ? Zupełnie w moim stylu, kocham takie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor :) i zdjęcia bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń