czwartek, 12 maja 2011

Konkurs + zapowiedzi

Jutro o północy kończy się głosowanie w konkursie, w którym biorę udział. Jeśli podoba się Wam moje zdobienie, a jeszcze nie glosowaliscie na mnie - to proszę Was o głosy:* Bede Wam bardzo wdzięczna:)

Glosowac mozna tutaj KLIK - wystarczy tylko wypelnic prosty formularz (podac nick, mail i wybrac prace na ktora glosujecie).
Żeby zaglosowac trzeba zaobserowac blog na ktorym odbywa sie konkurs (wystarczy miec poczte, nie musicie miec bloga:)). 


I kilka zapowiedzi - to co w najblizszym czasie bedziecie mogly zobaczyc na moim blogu:)

Jak zrobic musującą kulkę do kąpieli?
Przygotowałam "przepis", nie do końca idealny, może komuś się przyda a może ktoś podpowie mi jak go ulepszyć:) 

MAC Lipstick Wonder Woman Marquise d'
Zaległa recenzja jednej z moich naj naj pomadek:) 


Makijaż w oliwkowym odcieniu
Bedzie tylko na oku, ale mam nadzieje, że Wam się spodoba:) 


Róż My Secret Purple Garden 
Jak do tej pory mogłam o nim nie wspomnieć?! Mój ulubiony róż:)! 


Coś Was zainteresowało z tych rzeczy:)? 

12 komentarzy:

  1. Kula!! Uwielbiam takie ręcznie robione kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musująca kulka będzie pro i elo :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ła muszę sobie zrobić taką kulę a ten mac jest super :-) a i makijaż jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz głosowałam :)
    Kulka!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobic musującą kulkę do kąpieli? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosuje na Ciebie ;) I też mnie interesuje własnie kulka :D Nie słyszałam nigdy o czymś takim, wyczekuję więc notki.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Czekam na nowe posty z niecierpliwością!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaż szybko ten przepis na kulkę, ja mam dzisiaj dzień pachnącej długiej kąpieli to wypróbuję :D
    Zagłosowałam:>

    OdpowiedzUsuń