poniedziałek, 23 maja 2011

Look: Dzienny granat

Trafiły do mnie kolejne wyróżnienia od:
http://kosmetyczny-szau.blogspot.com/
http://fleurdesaisons.blogspot.com/
http://barwne-zycie-moje.blogspot.com/ 
Dziekuje Wam bardzo dziewczyny!

***
Dzisiaj pokażę Wam taki zwykły, dzienny makijaż, który jakiś tydzień czy dwa temu sobie zrobiłam jak gdzieś wychodziłam. Było to już trochę temu więc mam nadzieję, że się nie pomylę w liście kosmetyków, które użyłam;).

Makijaż miał być lekko w "marynarskim" klimacie, dlatego użyłam cieni waniliowych i granatowych - ale postawiłam na granat zgaszony i nie bardzo mocny (na zdjęciach oczywiście wyszedł standartowo jaśniejszy niż w rzeczywistości). Usta w kolorze lekkiej, stonowanej czerwieni, żeby nie było efektu przemalowania:).




TWARZ:
  • Gosh X-Ceptional Wear, Natural
  • Vipera puder sypki odbijający światło
  • Dermacol (pod oczy)
  • MAC VV A bite of an apple (odrobina różu)
OCZY:
  • Virtual baza pod cienie
  • Essence set do brwi
  • L'Oreal Color Appeal Trio Pro Grey Eyes (waniliowy cień)
  • LancrOne paleta (granatowy i szary cień)
  • ELF Eye Transformer (niebieski na środek powieki dodałam potem - niestety nie ma go na zdjęciu gdzie jest zbliżenie na oko)
  • L'Oreal Volumissime tusz (niefajnie posklejał rzęsy)
USTA:
  • Astor Perfect Stay flamaster, Grenadine

Podoba Wam się:)? Zmieniłybyście coś może? Jestem otwarta na porady :)

40 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :) dodałabym więcej ciemnego koloru w zewnętrznym kąciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wybacz za opóżnienia z paczką nagrodą dla Ciebie, ale poczta na szerokim u mnie działa jak ... niepowiem co :) nie chce klnąć w necie :)

    alke mieli opoznienia, blablabla itd.

    w tym tyg. już powinna u ciebie być,

    soryy za opoznienia, wybacz :))

    kisses :**

    piękny make up look :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba :*
    choć sama dodałabym cienką kreseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj.. szkoda ;) zawsze warto próbować może jakiś specyfik podziała ;) i będą loczki :)

    często aparat itd. przekłamuje i zjada kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kleo zachwycasz! :))) jedyne co bym zmieniła to usta na jasno ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, pięknie. I wiesz co? Maluję się tak samo, mamy podobny typ urody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje! Naprawdę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo stylowo :D Podoba mi się kolor ust!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny makijaż :) bardzo lubię twoje zdjęcia, są stylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Twoich oczu jak najbardziej pasuej. Bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny :)! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wygląda z Twoim kolorem tęczówek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny makijaż, ale zmieniłabym kolor ust na delikatniejszy :) oko mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pachnie bardzo ładnie ;) niedługo o niej napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kleo jak Ty to robisz, że podobają mi się u Ciebie wszystkie makijaze dosłowne wszystkie:) nawet jesli uzywasz kolorów do których nie do końca jestem przekonana to efekt końcowy zawsze jest cudny :)

    szkoda że nigdy nie umiem ich odwzorować :) heh zapiszę się do Ciebie na kurs ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten niebieski od razu skojarzył mi się z marynarskimi klimatami, a dopiero potem doczytałam, że taki był zamiar :D Ale świetny jest! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym umieć się tak malować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba :) uwielbiam granat!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż :) Chociaż chyba ja bym się nie zdecydowała na taki kolorowy makijaż oczu na co dzień :) U Ciebie wygląda to bardzo delikatnie i elegancko, wszystko ze smakiem a ja na pewno bym z czymś przesadziła... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo dziewczyna marynarza - ładnie Ci w tej wersji! :)

    Zostałaś oTAGowana :P http://planetakobiet.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyróżniam się w moim TOP 10 :)
    http://miszmasz-i-inne.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny makijaz na pieknej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyróżniam Cię w moim TOP 10 :)
    http://madak6c.blogspot.com/2011/05/make-up-2_24.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie Ci w granatach, hmm będę musiała spróbować wyczarować coś takiego u siebie i zobaczyć co i jak się je xD

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny makijaż, taki "świetlisty" ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. zostałaś oTAGowana: http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/2011/05/tag-zawita-do-mnie-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  30. zostałaś wyróżniona :)

    http://zdrowienatura.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  31. oo nawet nie wiesz jak się ciesze, że doszło i to całe :) jesli chodzi o cień to uwierz mi że jeszcze duuużo mi go zostało :) takze testuj testuj i zdaj relacje :)

    ps u mnie skinfood nigdzie nie włazi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakbyś się nie umalowała...uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie :) Faktycznie taki marynarski klimat w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń