niedziela, 15 maja 2011

Look: Oliwkowy

Bardzo lubię oliwkowe cienie, bo świetnie podkreślają kolor brązowych oczu:). Dzisiaj pokazuję Wam taki nieskomplikowany oliwkowy makijaż. Całkiem fajnie mi się malowało, bo mam essencowy pędzelek do rocierania cieni:D!

Przepraszam za literówkę na pierwszym zdjęciu, zauważyłam po fakcie - makeup "olikowy" :]

Użyłam:
-baza Virtual
-cień z paltki LancrOne
-cienie z paletki Essence Metallics 01 Nothing Else Metals
-cień MAC Sumptuous Olive
-tusz Essence Multi Action Mascara
-na linii wodnej kredka Essence Long Lasting 01 Black Fever
-żelowy eyeliner ELF Metallic Olive

Zdjęcia są oczywiście podkręcone w programie, nie mam aż tak czerwono-brązowych oczu, ale nie mogłam się powstrzymać:)




Macie jakieś fajne oliwkowe cienie w Waszych zbiorach:)?

41 komentarzy:

  1. mam śliczne oliwkowe i zielone cienie w paletce Ruby Rose. Też lubię taki makijaż, bo też mam brązowe oczy :) Twój jest naprawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo bym dała, żeby potrafić wykonać taki makijaż :) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż, szczególnie mi się podoba ten pierwszy cień po rozświetlaczu ;) Jakiego programu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! jak dla mnie możesz każde zdjęcie retuszować, i tak się będę zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :))
    mam cienie sypki APC i Coastal Scents :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeszkadza mi to że zdjęcia są odrasowane w jakimś programie, ponieważ makijaż wygląda bardzo ładnie.

    Ja przy swoich zielonych oczach jezeli chodzi o zielenie dobrze wygladam tylko w turkusach i wlasnie takich oliwkowych lub wojskowych zieleniach

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż i zdjęcia!!! chyba rozejrzę się za jakimiś oliwkowymi cieniami, bo takich jeszcze w swoich zbiorach nie mam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. simply_a_woman, dziekuje:)
    pugsilove ,ja tez mam paletke Ruby Rose:)!
    DobraDusza ,dzięęki:)
    kosodrzewina ,dzięki, retuszuję tylko po to aby oddać rzeczywiste kolory:)
    antiii, dzieki, o jaka ja jestem ciekawa cieni Coastal Scents...
    kamilkamilka :*
    Yasminella, dziękuję:) Zdjęcia zawsze retuszuję bo "wprost" z aparatu wychodzą wypłowiałe i zupełnie nie oddają intensywności kolorów w rzeczywistości, a tutaj poprostu bardziej podciągnęłam sam kolor oczu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. April - bardzo dziekuje, a oliwkowe cienie naprawde polecam:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż, dopracowany, bardzo mi się podoba:)
    dzisiaj też mam oliwkę na oczach ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda przy brązowych oczach! :)
    A jakie kolory pasują do zielonych?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne oczko.. az się mozna zakochac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny !!!! śliczne oczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow - pieknie!

    p.s. masz taki kolor oka ktory zawsze chcialam miec .

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny... :D

    pięknie prezentuje sie z kolorem oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam paletkę cieni z Bella. Zainspirowałaś mnie abym jej użyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :-) mam jedne cienie Sensique z poczwórnej paletki, ale powoli się wykruszają... hmmm czas ratować je wódką :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny make up :) idealnie sie komponuje z Twoja teczowka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, dopracowany makijaż. Piękny dobór kolorów :) najbardziej oliwkowy cień, jaki mam to ten z paletki Sleek Original :D ale muszę zainteresować się tą tonacją, bo podejrzewam, że podobny makijaż dobrze by się też komponował z niebieskimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oddaj oczy:D swietny makijaz!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz piękne oczy :)) zazdroszczę-tyle miejsca do malowania!:D a makijaż oczywiście bardzo udany, oliwki świetnie podkreślają Twoje oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż. Nie mogę się napatrzeć.
    Dodaje bloga do ulubionych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakupy z Avonu pokażę już za kilka chwil a resztę w osobnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo wow! rewelacja! ;D
    swietny blog! <33
    poobserwujemy sie? ;** ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śwetny blog Ceb! Czekam na jakieś videoooo :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie! Brakuje mi tylko calej buzki - na pewno jest na co popatrzec. Oko wymiata :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne oko :) Naprawdę super.
    A jeżeli chodzi o te mini-lakiery Butterfly to jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "olikowy" czy oliwkowy i tak jest piękny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie no... wow! Makijaż perfektito do moich ocząt, zrób mi taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. goskaaa, dzieki:)
    Ferrou, ooo fajnie dzięki:D
    tylkokasia bardzo dziekuje:)

    ola, do brazowych bardzo pasuje:) a do zielonych przede wszystkim fiolety, zielenie ale w innym odcieniu niż twoj kolor oczu, róż, złoto :) Ja jestem zdania, że każdy kolor może wyglądać świetnie w towarzystwie każdego koloru oczu ale w odpowiednim odcieniu itp:)

    Paulina,dzieki bardzo mi milo:)
    Agaciorka dzieki:)
    CandyKiller, dzieki:)
    Justyna :)
    Smieti dzieki:) hehe jak sie ma brazowe to sie chce mieć niebieskie i na odwrót:D

    Daria's makeup ,dzieki!
    Forever-Young, chyba wiem o ktorej paletce mówisz, strasznie mi sie spodobala w sklepie:)
    ooliskaa dzieki:)
    opos-w-wannie ale mnie kusicie wszystkie tym Sleekiem!
    ssylvkaa dziekuje:)
    Poroże, dzieeki!
    Kasiek o to juz zaglądam:D
    ♥ dzieki:)

    FORESTERZE hehe moze kiedyś:D i tak kamerki nie mam:D :D:D

    Urban Warrior dzieki:*
    Rebellious lady ciesze sie,że sie podoba:)
    Mavia, dziekuje:*
    zakupoholiczkaaa hehe dzieki:)

    dzięki Sprawdzanko:D
    aberracja :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne oko, szkoda tylko ze nie cala twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekny makijaz,cudnie kolory ze soba wspolgraja:) a kolor oczu moze i podkrecony:D ale jaki czarownicujacy:D

    OdpowiedzUsuń