poniedziałek, 9 maja 2011

Look: Pastelowy

Kilka dni temu zrobilam wlasnie ten makijaz, jak gdzies wychodzilam z domu i pomyslalam, ze przy okazji zrobie mu fotki zwlaszcza, ze uzylam szminki Quite Cute MAC, ktora kilka osob chcialo zobaczyc na calej twarzy. Nie jest wiec jakis szczegolnie wymyslny, ale lubie raz na jakis czas takie kolorowe (ale nie bardzo mocne) oko.
Na tym zdjeciu tez niestety mozecie podziwiac moje odrosty na pol glowy :] ale schodze z czerni i w koncu musze jakos zapuscic naturalny kolor wlosow.


TWARZ:
- podklad Gosh X-Ceptional Wear Natural
-korektor Dermacol
-odrobina sypkiego pudru odbijajacego swiatlo Vipera
-Guerlain Meteorites Pastel White
-roz MAC Sakura, Quite Cute

OCZY:
-baza Virtual
-cienie z palety 120 cieni Lancrone
-czarny zelowy eyeliner Inglot
-tusz MA Essence
-set do brwi Essence
-kredka na linii wodnej Sephora

USTA:
-szminka Quite Cute MAC



49 komentarzy:

  1. baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O MAMUNIU!! Zakochałam się!!
    Cudowne kolory na powiekach, słodziutki makijaż! Można Cię zjeść! :)) Buziaki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Cie! jestes PIĘKNA ! i do tego ten makijaz ;) cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :) Ja się lepiej czuję w raczej neutralnych kolorkach (choć ostatnio dodaję róż czy fiolet :D), ale Tobie bardzo pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie zmalowane oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesteś w tych pastelach (nie tylko z resztą:) ) - taka delikatniutka tutaj wyszłaś - jak nimfa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, cukierkowy makijaż - a takie osobiście bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny , wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oko wspaniałe <3 tylko pomadka mio się nie do końca podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje Wam bardzo:* i ciesze sie ze makijaz Wam sie spodobal:)

    Przeszkoda, dzieki:) No kolor pomadki jest taki nietypowy, nie kazdemu sie podobaja takie "trupie" kolorki, ja mam lekkiego "swira" na punkcie dziwnych ,niespotykanych odcieni pomadek;) i wogole..pomadek:D

    OdpowiedzUsuń
  11. super, bardzo mi się podoba. subtelny ale jednak z mocnymi kolorami, po prostu świetny, niedługo spróbuję go zmałpować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski delikates:) Idealny jako makijaż na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze na dźwięk głosu David'a Bowie serducho szybciej mi bije ;) również go uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oko pięknie pomalowane. Też za mną chodzi od jakiegoś czasu wypróbowanie pasteli
    Jednak kolor ust mi nie bardzo pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny makijaż, usta <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ła... bomba! Ta szminka ma kolor identyczny do cienia na powiece. Mrr! Śliczne przejście kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę przepiękny makijaż !! dobrze że zrobiłaś nam jego zdjęcia ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oko wygląda ślicznie ; )
    masz talent ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Eeekstra! Masz cudowne oczy :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie! Uwielbiam pastelowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kleo, piękny makijaż oczy :-)

    p.s. masz śliczne włoski, nie wiem czemu narzekałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutnie przepiękny i perfekcyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak cudownie nie widać granicy pomiędzy cieniami!! Ja tak pięknie będę się malować chyba dopiero w przyszłym życiu...

    OdpowiedzUsuń
  24. no Kleo prezentuje się cudownie

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zwykle pieknie !
    a u mnie pierwsze małe rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny makijaż, uwielbiam takie kolory, bardzo Ci w nich ładnie i ta szminka rzeczywiście Ci pasuje :). Fajnie to wszystko razem się komponuje :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :* ta szmineczka teraz jeszcze bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawie cie nie poznałam:D mysałam ze na jakiejś modelce malowalaś;) super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  29. nie musisz wysyłać zgłoszenia drugi raz, odebrałam je i zapisałam już Twój blog na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny,kocham fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wygladasz. A powiesz mi na jakiej zasadzie działają te hydrolaty?

    OdpowiedzUsuń
  32. zostałaś wyróżniona http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jednym słowek - wooow ! śliczny makijaż! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny makijaż !!!! świetny blog
    www.pinkovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny makijaż oczu :) !

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny makijaż! Wyglądasz tak świeżo,delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń