środa, 4 maja 2011

Manicure: Cruella de Mon

Zdobienie, które zrobiłam na Disney'owski konkurs u Orlicy:). Nie było łatwo, bo przy tworzeniu portretu Cruelli na takiej małej powierzchni jaką jest paznokieć przydał by sie mikroskop i pedzelek cienki jak włos;). Ale efekt mi się podoba i moim zdaniem lepiej wyglądał na żywo.
Całość recznie malowana przy pomocy lakierów i farbek akrylowych (ktore sa najlepsze do ręcznego malowania różnych wzorków:)).

Jeśli podoba Wam się to zagłosujcie na mnie w konkursie:
Bede bardzo wdzieczna za wasze głosy :)  

Dziewczyny, żeby oddać głos musicie obserwować blog, na którym odbywa się konkurs:
http://lakieroholiczka.blogspot.com/ 




 Uzylam:
-biały lakier Essence Black&White White Hype
-czerwony lakier Bell Glam Wear 407
-czerwony linerek Magic Visage nr4
-farbki akrylowe w różnych kolorach
-top coat Rimmel 

Dziewczyny jeśli jestescie zainteresowane wspolnym zamówieniem płytek Bundle Monster albo mogłybyscie pomóc nam ogarnąć amazon to zapraszam do posta poniżej:) 
 

52 komentarze:

  1. CIE CHOROBA!!!! SAMA TO ZMALOWALAS?
    JESTEM POD WRAZENIEM
    TRZYMAM KCIUKI ZA WYGRANA

    OdpowiedzUsuń
  2. zbieram zeby z podłogi....
    gratuluje CI cierpliwości mnie przy malowaniu na jeden kolor potrafii trafic szlak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierze !!! Bosh, ale Ty masz talent !!! Ja nawet na papierze olowkiem bym czegos takiego nie byla w stanie narysowac, co dopiero na paznokciach !!! Bosko, wygrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kleo, jesteś mistrzynią!!!! Masz mój głos bezapelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. hey,
    just found your blog! these nails are so awesome!!
    i like how you did a disney villain!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kleo no jestem pod mega wrażeniem, masz talent kobieto! Masz mój głos oczywiście, należy się jak psu micha! ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne no genialne !!!!!!!!!!
    w życiu bym sobie tak nie namalowała ;)
    podziwiam.. !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podoba twoja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!! brak mi slow - masz moj glos!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam, wygrana należy się moim zdaniem bezsprzecznie Tobie. Manicure jest niesamowity :O
    Z ciekawości- ile czasu zajęło Ci malowanie?

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowane :) masz talent!:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurde ! co jest cudne masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wzór, jeden z dwóch które najbardziej podobają mi się w całym tym konkursie :) naprawdę kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna robota! Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę talentu i cierpliwości !
    moim zdaniem w konkursie powinnaś już mieć pierwsze miejsce ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. woow, niesamowite ! Masz talent ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto to jest NIESAMOWITE. Masz wielki talent, zazdroszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne, zaraz zagłosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mialam przyjemnosc obejrzec pzurki na zywo :P Swietnie sie prezentuja ^^ Trzeba miec cierpliwosc i dobry wzrok zeby cos takiego namalowac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zatkało mnie ;o na pewno zaglosuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. zagłosowane dziewczyno! ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, przepiękny, boski!
    Na pewno wygrasz... :)

    A studiujesz jakiś plastyczny kierunek, czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kleo przeszłaś samą siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kleo, zaznacz proszę, że żeby głos się liczył trzeba być obserwatorem mojego bloga ;) Sporo osób na Ciebie głosujących nie spełnia tego warunku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty to masz talent:) Oczywiście zagłosowałam na Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o jejq...
    Kobieto. Ale masz talent... :)
    strasznie mi się podoba..
    Wszystko tak precyzyjnie i dokładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O RANY.
    bezbłędnie, cudownie, fantastycznie, perfekcyjnie = masz talent!
    tym czasem idę głosować i zbierać szczękę z podłogi bo na widok tych paznokci mi po prostu kopara opadła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana szacun wielki!Masz talent!Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczna praca:) tez biorę udział ale moje wypociny są bez porównania do twojego dzieła;)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci wyszedł ten mani ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dobrze widziałaś - dostałam Ivankę :) ale musiałam ją zostawić w Polsce, także słoczyk będzie w czerwcu...

    OdpowiedzUsuń
  33. wow ;O
    Ps. przyznałam Ci wyróżnienie http://teraztojajestemsprite.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Kleo, za korektor Salmon Cocealer zapłaciłam 30 zł, przesyłka darmowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ok, dzięki za info, już idę poobserwować tamten blog :D

    OdpowiedzUsuń
  36. na poczatku myslalam,ze masz to ponaklejane na paznokcie, a jak doczytakam,ze sama to zrobilas- szczeka mi opadla!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cruella wyszła Ci przegenialna!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale zdolna jesteś :) cudowne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. OMFG... Sorry, ale nie mogę nic powiedzieć. Dosłownie mnie zatkało!!! *____*

    OdpowiedzUsuń
  40. CUDOWNE! odkąd widzę to zdjęcie tego mani siedze i się wgapiam xD

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako paucyna ; mail - paucyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Poprawiłam się, głos oddany :D

    OdpowiedzUsuń
  43. BOSKIE !!!!! NIESAMOWITE!!!! MASZ TALENT !!!! JESTEM POD WRAZENIEM...

    OdpowiedzUsuń