sobota, 14 maja 2011

Miss Sporty - 312

Dziekuje za oTAGowanie przez http://nailscolourtrend.blogspot.com/ , bardzo się cieszę, że kolejna osoba wyróżniła mój blog! :)

***
Lakiery Miss Sporty uważam za "takie sobie", ale mam kilka buteleczek, jedne są lepsze a inne gorsze. Odcień 312 jest stanowczo w "lepszej" grupie. Jest to kolor złota, u mnie ma ogromny plus za to, że nie jest to złoto miedziane czy żółte ale piękne chłodne, czyste złoto. Lakier całkiem nieźle kryje. Wykończenie to hmm wydaje mi się, że tzw. 'foil', bo nie jest to shimmer, ani nie jest to frost (pociągnięcia pędzelkiem są praktycznie niewidoczne) a lakier przypomina na paznokciach gładką taflę złota - tak więc, stawiam na 'foliowe', jeśli się mylę to poprawcie mnie:).
Nie każdy lubi taki odcień solo na paznokciach, ale lakier świetnie sprawdza się w różnych zdobieniach, bo jest mocno błyszczący. Myślę, że jest to lakier godny uwagi - świetny odcień, mocny metaliczny błysk i bardzo przystępna cena.


23 komentarze:

  1. Wygląda jak roztopiona sztabka złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor i do tego nie tak często spotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm nie lubię błyszczących lakierów, ale ten prezentuje się nieźle :).

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek :) ja nie posiadam żadnego lakieru z Miss Sporty, jakoś żaden kolor narazie mi się nie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięny kolor, chyba widziałam go u Orlicy z pękaczem, ale nie jestem pewna, i zgadzam się z przedmówczynią, że idealnie pasuje pod pękacza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ten jest super :), ale uwidacznia wszystkie nierówności paznokcia u mnie :( na razie czeka na lepsze czasy

    u orli to chyba isa dora złota była?

    OdpowiedzUsuń
  7. Foou, ja tez mam takie skojrzenia:)

    Ewalucja, dzieki:)

    Rebellious lady:*

    ola, zgadzam sie, jak na blyszczacy jest calkiem ladny:)

    Daria's makeup :*

    Kosmetyki z mojej półki, dokładnie!!

    Keysi, czyli widze, że nie tylko mi się spodobał:)

    kamilkamilka, bo oni mają jakieś średnie odcienie, mało orginalnych:/

    Idalio ja go mialam pod pękaczem kilka notek temu:D a u Orlicy tak jak Przeszkoda napisala to była Isadora o ile ten masz na myśli - dość podobna, ale ładniejsza:D

    Przeszkoda, aha:/ polerka nie pomaga? Ja po niego muszę mieć wygładzone paznokcie polerką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie złoty lakier to tylko do wzorków się nadaje, pod pękacze - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie był i on, i IsaDora ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jego srebrną wrsję-polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek bardzo fajny :) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm ... Ładny efekt , kolor jak najbardziej mnie zaciekawił :) Jak na razie mam jeden złoty lakier , który za bardzo nie przypadł mi do gustu .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Lady In Purplee , ja tez rzadko nosze złoto na paznokciach solo ale czasem zdarza sie;)

    Aktualnaa dzieki:)

    be-beautiful dzieki:)

    pugsilove ooo to mnie zaciekawilas bede musiala wyprobowac ;)

    Ferrou dzieki:)

    Lyssandra^^ dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym tego koloru używała tylko do zdobień, za pomocą takiego lakieru można zrobić taką masę fajnych zdobien

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z tej serii taki błyszczący beż i pomarańcz ale ich trwałość na paznokciach to tragedia... jeszcze tego samego dnia mam zdarte końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten lakierek i lubię go "solo" oraz pod np. czarnym pękaczem. To jeden z nielicznych lakierów, które zużyłam do połowy i prawdopodobnie wkrótce go skończę.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń