niedziela, 15 maja 2011

Safari 34

Jak już część z Was widziała wygrałam w disneyowskim konkursie na blogu Orlicy, bardzo sie ciesze:D! Chcę bardzo bardzo podziękować wszystkim, którzy na mnie zagłosowali, bo w końcu między innymi dzięki Waszym głosom moja Cruella wygrała. Dziekuje Wam bardzo :* :)

***
Wstyd się przyznać, ale nie mialam dotąd żadnego lakieru Safari, a to bardzo popularne bazarkowe lakiery. Dlatego postanowiłam nadrobić zaległości i kupiłam nr 34, bo poszukiwałam ciepłego brązu do wodnej mozaiki, którą Wam wkrótce pokażę:). Zapłaciłam 3,50zł wiec na spróbowanie w sam raz!

Nr 34 wygląda w buteleczce jak taka mleczna czekoladka, ale na paznokciach wypada o wiele jaśniej i moim zdaniem o wiele gorzej. Będę z Wami szczera - nie podoba mi się ten odcień. To bardzo ciepły rudy brąz, który na moich dłoniach wygląda paskudnie, może u kogoś innego bym go zniosła. Lakier to tzw. żelek (czyli półprzezroczytsa "galaretkowata" konsystencja) i jak lubię żelki - to nie w takich odcieniach! Błee. Poza tym strasznie smuży, mam 3 warstwy na paznokciach a wciąż gdzieniegdzie są prześwity. Paskuda. Jedyne co mi się podoba w tym lakierze to mocny lustrzany połysk.
Nie zraziłam się jednak całkowicie do Safari, nastepnym razem kupię jakiś shimmerek. Te zebrowe zakrętki - fajne, prawda:D? Tego odcienia nie polecam!



40 komentarzy:

  1. a mi się podoba taka rdzawa czerwień;) a i przy okazji gratuluje zwycięstwa u Orlicy. należało Ci się;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. no kolorek taki troszkę "kupiaty" ;) Aaaaleee: Jakie piękne paznokcie! Idealny migdałek :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jakiś taki dziwny ten lakier- ten kolor.
    Ja natomiast mam sporo lakierów safari i są w miarę przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie-całkiem inaczej w buteleczce niż na paznokciach. ja miałam dwa lakiery z tej firmy, ale odkąd dowiedziałam się, że w innych miastach są po 2,50-3,50 przestałam kupowac, bo u mnie pewna pani liczy sobie za nie aż 5zł! nie za taką jakość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki nie ciekawy kolor tego lakieru ja osobiście nie przepadam za takimi kolorami a ni na oczach a ni na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. tez ostatnio skusilam sie na safari :) i nie zaluje, chociaz moj tez wyglada inaczej na paznokciach niz w butli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, kolor nieciekawy. Ja kupuję te lakiery po 2,5 zł na naszym "placu" :) Tam, pani ma pełny wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i gratulacje wygranej bo się należało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek w butelce wygląda całkowicie inaczej niż na paznokciach.. niezbyt mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  11. no, mi się ten kolorek też nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor ogólnie nie zły... ;) pozdrawiam ...

    śliczne masz paznokcie ;)

    kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :)
    Kolorek mi się nie podoba, kojarzy mi się z.. zaschniętym ketchupem ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupuję u pani co ma pół stołu :) Jest ona koło zapiekanek i dużo kolorów do wyboru, zawsze coś można wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki średnio przyjemny dla oka..

    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowny kształt paznokcia :)! Mrrr czekoladka :D. Ja mam tylko 2 lakiery Safari, za tą cenę dla mnie ideały wręcz, trzymają się mi około 5, 6 dni, ale zawsze nakładam top - coat, więc nie wiem jak długo się trzymają bez.

    OdpowiedzUsuń
  17. P.S- A mi właśnie kolor się podoba, bo jest nietypowy!

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się podoba, jest taki rdzawy :) kiedyś go nawet miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zadbane pazurki :)

    Mój ulubiony to 124 - idealny nude cielisty :) może zamieszczę swatch'a niedlugo :)

    cosmetoholicss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też jeszcze nie miałam lakierów z tej firmy, ale jakoś nie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje wygranej:)
    a kolorek rzeczywiście niezbyt udany:(

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek niezbyt mi podchodzi, ale za to bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ee fajny, tylko nie dla każdego :)

    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy ;) i śliczne paznokcie!

    może skuszę się jeszcze na tą wersję kakaową ;)

    recenzja Alterry aloes & granat wkrótce,
    bo przetestowałam całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzieki dziewczyny, widzę że większosci z Was się jednak nie podoba tak jak mi, chcociaz część się wyłamała:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki :) wiesz co innego zwykły dzienniak na szybko a co innego jak z założenia człowiek chce wyglądać lepiej niż na codzień xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Kleo, ja też się wstydzę, bo nie nigdy nie miałam Safari na pazurkach, ba! nawet ich nigdzie nie widziałam...Kolor nie pasuje mi do Ciebie i do Twojej karnacji, jest zbyt rudy, dobry dla urody typu jesień.

    co do kulek to zrobię na pewno takiego posta, muszę tylko dokupić jakieś barwniki, bo wszystko mi się pokończyło. Glinki zamawiam w ZSK, mają na pewno 4 kolory (czerwoną, zieloną, białą i żółtą) można szaleć :-)

    i jeszcze raz gratuluję, Cruella była zabójcza! :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję :D
    nagroda w 100% zasłużona :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jeden z brzydszych jakie widziałam :D

    ale pazurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!!!!

    A lakier ma okropny kolor- paskudztwo.
    zoila

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się właśnie podoba :D jakaś inna chyba jestem :D muszę go u siebie poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odcień mi się mówiąc szczerze też nie podoba....

    GRATULUJĘ ZWYCIĘSTWA!!! Należało się w 100% Tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. nie dziwota, że wygrałaś! :-) Twój mani był najbardziej staranny, wręcz wyglądał jak naklejka :-) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przepadam za takimi odcieniami bo niestety to nie moje kolory ani tonacje....

    Gratuluje wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń