poniedziałek, 16 maja 2011

Sensique Sensual Colours 238

Trochę nie w porę z tym lakierem wystrzeliłam, bo to ostatnia zimowa limitowanka Sensique:D. Ale lepiej późno niż wcale ,prawda:)?

Ładna, leśna zieleń, na zdjęciach w słońcu i z lampą błyskową, nie wiem czemu nie zrobilam zdjęcia w świetle dziennym. Jest to zieleń ciemna, nieco zgaszona z zielonym shimmerem, który nadaje jej fajnej głębi. Może nic powalającego, ale przyjemny, taki elegancki kolorek. Malowało mi się nim bez zarzutu, na zdjęciu dwie warstwy.




Dziekuje Wam za wszystkie komentarze :) Staram się odpisywać na wszystkie u mnie, bo ostatnio mam trochę mniej czasu niż zwykle a do tego MEGA powolny komputer i dlatego długo mi schodzi.

34 komentarze:

  1. piękna zieleń :) i masz ładne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. z fleszem wygląda bosko, taki z serii "forest story" chociaż trochę kojarzy mi się z morską głębią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor taki własnie kobiecy poważny bardzo Ładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z tej limitki kupilam granacik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem sama, na Twoich paznokciach mi sie podoba, na moich nie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu d0o wygrania lakiery rimmel pro

    http://uroocza.blogspot.com/2011/05/malutkie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kolor - długo szukałam ciemnej zieleni i w końcu mi się udało :)
    Z tej limitowanki bardzo chciałam zdobyć ten jasny niebieski/turkusowy, ale już go nigdzie w Gdańsku nie ma ;( w koszyczkach zostały bordowe :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mialam fiolet, ta zielen jest ok, ale ja wole jasniejsze zielenie

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie świetnie wygląda z fleshem :) jesteś zadowolona z tych lakierów Sensique, bo jakoś nie mogę się przekonać do nich...

    OdpowiedzUsuń
  10. Na długich paznokciach wygląda bosko ;) a jak jest ze zmywaniem? Bo wydaje mi się że trzeba nieźle machać wacikiem żeby się takiego lakieru pozbyć ;)
    Ale to takie moje odczucie, czekam więc na odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy odcień , ale ja wolę trochę jaśniejszą zieleń . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne pazurki :) a kolor lakieru taki wlasnie typowo swiateczno-choinkowy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, taka choineczka:D
    Dzieki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor..
    kiedyś takiego szukałam i nie mogłam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No masz racje, ta cena to lekka przesada, myślałam, że bedą kosztować około 20 zł, kosztowały 28 zł.
    Mam problem, aby zmyć lakiery z shimmerem. Jakiego zmywacza używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor :) Mam w domu podobny z innej firmy ale nie jest perłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Isana.. Słyszałam coś o nim ;) może sobie sprawię. Ja zazwyczaj używam zwykłego z supermarketu ;D Zwykłe lakiery zmywam, a z brokatem nie mam aż tyle więc nie potrzebowałam nigdy kupować wymyślnych..
    Może to wina mojego zmywacza że trudno się zmywa shimmer.
    Na ten sposób sabbathy potrzeba dużo czasu poświęcić więc to nie dla mnie ;D
    Ale dzięki za radę i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten lakier, lubie go :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dość ciekawy kolorek, aczkolwiek ja bym źle sie czuła w takich kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie kiedyś miałam i już następnego dnia były odpryski (co nigdy mi się nie zdarzyło) i w ogóle szybko zgęstniał... Może dam im znowu szansę, ale po tamtym mam uraz do nich.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten sam w domu i jest cudny kolor obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wielkie TAK dla tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba mam podobny safari :D Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę piękny lakier! ;). Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyczytałam na blogu Ady (http://daysincolours.blogspot.com/) że nie mozesz znalezc stoiska Paese. Jezeli dobrze pamietam jestes z Krakowa a szafa Paese jest w drogerii na czarnowiejskiej;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny odcien,bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki kolorek kojarzy mi się ze świętami :) Bardzo ładny, trochę nie-wiosenny, ale bardzo elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń