poniedziałek, 9 maja 2011

Vipera Jumpy - 140

Vipera Jumpy - 140 to lakier, ktory napewno znajduje sie w mojej liscie 5 NAJulubienszych lakierow, o ile nie jest to odcien, ktory uwazam za najladniejszy w mojej calej kolekcji na dzien dzisiejszy. Jest to poprostu cudo, ktore mozna kupic za ok 4zl. Kto nie ma, a lubi blyskotki POLECAM!:)

Odcien 140 jest naprawde trudny do opisania. To kolorek bordowy, taki troche malinowy ze spora domieszka brazu. Wykonczenie to glass flecked czyli nie jest to brokat ani shimmer (pylek) a mocno mieniace sie drobinki, ktore przypominaja pokruszone szklo, poza tym lakier do duochrom - pod odpowiednim katem mieni sie na zloto-zielonkawy kolor. Czy cos takiego mogloby nie zachwycac:D? Lakier przeslicznie sie mieni, jest jak to okreslila moja siostra taki "pawi" kolorek. Dla mnie geniusz:D
Wam tez tak sie podoba czy nie podzielacie moich zachwytow?





28 komentarzy:

  1. Śliczny lakier a na twoich paznokciach to już w ogóle bosko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny odcień :) Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez się podoba:) ale nie widziałam tego kolorku w sklepach:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką drobinek, ale ten lakier całkiem nieźle wygląda i do tego kolor bardzo ładny :) będę musiała go poszukać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj często do niego wracam, mając wiele innych, nawet jeszcze nie przetestowanych. uwielbiam go ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda naprawdę ślicznie, mam na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny <3 W jakim sklepie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, ale ja generalnie nie lubię błyszczących lakierów :).

    OdpowiedzUsuń
  9. No lakier super, nigdy nie wiedziałam jak określić ten typ wykończenia ale już wiem :)
    Chyba poszukam tego lakieru bo mnie zaintrygował :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest i będę musiała go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie nie przekonuje. nie lubię "świecących" lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za wszystkie komentarze:) Naprawde dziewczyny, jak lubicie takie kolory i wykonczenie nie wahajcie sie:D

    ImKatElaine, kupilam na stoisku Vipery, ale widze te lakiery w roznych mniejszych drogeriach, takze warto sie rozgladac:).
    Odpisuje u siebie, bo ostatnio troche malo czasu mam:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kleo, a w Galerii Kazimierz na tym stoisku Vipery to są lakiery Jumpy? Nigdy ich nie widziałam :) I ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mavia, sa na gornej poleczce w tej czesci gdzie sa lakiery i maja tez probniki:) Ale kosztuja 4,20zl z tego co pamietam, a na placu Bienczyckim w podluznej drogerii z kantorem ostatnio wylozyli mase Jumpikow, chyba sa wszystkie dostepne odcienie w tym te nowe, w koszyczkach kolo kasy po 3,80zl!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię te jumpiki :)
    ten też jest super

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny :D Szkoda,że nie mogę często malowac paznokci,bo kusisz lakierami :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Z racji wykonywanego obecnie zawodu (pracuję w gastornomii,nie mogę miec w pracy pomalowanych paznokci).
    Co do drożdży,to są bardzo zdrowe,ale trzeba je najpierw zabic w wysokiej temperaturze.Nie wolno ich jeśc "żywych",ponieważ można nabawic się drożdżycy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha,przyznam że nie znam się na tym za bardzo,ale ja zawsze słyszałam,że są zdrowe i tego się trzymam =] Cały ten pomysł wzięłam z Wizażu,więc muszą działac :P
    Paznokcie uwielbiam miec pomalowane,ale co poradzę ;/ Ostatnio mniej pracuję,więc mogę sobie pozwolic na to,żeby miec je pomalowane przez jakieś 3 dni w tygodniu,ale nie zawsze maluję,bo potem musze pamiętac,żeby je zmyc.A zmywacz też je niszczy ;/ wcześniej malowałabym na 1 dzień,więc bez sensu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnei najważniejsze jest,żey jeśc z umiarem,wtedy można jeśc wszystko,nawet śmieci :P Długo żywiłam się w fast foodach (przez pracę m.in.),bo było taniej,szybciej i wygodniej.I wiem,jak czułam się wtedy,a jak czuję się teraz,kiedy przestawiłam się na mądrzejsze jedzenie.I choc chętnie wracam do KFC,to tylko czasami,nie chcę wracac do tamtych czasów :P

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny jest. Na każdym zdj inaczej wygląda - cudo !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja Jumpy kupuje za 3 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjny ten lakier,próbowałam go znaleźć na all,ale nie było nr.140,wzięłam mam nadzieję podobny,nr.138 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten lakier już jakiś czas. Jest fantastyczny i tani jak barszcz. A kolorów tych lakierów jest chyba setka jeśli nie więcej (sprawdzone na allegro :P). Mam jeszcze piękny głęboki niebieski kolorek. Najlepsze jest to, że wystarczają dwie warstwy i paznokcie wyglądają pięknie. Minusem jest chyba tylko niezbyt wygodny pędzelek :/

    OdpowiedzUsuń