niedziela, 22 maja 2011

Vipera Jumpy 179

Dziekuje Wam bardzo za wyróżnienia, które trafiły do mnie od:
http://idealna-kobieta.blogspot.com/
http://nusiaxx.blogspot.com/
http://mavia-nails.blogspot.com/
http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/
Bardzo sie ciesze, że aż tyle osób wyrożniło mojego bloga:)!

***
Jumpik nr 179 to kolor raczej nie w moim stylu, zwykle kupuję ciemne kolory albo jakieś żarówiaste, ale jak cała seria kosztował niewiele dlatego się skusiłam ..i stwierdziłam, że muszę kupować więcej takich odcieni!

To taka ładna, dziewczęca, wiosenna brzoskwinka. Taki odcień można by też określić jako rozbielony pomarańcz z domieszką różu. Wykończenie to coś pomiędzy żelkiem a kremem. Myślę, że sporo dziewczyn lubi takie kolorki:). Fajnie wygląda na paznokciach i nie gryzł się z żadnym ubraniem, jest taki spokojny ale jednocześnie nie pozostaje niezauważony. Jest raczej słabo kryjący, na paznokciach mam 3 warstwy. Baaaardzo długo mi się trzymał bez najmniejszego uszczerbku (ale z top coatem, ktory jednak dosc czesto używam na różne lakiery), w końcu zmyłam z nudów;).






Dlugosc paznokci tym razem aktualna:D

30 komentarzy:

  1. Ale masz piękne paznokcie! Jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek :) A paznokcie dłuuugiiieee:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest ! brzoskwinka jak się patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor, jak bardzo apetyczny brzoskwiniowy koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor i paznokcie:) Chciałabym mieć takie długie, ale moje się strasznie łamią, chociaż ostatnio jak się koleżanka zapytała czy to moje naturalne paznokcie, bo takie długie to mi się miło zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor piękny :D ale długaśne pazurki już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo interesująco :) Kojarzy mi się z "makes me weak" essence choć ten jumpik raczej bardziej pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy kolorek, dawno takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten lakier! Bardzo wiosenny kolor, smaczny :) bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZOSTAŁAŚ PRZEZE MNIE WYRÓŻNIONA W TAGU TOP 10 AWARD! Więcej na:

    http://kosmetyczny-szau.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor ;) wszyscy ostatnio kuszą Jumpy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie też mam same żarówiaste, a takie nudziaczki, cielaczki i pastelowe brzoskwinie też by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, ciekawe jak się ma do ChG Peachy Keen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Otagowałam Cię :)
    http://fleurdesaisons.blogspot.com/2011/05/tag-top-10.html

    OdpowiedzUsuń
  17. też go mam, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek, ale obawiam się niestety że źle będzie wyglądał na moich dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale długaśne paznokcie! :o Jak Ci się to udaje? Bo moje od razu się łamią, chociaż teraz już mniej..
    A odcień śliczny, ja mam z tej serii czerwony :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor bardzo podoba mi sie u Ciebie bo jednak u mnie nie znalazlby miejsca;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super kolor, szukałam takiego jakieś 2 miesiące temu i nie znalazłam. ale może skuszę na jakieś małe zamówienie ze sklepu vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I like ωhаt уou guуs are usually
    up tοo. This typе of clever worκ and exposure!
    Keeр up the amazing works guys I've included you guys to blogroll.
    Also see my web page > loans bad credit

    OdpowiedzUsuń
  23. Its lіke you read mу mind! You seem to know a lot about this, liκe you wгote the
    bοok in it or ѕomеthing. Ӏ think that уou could do
    with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, thiѕ is ехcellent blοg.
    A great reаd. I'll certainly be back.
    My page - loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń