poniedziałek, 27 czerwca 2011

Essence You Rock! - Love, Peace and Purple

Love, Peace and Purple z limitowanki You Rock! to lakier z rodziny "paradoxalowych" (w typie słynnego Chanel Paradoxal), bardzo mi się takie odcienie podobają, a przynajmniej tak mi się wydawało, bo ten lakier...jest jakiś taki średni. W buteleczce mnie zachwycał (i nadal zachwyca) ale na paznokciach już nie. Jest ciekawy, ale niestety nie padam z nóg;).

Baza to zgaszony (domieszka szarości) brąz z dodatkiem fioletu lub jak kto woli bardzo zgaszony fiolet wpadający w brąz, ja nie umiem się zdecydować;). W bazie mamy drobny fioletowo-różowy shimmer, bardzo słabo widoczny. Wiem, że gdyby ten shimmer był mocniejszy ten lakier znalazłby się na mojej liście najulubieńszych lakierów.




36 komentarzy:

  1. Matko! Jak Ci się udaje nie złamać takich dłuugich pazurków? ;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się kolor bardzo podoba, na pierwszy rzut oka super! ostatnie zdjęcie nie baardzo już.. taki mat byłby super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor świetny, trochę żałuję, że nie kupiłam, ale w moich Naturach prawie wszystkie leżą, więc mam czas ;)
    A pazury masz boskie, coraz dłuższe i piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. na ostatniej fotce wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny jest :) ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz prześliczne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi sie, ze bardzo podobny wprowadzilo niedawno Golden Rose w serii Paris, nr chyba 120 :) moze warto rzucic okiem czy Ci sie bardziej nie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, ale podobnie tak jak Ty myślałam, że ta poświata fioletowo-różowa będzie bardziej widoczna. Miałam kupić ten lakier ale jednak dobrze, że nie kupiłam bo mam wiele podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WPADA DELIKATNIE W FIOLECIK ALE ŁADNY


    WYGRAJ UBRANIA I AKCESORIA NAJLEPSZYCH ŚWIATOWYCH MAREK! HUGO BOSS, NIKE ADIDAS,PUMA...
    ------------------->
    http://mulierblog.blogspot.com/2011/06/moda-najlepszych-swiatowych-marek.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wow kolor jest przepiękny :) Pazurki to Ty też masz cudowne! Co robisz, że udaje Ci się zapuścić takie długie paznokcie i do tego ich nie łamiesz? używasz jakichś odżywek? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, ma śliczne mieniące drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  12. masz strasznie ładne paznokcie! lakier też mi się podoba :)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest u mnie ta limitka i szczerze mówiąc nic mnie z niej nie zachwyciło, nawet te nowe lakiery, które nie są niepowtarzalne :C
    Zazdroszczę paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  14. na ostatnim zdjęciu kolor mi się podoba;D
    sliczne masz pazury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że jednak go nie kupiła, bo bym się bardzo zawiodła, gdyby tylko cały czas wyglądał tak jak ostatnim zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny lakier! I te twoje pazurki są przecudowne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne długie paznokcie ;)
    Mam taki sam kolor lakieru ;)
    Zapraszam do mnie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor ale myślę, że bardziej nada się jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się na drugim zdjęciu, na innych jest jakiś taki bury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś otagowana :) http://lightblondhair.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. To niesprawiedliwe, że na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek mi jakoś nie przypadł do gustu.. Ale wciąż nie mogę się napatrzeć na Twoje pazurki :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłam się na niego mimo odwyku kosmetycznego;/Jest całkiem fajny,ale niestety ten fiolet jest słabo widoczny;/Raczej tak,jak na pierwszych zdjęciach,nie jak na ostatnim ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie ;)
    http://pieknolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam CUT OF THE BEIGE iii uważam tak jak Ty, w buteleczce - rewelacja, ale na paznokciach szału nie ma...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W takich odcieniach lubuje się jesienią zimą.

    OdpowiedzUsuń
  27. dobrze, że go nie kupiłam, bo to wybitnie nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  28. super kolor, nie miałam jeszcze okazji "pomacać" tej limitki.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny kolor, mam jeden z tej limitowanki, ale póki co w mojej Naturze zawsze wyprzedane ;<

    OdpowiedzUsuń
  30. Super jest ten makijaż,bardzo mi się podoba:Dniby nie jest skomplikowany,ale efekt jest świetny ;) Ja jakoś nie bawię się nigdy dla samej zabawy,a może czasami powinnam coś podziałac ;/
    Co do lakieru,to miałam napisac,że zamieściłaś ładne zdjęcia,więc nie ma sensu,żebym ja je robiła i zapomniałam :P dorzucę w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Normalnie kameleon, na każdym zdjęciu inaczej wygląda.

    OdpowiedzUsuń