niedziela, 5 czerwca 2011

Hean Colour Obsession 452

Swatch z specjalna dedykacja dla simply_a_woman ,bo pamietam, ze chciala zobaczyc ten lakier:).

452 to pastelowy, jasny rozyk z drobnym zlotym shimmerem, ktory najladniej mieni sie w sloncu. Nie moge powiedziec, ze odcien jest nieladny, bo napewno wiele osob lubi takie odcienie - rozyk jest delikatny, dziewczecy i cieply dzieki zlotym drobinkom. Ale jest totalnie nie w moim guscie :D.

Na zdjeciu 3 warstwy, jak na taki jasny pastelowy odcien krycie jest przyzwoite, konsystencja jest ok, czas schniecia tez w granicach normy:). Nosilam kilka dni na paznokciach (moze 3-4?) i wytrzymal bez odpryskow. Z jakosci jestem zadowolona, wiec jesli zainteresuje mnie jakis inny odcien lakieru z tej serii to pewnie sie skusze:).



lakier zostal mi wyslany do recenzji

***
Pod kazdym postem pojawila sie ikonka "Podoba mi sie ten wpis". Jest to tak jak u wiekszosci efekt wspolpracy z serwisem LaDiva :). Jesli wpis Wam sie podoba to kliknijcie w ikonke pod postem. Najlepsza notka ma szanse pojawic sie na stronie glownej serwisu LaDiva :).


***
Niestety mam teraz strasznie duzo na glowie i notki beda pojawiac sie rzadziej:(, bo w ciagu dnia mam tylko chwilke czasu zeby wejsc na komputer. Mysle jednak, ze najpozniej pod koniec czerwca bede juz zamiszczala nowe wpisy bez zadnych granic:D.

W nablizszym czasie pokaze Wam moje zakupy i zuzycia majowe:)

A za kilka dni mini-giveaway!

34 komentarze:

  1. Świetny kolor ja ostatnio zauważyłam, że mam mało takich bladych kolorków same jakieś mocne zielenie czy czerwienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z F000U, kolor świetny... starsznie mi przypomina na paznokciach Sensique Strong &Trendy Nails (chodzi o połysk, jakość i w ogóle...). A tak na marginesie to chyab Hean produkuje dla Sensique dużo rzeczy:)

    P.S. Czekam na koniec czerwca, bo się stęskniłam za notkami:*

    OdpowiedzUsuń
  3. to taki lakier ktory podoba mi sie u kogos - sama bym go na pewno nie kupila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne odczucie co do tego lakieru jak Smieti, podoba mi się na Twoich pazurkach, ale sobie bym go nie kupiła. Jest dla mnie zbyt ciepły, zbyt świnkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek lakieru! ;) No i masz śliczne pazurki! Czekamy na wpis z majowymi zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek ładny, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, lubię pastele :) chętnie bym sobie taki sprezentowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki kochana :*

    ladny lakier, ale nie zwalil mnie z krzesla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie kolor nie dla mnie :) to coś dla mojej siostry :D
    to czekam cierpliwie na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie w moim guście, ponosiłabym go pewnie jeden dzień i zmyła, ładny ale nie porywający

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek!

    http://zycienaobcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie fajny, też ostatnio kupiłam coś podobnego ;D jeszcze nieststowałam, ale może dzisiaj ... ;P :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Ogromnie mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie najładniejsze, podoba mi się ten shimer, ale sam lakier już nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście bardzo dziewczęcy, delikatny i bardzo powszedni. Mnie się podoba, ale z resztą mnie prawie każde kolorki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, ładny lakier, nawet przebolałaby mto, że błyszczący :).

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się bardzo podoba :)
    dobre zestawienie odcienia z tym złotym shimmerem

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za bardzo nie lubię pasteli, bo moje ręce wyglądają jak ręce trupa ;p
    Wolę zdecydowane kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny kształt pazurków i kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny lo;or ostatnio przekonuje się jezeli chodzi o róże na paznokciach.

    A kochana jezeli chodzi o paese zamówienia na ten miesiąc zbieram do 20-25 czerwca więc jezeli jestes - bedziesz czymyś zainteresowana daj znac mailowo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wręcz pragnę twoich paznokci. Na moje nic nie działa, niby rosną, ale się rozdwajają i są bardzo słabe. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się podoba, bardzo lubię różowy kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny taki dziewczęcy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie przekonuje mnie ten lakier :)może bez drobinek lepiej by się prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie Ty się chowalas, ze Cię u mnie na liscie obserwowanych jeszcze nie bylo? :)

    Masz cudowne paznokcie! jak Ty o nie dbasz? :)

    www.cosmetoholicss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi się całkiem podoba ten lakier
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    http://bella-wpogonizamna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń