niedziela, 19 czerwca 2011

Hean Maximum gloss&volume 708 Coffee Cream

 Hej:)
Dzis przedstwie Wam blizej szminke Hean Maximum gloss&volume. Pomadka ma porzadne opakowanie, napisy troszke sie scieraja, ale nie oczekuje szalu z opakowaniem jesli kosmetyk kosztuje 10,49zl:).
Szminka dobrze rozprowadza sie na ustach, konsystencja jest moim zdaniem w sam raz:). Producent obiecuje nawilzajaca formule - moje usta nie maja sklonnosci do przesuszania i ta pomadka sprawdza sie bardzo dobrze, lekko nawilza moje usta. Trwalosc jest taka sobie, ale nie spodziewam sie super trwalosci jesli szminka jest kremowa i nawilzajaca. Ma lekki, owocowy zapach.

Moj odcien to 708 Coffee Cream, kolor totalnie nie w moim guscie, ale mysle, ze wiele osob moze lubic takie kolorki:). Coffee Cream to odcien podbijajacy naturalny kolor ust, ciezki do opisania - moim zdaniem to bez z dodatkiem brudnego rozu, ma male nierzucajace sie w oczy drobinki, a wykonczenie jest lekko perlowe (ale nie jest to mocna, nietwarzowa perla). Odcien jest raczej chlodny, dobry na codzien, neutralny.



nagie / niepomalowane usta





Produkt ten zostal mi wyslany do recenzji, ale nie wplywa to w zaden sposob na moja opinie

Podsumowujac - jestem jak najbardziej zadowolona z tej szminki (jak chodzi o jakosc, bo kolor nie moj). Moim zdaniem pod wzgledem jakosci przypomina drogeryjne szminki w przedziale cenowym 20-40zl :). Na stronie producenta i w drogerii ogladalam pozostale kolory z serii Maximum gloss&volume, inne kolory podobaly mi sie o wiele bardziej niz prezentowany przeze mnie Coffee Cream.

Kosmetyki Hean mozecie kupic np:
- w sklepie internetowym KLIK
- w niesieciowych drogeriach

22 komentarze:

  1. rozumiem, że w kolorze się nie czujesz (ja np nie czuję się w większości) co nie zmienia faktu, że usta Twe prezentują się w tym odcieniu naprawdę dobrze...:), bardzo naturalnie...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tobie się nie podoba ten kolor, ale bardzo ładnie prezentują się twoje usta w nim. Mi się bardzo podobają akie naturalne kolory, choć najczęściej 'noszę' na ustach czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z opakowaniem mogli się jednak trochę postarać, ale dobrze że jest taka świetna jakościowa, ładnie kolor wygląda, taki dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor :) Ja jednak wolę błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię :-)
    http://f000u.blogspot.com/2011/06/97-jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się - tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ah no moze przz to ze az tyle zestawow to naliczyli, na szczescie nie za duzo :)

    szmineczka ładna

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek bardzo naturalnie wygląda na Twoich ustach, przynajmniej w takim zbliżeniu bo może na zdjęciu całej twarzy efekt byłby inny.

    Ja czekam na recenzję bazy pod cienie i cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm kolorek nie mój :)ale szminka ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się ten odcień bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję ;)
    ten kolor chyba by mi nie pasował za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nie wydaje się ładny w opakowaniu ale na Twoich ustach zmienia się i wygląda bardzo, bardzo dobrze, więc mam nadzieję, że będziesz podbijać nim krakowskie ulice ;))).

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem ten kolorek jest taki sobie

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do mnie : http://lakierki-do-paznocki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam odcień Coral, polecam :) Ale ten odcień też niczego sobie. Zresztą kolorów całe mnóstwo do wyboru, każda coś dla siebie znajdzie - a pomadki polecam, bo naprawdę są świetne :)(WANDA)

    OdpowiedzUsuń