sobota, 18 czerwca 2011

Hean Pearl & Minerals lip gloss 157

Dziekuje za wyroznienia dla mojego bloga od:
http://pazurkicarmen10210.blogspot.com/
http://lady-flower123.blogspot.com/
Dzieki dziewczyny:)!

***
Blyszczyk Hean Pearl&Minerals w odcieniu 157 to delikatny, cielisty kolor. Nie jest mocno napigmentowany, ale nadaje lekki kolor ustom, w moim przypadku delikatnie rozjasnia moj naturalny odcien ust. Wykonczenie jest nieco perlowe, chociaz to zle slowo - jest satynowe, polperlowe. Blyszczyk ma tez troche drobinek, drobniutkiego brokatu mieniacego sie na multikolor, ale nie obawiajcie sie dyskotekowego efektu, drobinki sa male, lekko sie mienia, jest to ogolnie blyszczyk dobry do delikatnego, dziennego makijazu.

Blyszczyk ma przyjemna konsystencje, taka w sam raz, poreczne opakowanie i malutki ale precyzyjny gabeczkowy aplikator. Dobrze sie rozprowadza, nie wchodzi w zalamania na ustach. Utrzymuje sie tyle co przecietny blyszczyk, nie wymagam od blyszczykow trwalosci:). Na ustach nie daje efektu tafli wody, raczej subtelny polysk (do zdjec nalozylam go wiecej, na codzien lubie minimalna warstwe blyszczyka). Producent obiecuje wygladzenie i nawilzenie ust - z pewnoscia nie wysusza ust, moje nieproblematyczne usta lekko nawet nawilza.

Co mi sie w nim nie podoba? Brokacik, mimo ze drobny, jest jednak wyczuwalny na ustach, co mi bardzo przeszkadza, czuje ,ze "drapie", poza tym o wiele bardziej podobal by mi sie ten odcien jednak bez dodatku drobinek (ktore lubie, ale nie w takich jasnych, dziennych odcieniach). Jak dla mnie spora wada jest tez zapach, chemiczny, sztuczny, strasznie mnie odrzuca. Jesli ktos nie jest wyczulony na zapachy kosmetykow ,nie powinien miec z tym problemu, bo zapach nie jest jakis mega intensywny.




nagie / niepomalowane usta



Produkt ten zostal mi wyslany do recenzji ale nie wplywa to w zaden sposob na moja opinie

Podsumowujac mysle, ze gdybym spotkala te blyszczyki w drogerii napewno przyjrzala bym sie im blizej, a mozliwe nawet, ze zecydowalabym sie na zakup bezbrokatowej wersji jesli taka jest (nie wiem, bo nie widzialam pozostalych odcieni na zywo). Moj odcien jest kompletnie nie w moim guscie, ale z tego co widzialam na stronie producenta - znajda sie tez fajne, mocniejsze kolorki:). Blyszczyk kosztuje 7,99zl.

Kosmetyki Hean dostaniecie:
-w sklepie internetowym TUTAJ
-w roznych niesieciowych drogeriach

21 komentarzy:

  1. Fajny blog :)

    Zapraszam do mnie :p

    http://rubbiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny. ;)
    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski ma połysk !... :D :* podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ się pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się brokaci, ale jakoś wolę na lato jakieś mocniejsze kolorki szminek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyk nie dla mnie ale ładnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się aczkolwiek nie lubię mieć błyszczyku na ustach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na ustach bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdyby nie miał tych drobinek już bym go szukała ;) ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście bezdrobinkowy byłby lepszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby to powiedzieć, masz naturalnego frencha. :) Ja tę kredkę oddałam w dobre ręce, bo u mnie french wogóle się nie sprawdza, mam za krótkie płytki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się prezentuje, ale skoro drobinki są wyczuwalne, to błyszczyk nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, że tak prosto z mostu, ale baaaardzo proszę o głos na moje zdjęcie w konkursie.

    Szczegóły w mojej notce:
    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/06/bardzo-prosze-o-gosy-jeszcze-w-dniu.html

    Będę ogromnie wdzięczna!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy błyszczyk, niedrogi, ale nie lubię takich z drobinikami.. Zresztą ja prawie wcale błyszczyków nie używam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello. Dzięx za odpowiedz i zostawienie komenta pod notką, lubię Cię:P. Czekam na kolejny post u Ciebie, postaram się zostawić po sobie ślad i wypowiadać się tutaj częściej. Miłego wieczoru:) woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor tak jak przy pomadce moim zdaniem jest średni, ale pasuje do niego

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały kolor :) Muszę się skusić na produkty tej firmy :)

    Ps. Obserwuję Cię :P :)

    OdpowiedzUsuń