niedziela, 26 czerwca 2011

Inglot Pastel Collection 969

Lubię lakiery Inglot za moim zdaniem dobrą jakość, ale od jakiegoś czasu ich po prostu nie kupuję, bo cena dla mnie za wysoka. Ten lakier dostałam w prezencie:), to pastelowa kolekcja chyba z zeszłego roku, albo jeszcze starsza.

969 to jaśniutka, pastelowa mięta z niewielkim dodatkiem delikatnych drobinek. To lakier z tych udających z daleka kremowe wykończenie. Nie najlepiej się nim maluje paznokcie, ale to pastel, a pastele tak już mają. Do pełnego krycia potrzebne są dwie grubsze warstwy albo trzy cienkie, ja dałam dwie bardzo cienkie (strasznie nie chciało mi się dokładać kolejnej;)) i doskonalne widać, że przydałaby się jeszcze jedna.
Fajny odcień, podoba mi się jak wygląda na moich pazurkach i bardzo lubię go na paznokciach u stóp:).



28 komentarzy:

  1. zazdroszcze pieknych paznokci ;)
    świetny kolorek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie i kolorek też:)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę bardzo ładny :) mi na miętę nie wygląda bardziej na taki pastelowy lazur ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor..

    niewiesz czy ta kolekcja jest jeszcze dostepna?
    chciałabym kupic paletke cieni ktora byla dostepna w tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chrapę na taki właśnie kolorek... Chyba Vipera ma taki. Może się skuszę? :)

    Mam pytanie - bardzo spodobał mi się pomysł z TOP COMENTATORS, chciałam zrobić taki u siebie na blogu. Tylko jak już dodałam, to zamiast normalnych nicków były jakieś zmyślone, takie jak na przykładzie na tej stronie z dodatkami. Co zrobiłam nie tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to są Twoje naturalne pazurki? śliczny kształt :) a lakier świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny kolor..troche szkoda ze perelka ;) ja mam podobny pastelowy niebieski z china glaze..niedlugo go pokaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek jest śliczny :)
    Zapraszam do mnie :)) http://zdobienie-paznokci-naturalnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. to prawda, jasne kolory pastelowe słabo kryją ale nie znam chyba lakieru, który byłby w 100% dobry:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten lakier i jakoś średnio go lubię :). Twoje paznokcie są niesamowicie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor :)

    ja z inglota mam fiolet, wcale nie pastelowy, ale on również potrzebuje 3 warstw do pełnego kryca

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy twój lakier też jest rzadki jak woda ;>?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowny odcień!!! ;) I masz piękne pazurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten kolor, zawsze zastanawiałam się czy to 696, czy 969 :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że miętusy coraz bardziej popularne:) Bardzo przyjemny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek bardzo ładny! Ale zgadzam się z Tobą co do cen :).

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie lubię tego koloru, nie lubię lakierów Inglota. Moim zdaniem zbyt wysoka cena nie idzie w parze z jakością lakieru.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za inglotem;) ale kolorek super

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczniutki jest, ja wprawdzie go nie mam ale na moim blogu były zdjęcia pazurków mojej sis z tym lakierkiem. Ma niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też uwielbiam go na paznokciach u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten lakier i najbardziej nie pasuje mi w nim, że nie ma wykończenia kremowego tylko takie lekko perłowe. Widać to dopiero na słońcu. A chciałam taką piękną kremową miętę - no trudno. Na paznokciach wygląda dość znośnie, choć trochę trudno się nim maluje

    OdpowiedzUsuń
  23. ;oooo od dzisiaj jestem w tym kolorku zakochana i dołącza do mojej listy 'muszę kupić' ; )

    OdpowiedzUsuń