wtorek, 28 czerwca 2011

Look: Black Lips

Po prostu czarne usta + proste oko.
Zdjęcie jest trochę dziwne i do tego hamsko przycięte, ale zrobiłam je na tle firanki, która mnie potem (na zdjęciu) do szału doprowadzała, a usunięcie jej w programie graficznym nie chciało mi wyjść. No nic, z czasem mam nadzieję będę bardziej zadowolona z zdjęć i obróbki:). 


Użyłam:

TWARZ:
  • podkład Gosh X-Ceptional Wear w odcieniu Naturel
  • puder ELF Complexion Perfection
  • paleta korektorów W7
  • Catrice Bronzing Mineral Powder - Blonde Temptation
  • kuleczki rozświetlające Lemax
OCZY:
  • Inglot Duraline
  • biały cień z paletki Sleek Acid
  • Barry M Fine Glitter Dust 13
  • biała kredka Sephora
  • tusz Hean Maxxi Lash Flexi
  • Inglot Gel Eyeliner 77
  • set do brwi Essence
USTA:
  • szminka Barry M 37
Mam nadzieję, że Wam się spodoba taki makijaż:). Wkrótce przygotuję jakiś dzienny makeup:).

73 komentarze:

  1. skojarzyło mi się z Lady Gagą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. firanki nie widać - ja też mam coś takiego, że do szału doprowadza mnie coś, czego inni nie widzą... zgadzam się z przedmówczynią - szminka dodaje mroczności, ale gdyby ją zmienić, look byłby bardziej anielski ;) a kolor twojej tęczóki wyszedł w tej kombinacji niesamowicie intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, ale taki demoniczny look w ogóle do mnie nie przemawia :) Ale eksperyment godny podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, Gotyk!
    ------------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też nie przemawia. Nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. RE-WE-LA-CYJ-NY mejkap! Powaliłaś mnie nim na kolana. Mało tego - pięknie Ci w nim. Masz bardzo ładną posągową urodę. Idealny na jakaś gotycką imprezę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite. Co za siła wyrazu i precyzja. Te korale- majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie super, uwielbiam takie rzeczy jak czarna szminka :DD
    Wspaniały :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio Sam z Pixiwoo zrobiła taki czarny makijaż (oczy i usta) i własnie miałam ochote spróbować, ale mnie ubiegłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jak Ci ładnie ;-) bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym się tak nie umalowała, ale podoba mi się! Oczy pięknie umalowałaś, usta pasują, ale osobiście wolałabym je w lżejszym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oko fajne, ale te usta ... nie wiem, jakos nie czuje tego looku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. krótko & na temat: WOW. zahipnotyzowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ijaaaaaaacie, ale świetnie. ja kiedyś malowałam się "na czarno" non stop, ale potem odkryłam kolor no i wszystko się zmieniło w moim życiu...

    OdpowiedzUsuń
  15. jak... mrocznie :)
    na co dzień, może nie bardzo , ale w ramach szaleństwa czy też jakiejś sesji - czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie to wyglada na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może i makijaż jest mroczny, ale mnie zachwyca !
    Boże, jaką masz idealną kreskę na powiece... mi chyba nigdy taka nie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż :D

    super w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kleo, wspaniały, dopracowany look, świetnie w nim wyglądasz!

    Zapraszam do zabawy, oTAGowałam Cię :) http://idaalia.blogspot.com/2011/06/jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś czuję, że słuchasz ciężkiej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz tak hmm powalająco? elektryzująco? nie wiem jak to określić, ale na jakaś imprezę w takich klimatach czemu nie

    OdpowiedzUsuń
  22. łoo świetny makijaż ! :)
    zapraszam do mnie na wzięcie udziału w KONKURSIE! :)
    www.zycie-kate.blogspot.com

    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie tez bomba! bardzo mi sie podoba, oczywiscie nie codziennie, ale pieknie ci wyszedl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejj, ale masz duże, przepiękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, bo u Ciebie go upatrzyłam ;)
    Jakie ładne kreski! Makijaż bardzo mroczny :D oczy mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  26. mam być szczera? makijaż moim zdaniem jest wykonany no profesjonalnie/ perfekcyjnie . jest jednak jedna rzecz która nie uszła mojej uwadze : brwi (;
    a tak to zajebiście :***

    OdpowiedzUsuń
  27. gotycko, ale pasuje do Ciebie :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjny makijaż, co za precyzja w malowaniu oka

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny, niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo odważny, oko jest perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  31. ło matko... jakbym tak wpadła na kogoś na mieście z takimi ustami to chyba bym się przeraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry raczej na Halloween ;P
    Nie w moim stylu, ale Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. woow, ładnie wyglądasz, tak mrocznie ale i tajemniczo :D aczkolwiek powiedz szczerze, wyszłabyś tak na miasto ?

    OdpowiedzUsuń
  34. mrocznie, rzadko ktoś podoba mi się w czarnych ustach, ale Ty wyglądasz ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś tak mega pomysłowa i precyzyjna, że to się w głowie nie mieści!
    dzięki temu wszystko u Ciebie wygląda tak samo na dwóch polówkach twarzy, masz tak piękny układ twarzy, idealny do malowania i fotografowania...
    dla mnie czysta magia, mroczno i tajemnicze!

    OdpowiedzUsuń
  36. niesamowity make-up! najlepsze są usta!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny:) Jasny cień świetnie się komponuje z czarną resztą. Usta piękne. Tylko się udać teraz na jakiś fajny nieco mroczny koncert.
    Zostałaś przezemnie otagowana:
    http://jjjustii.blogspot.com/2011/06/jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. moje paznokcie rosną do pewnej długości, a potem się łamia:o
    ostatnio je ścięłam i czułam się jak bez ręki, ale zaczynają odrastać:)

    OdpowiedzUsuń
  39. A wyszłaś tak na dwór? :P Prezentuyje się super,choc przyznam,że najbardziej podobają mi się w nim Twoje oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog < 33
    Uwielbiam go czytać.
    Piszesz bardzo interesująco.. ♥
    Zapraszam do mnie i do dodania się do obs < 33

    http://asia-przybycien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne Ceb :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Czarne usta to bardzo trudny look, ale się udało!

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjny gotycki makijaż, praktycznie pełna perfekcja, gratuluję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak, to jest to!!! Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nieziemska czarna kreska linerem

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcie nie jest dziwne. Jest właśnie bardzo dobre. A ta asymetria bardzo mi się podoba :)

    Co do makijażu, WOW! Nigdy, przenigdy nie porwały mnie takie stylizacje. A Ty wyglądasz wprost zjawiskowo, mrocznie i elegancko jednocześnie. Brawo za wprawną rękę i świetne oko do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się równowaga jaką zachowałaś w tym makijażu. Prawie nagie policzki, blade oczy i bardzo mocne usta. To świetny look dla każdej mocnej szminki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjny pomysl i swietne wykonanie!Prezentujesz sie zjawiskowo:) chociaz moja opinia nie jest obiektywna bo ja uwielbiam takie klimaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygladasz jak czarodziejka z ksieżyca :D super, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki mrok :) wszystko idealnie ze sobą współgra

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz... jak zjawa;). Marsz na imprezę gotycką, zostaniesz miss:)!

    OdpowiedzUsuń
  52. rewelacyjny makijaż! inny, oryginalny, mroczny! naprawdę piękny :)!

    OdpowiedzUsuń
  53. Łaaa!
    Fantastycznie, czarne usta zazwyczaj w moich oczach mogły jedynie osłabiać efekt, Tobie jedna bardzo pasują :)
    Jeszcze sznur tych czarnych koralików - super.

    OdpowiedzUsuń