sobota, 18 czerwca 2011

Manicure: Konkurs Virtual

Biore udzial w konkursie na wzorek na blogu Pauliny KLIK. Jesli moje zdobienie sie Wam spodoba to mozecie zaglosowac:). Przy tym wzorku moglam w koncu wyprobowac moje nowe plytki Bundle Monster:D! Mialo byc dostojnie i krolewsko ;).

Uzylam:
-bazowy Sensique Strong&Trendy Nails 115 (pod bialym wzorkiem)
-bialy lakier do stempelkow Essence
-w roli glownej Virtual Fruit Cocktail - Cranberry Chic
-zyrandol (odbil sie krzywo :] ) przy pomocy Essence Metallics Nothing Else Metals
-zlote romby
-plytki Bundle Monster :)



Sory za brak polskich znakow..

23 komentarze:

  1. naprawdę królewsko! i mistrzowsko - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam właśnie na Twój mani!:) cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Cię - prześliczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, najlepsza praca w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Informuję Cię, że ''obserwuję'' twój blog:). woman-revolution.blogspot.com Ps to jest spam, ale nie jestem bezmózgim stworzeniem próbującym wypromować siebie, po prostu dzisiaj edytuję swoje subskrypcje i osoby, które zostały o tym informuję!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cuudne są, a jak sprawuja sie te lakiery od vrtuala

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam :) Świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zagłosowałam! :) po raz kolejny gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi sie ze nie masz konkurencji w tym konkursie..z calym szacunkiem ale w porownaniu do reszty...wymiataaasz po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow cudo, ja to bym takich nigdy nie zrobiła :<

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne!

    wlasnie o tym pomyslalam, ze w koncu plytki bm doszly:)
    nie bylo komplikacji?tj. cła itp.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, podziwiam Twoje zdolności manualne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny :)
    Myślę, że wygraną masz w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są, kształt Twoich pazurków to po prostu istna poezja:)

    OdpowiedzUsuń