poniedziałek, 20 czerwca 2011

Sensique Strong & Trendy Nails 102

102 z serii Strong&Trendy Nails with tefpoly Sensique to poprostu biała perła, typowy frost pozostawiający widoczne ślady pędzelka. Półprzezroczysty, końcówki paznokci mimo wielu warstw będą prześwitywać. Lakier jest rzadki, dobrze się rozprowadza.

Nie podoba mi się i myślę, że Wam pewnie też się nie podoba;). Może użyję go jako dodatek przy jakimś zdobieniu? Albo zrobię śniegowy mani (ale wtedy koniecznie położę pod niego kryjącą białą bazę;)). Dla odmiany lakier na pazurkach Nilral.



23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie podoba!! uwilbiam takie "perelki" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor zdecydowanie nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co kto lubi, ja raczej unikam jak ognia takich odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mój styl. lubię z tonowane kolory ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzy mi sie z takimi bazarowymi tanimi perłowymi lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A, zapomniałam: Kleo kiedy kolejny makijaż? Już dawno nic nie zmalowałaś dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zwróciłabym na niego uwagi w ogóle, aczkolwiek tak jak napisałaś, myślę, że do jakiegoś połączenia z innymi kolegami się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  9. typowy perłowy !:D...
    ale nie jest tragiczny :) ładne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny lakier, w jakiej jest cenie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też się nie podoba jakiś taki babciny się wydaje :<

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny, kiedys, dawno temu nosiłam tylko takie:P
    teraz wole inne kolorki, ale sentyment został:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie lubię perłowych odcieni

    OdpowiedzUsuń
  14. Do śniegowego mani będzie super :) Sam... jakiś taki bez sensu kolor ;) Może z jakimś jasnym lakierem podkładowym będzie ładniej wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. paskudek
    ja go widzę tylko i wyłącznie jako bazę do watermarblingu

    OdpowiedzUsuń
  17. o, ja nie cierpie takich odcieni perlowych wiec mi zupelnie nie przypadl do gustu:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego typu lakiery kojarzą mi się ze starszymi paniami, które lubują się w perłowych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi tez się on kojarzy ze starymi paniami ale i tak mi się podoba. Dawno nie miałam takiego lakieru wiec jakoś mnie zafascynował :D

    OdpowiedzUsuń
  20. On wygląda jak muszla od środka, małża.

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie, nie, nie... Niestety, większość lakierów tej serii zostawia taki efekt. Niedobrze!

    OdpowiedzUsuń