sobota, 25 czerwca 2011

Sensique Strong & Trendy Nails 115

Sensique Strong&Trendy Nails 115 to brudny, zgaszony róż, z niewielką domieszką fioletu. Wykończenie to lekki frost (ale naprawdę lekki) plus troszkę drobnego srebrnego brokatu. Podoba mi się ten brokatowy dodatek, mimo że drobinki trochę odstają. Moim zdaniem całkiem fajny, taki przyjemny kolorek. Malowało mi się nim bez problemów.





Co jakiś czas ktoś pyta mnie jak dbam o paznokcie:
Zawsze używam odżywki pod lakier (na zmianę odżywki Sensique i odżywki Miss Sporty - więc są to najzwyklejsze tanie odżywki), po zmyciu lakieru nasmarowuję paznokcie kapsułką z wit A lub moczę w ciepłej oliwie z oliwek. Używam tylko papierowych lub szklanych pilniczków. Od jakiegoś czasu używam też serum z wapniem z Wibo (ale dopiero od niedawna). Podsumowując chyba taka zupełnie zwyczajna pielęgnacja.
Co najważniejsze - robiłam dokładnie TO SAMO (a nawet więcej) z paznokciami kiedy miałam kwadratowe i nie mogłam ich zapuścić, kiedy zmieniłam kształt na taki jak mam teraz (taki miałam też dawniej, przed kwadratami) paznokcie są mocne, dobrze rosną. Czyli u mnie wszystko zależy od kształtu ,a to co stosuję ma chyba niewielki wpływ;). 

17 komentarzy:

  1. oo bardzo mi się podoba ten kolorek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek :) Jakoś nie jestem fanką lakierów z drobinkami, ale ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz piękne paznokcie! To Twoje naturalne?

    no i kolorek świetny, mam go i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w słoneczku jest prześliczny :)) a te twoje pazurki ehh.. sama próbuje zapuścić, ale jakoś nigdy mi to nie wychodzi moje strasznie się rozdwajają:(

    OdpowiedzUsuń
  5. co do kształtu to mam to samo ! spiłowane na okrągło mniej mi się niszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ALE PAZNOKIETKI ŚLICZOTKA! KOLOREK TEZ CALKIEM FAJNY

    -------------->
    ZAPRASZAM DO WYYGRANIA BONY NA ZAKUPY
    http://mulierblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne masz te pazurki :) I kolor bardzo przyjemny. Ja w ogóle kwadratów chyba bym nie umiała zrobić, ale nawet jakby się to udało, to nie sądzę, by dobrze wyglądało ;) Ten kształt podoba mi się tylko u innych, chociaż i tak preferują migdałki, takie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie kolor nizebyt się podoba.. Ale co jak co- pazurki masz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny kobiecy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... Nie sądziłam, że kształt ma znaczenie.
    Trzeba przemyśleć sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń