niedziela, 17 lipca 2011

Essence LE Bondi Beach

Wrzucam tak na szybko, bo szwankuje mi internet, jutro bede juz na swoim komputerze i powinno byc wszystko ok:).

Mialam szczescie z ta limitowanka. Przypadkiem zajrzalam do mojego najblizszego Douglasa, ktory ma zwykle opoznienia a tu akurat mieli calkiem swieza Bondi Beach, niczego nie brakowalo:). Mowie o Douglasie w Carrefour Czyzyny w Krakowie, bylam tam w piatek popoludniu. Co prawda nie bylam jakos szczegolnie napalona na Bondi Beach, ale lubie obejrzec limitke na zywo :).

Kupilam tylko dwie rzeczy: turkusowy zelowy liner 03 BBC All Night Blue i zloto-miedziany lakier 05 BBC Golden Sands. Paletki cieni nie dla mnie (poza tym nie przepadam za cieniami Essence), z linerkow chcialam tylko niebieski, bo uwielbiam kolorowe eyelinery, o tym slyszalam ze jest swietny. Lakiery wg mnie strasznie wtorne kolory, praktycznie mam wszystkie takie odcienie w swoich zbiorach, wzielam tylko Golden Sands, bo takiego koloru nie mam. Bronzer wygladal zachecajaca, ale rzadko uzywam bronzerow, wiec powstrzymalam sie:).


Lakier 05 BBC Golden Sands 6,99zl
Nie moge pokazac Wam go na pazurkach, bo akurat mialam pomalowane i nie chcialam zmywac. To takie zlotko z spora domieszka miedzi, mocny shimmer z zlotymi platkami.


Gel eyeliner 03 BBC All Night Blue 10,99zl
Ma sliczny turkusowy kolor, na lato genialny! Nie probowalam jeszcze na oku, narazie tylko pierwsze mazniecia na rece. Jest swietnie napigmentowany, kremowy, ale nie taki jak zelowe linerki ze stalej oferty Essence (one sa bardziej jak maslo, troche zbyt rzadkie, a ten liner ma gestsza konsystencje, zdecydowanie na plus). Wydaje sie byc bardzo trwaly, bo nie chcial mi sie zmyc z reki.




Macie cos z Bondi Beach? Zamierzacie kupic? :)

41 komentarzy:

  1. U mnie we Wrocku nigdzie nie widziałam tej limitki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie spotkałam się jeszcze z tą limitką, aczklwiek podoma mi się ten lakier. :) Eyeliner mnie nie urzekł, bo nie lubię takich kolorów na powiecie, wole poszaleć na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje sie pieknie :) zdecydowanie moj kolor eyelinerka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier do mnie nie przemawia, za to liner super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. farciaro :) chyba opuszczę stolicę na rzecz Krakowa :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli spotkam tą limitkę gdzieś to może skuszę się na ten liner i ewentualnie na bronzer... ale specjalnie szukać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zakupiłam ten liner ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten żelowy liner i też turkusowy, wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie nominowana do One Lovely Blog Award. Na http://raisin1989.blogspot.com/ znajdziesz całą instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ten liner świetny kolor ma - muszę zajrzeć do douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W linerze jestem zakochana:-) nie tylko pod katem trwaloscia ale kolor!:love:
    Lakier mi sie podoba chociaz nie jest z "mojej ligi";) jednak od czasu do czasu na pewno go wykorzystam.
    Gratuluje udanych zakupow:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ona kompletnie nie kusi, turkusowy liner mi się bardzo podoba, ale wiem że do mnie zbytnio nie będzie pasował

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie limitki jeszcze brak, chcę eyeliner !! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie nabyłam nic z tej limitki, lakier nie w moim typie, ale liner bardzo fany na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu essence i znowu pozytywne komentarze - jak tu nie lubić tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyżyny? Nie wierzę, że tam coś dotarło :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze a w Warszawie albo jeszcze nie ma albo już nie ma tej limitowanki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie mam nic z tej limetki. :D
    ale w tym tyg. jade do drogerii i moze kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szalenie podoba mi sie kolor linera ale pewnie nie uzywalabym go zbyt czesto :) juz sobie wyobrazam jak fantastycznie podkresla Twoj kolor teczowki!! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!

    Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Awards, więcej na http://taste-and-beauty.blogspot.com/ Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie limitki nie ma, i jestem tym faktem zrozpaczona, te eyelinery tak ładnie na mnie patrzą ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. W Czyżynach?:) W sumie mnie nic nie interesuje z tej limitki, lakier Golden Sands wygląda interesująco i gdyby nie niemal identyczny z Catrice, na pewno bym kupiła. Jestem bardzo ciekawa tego eyelinera na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczny kolor :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie również jej brak :(
    ech, nie ma to jak mieć Douglasa w Kerfurze xDDD
    Lakier piękny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award :)
    http://kosmetyczka-sue.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. linerek ładny :) jednak coś do koloru na oczach przekonać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zostałaś nominowana przeze mnie do zabawy :)
    http://wielkiemerci.blogspot.com/2011/07/zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyróżniłam Cię w tagu, zapraszam do zabawy jeśli masz ochotę :)
    http://belleoleum.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja z całego serducha pragnę ten eyeliner!

    OdpowiedzUsuń
  30. zostałaś oTAGowana :D http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/07/tag-moje-letnie-pereki.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nic nie mam z bondi beach i mieć nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super liner!:) Ostatnio bardzo podobają mi się kolorowe linery, i poszukuje właśnie jakiegoś żółtego/pomarańczowego;D Świetna alternatywa na lato i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  33. dziekuje za otagowanie:)

    czekam na swatche lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku ten eyeliner jest boski:D Ale pewnie już wszystko w Krakowie zostało wymiecione:(

    OdpowiedzUsuń
  35. mi strasznie podoba się ten liner, ale nie mam dostępu do douglasa przez wakacje... szkoda :)

    OdpowiedzUsuń