środa, 27 lipca 2011

Revlon Vital Radiance - 030 Rosebud

Szminkę dostałam do przetestowania od Paatal.pl. Zacznę od tego, że nie mam wielu kosmetyków firmy Revlon, ale wszystkie, które mam uważam za naprawdę dobre, ten fakt sprawił ,że na hasło "Revlon" mam same pozytywne skojarzenia :).

Pomadkę dostajemy w plastikowym opakowaniu (zamiast kartonika), a już właściwe opakowanie jest hmm takie sobie, owszem poręczne ale nie podoba mi się. Natomiast sama szminka - jest świetna. Ma przyjemną konsystencję, gładko się rozprowadza, nie ma żadnych tendencji do ważenia się czy zbierania w załamaniach ust. Faktycznie lekko nawilża usta, bardzo przyjemnie się ją nosi, bo jest formuła jest lekka i kremowa. Trwałość w normie. Szminka ma delikatny, waniliowy zapach, jak dla mnie bardzo przyjemny.

Odcień 030 Rosebud to kolor ciepłej, zgaszonej i nieco rozbielonej czerwieni. Kolor jest twarzowy, kojarzy mi się z płatkami kwiatów. Myślę, że to dobry kolor dla kogoś kto chciałby zacząć przygodę z czerwienią na ustach, ale boi się intensywnie czerwonych odcieni. Pomadka ma lekko błyszczące wykończenie na ustach. Jest dobrze napigmentowana.

I moje największe zaskoczenie.....cena! Pomadka kosztuje 2,50 zł na Paatal.pl. O tym ile szminka kosztuje dowiedziałam się po pierwszych (pozytywnych testach), więc moje zaskoczenie było naprawdę ogromne. Z czystym sumieniem mogę Wam zaręczyć, że w tej cenie lepszej nie znajdziecie:D (wogóle nie widuję żadnych pomadek w tej cenie). Szminkę można kupić TUTAJ.
Szkoda, że wybór kolorów na stronie drogerii jest mały, bo pewnie bym coś wybrała jeszcze dla siebie. Większość kolorów, które są dostępne już mam (bo mam szminkową obsesję), albo bardzo podobne, mimo to możliwe że kupię jeszcze jakiś odcień:).





nagie, niepomalowane usta





Podsumowując:

PLUSY:
-kremowa, lekka konsystencja
-ładny, elegancki kolor
-delikatny błysk
-nawilżająca formuła
-dobra pigmentacja
-lekko waniliowy zapach
-cena (!)

MINUSY:
-jak dla mnie minusem jest tylko opakowanie


Ten produkt został mi wysłany do recenzji, ale nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię.

31 komentarzy:

  1. piękna. brunetkowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest śliczny, ale ja w tym będę wyglądać jak "Stara maleńka".Nie dla moich ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerwienie na ustach. po prostu uwielbiam a moim zdaniem Ty wyglądasz w nich po prostu cudownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor ;)) i fjanie bo nie jest aż taki krwisto czerwonych których ja się mega obawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widząc tą recenzje przypomniałam sobie, że mam tą szminkę w swojej kolekcji ;) kupiłam ją parę miesięcy temu w PEPCO za 7 zł. Wtedy nie przypadła mi do gustu jeśli chodzi o kolor, ale teraz.... może dam jej drugą szanse?! hmmm....

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka cena? Aż trudno w to uwierzyć, wow ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się efekt :)

    -----
    zapraszam do mnie
    http://yellowmuffina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt - a jaka przystępna cena !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba robię zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny kolor! chyba sie skurze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie z lekka powiewa tandetą, ale kolor... marzenie! Szkoda, że nie lubię malować ust, bo bym chętnie zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda na ustach:) Efekt mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. kusisz :D i kolorem i ceną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow..jaka śliczna! ;) Ja kocham wszelkiego rodzaju szminki i błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor, niestety mi taki nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena niesamowita, a kolor bardzo mi się podoba. Chociaż u siebie na ustach wolę róże.

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor interesujący, ale chyba wyglądałabym w nim straasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaciekawiłaś mnie tą szminką, pięknie się prezentuje na twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę pomadkę i uwielbiam ją, dlatego byłam ciekawa Twojej recenzji:)
    Kupiłam na All za całe 2zł, a jako, że cena jest tak niska pokusiłam się też na inne odcienie - w sumie sześć;) Wszystkie są świetne: jedne kremowe jak ta, inne dużo bardziej napigmentowane w mocnych kolorach z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. 2,5 ???? to nie samowite ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor, taki na granicy różu i czerwieni. A cena zwaliła mnie z nóg, czytając "Revlon" byłam pewna, że szminka kosztuje 30-40zł!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, no to mnie zaskoczyłaś, że szminka jest godna uwagi :D myślałam, że jak coś z kolorówki kosztuje 2,5 zł na paatalu, to lepiej na to nie patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam szminkę z Vital Radiance, lecz w kolorze Classic Wine, i muszę przyznać, ze to jedna z moich ulubionych pomadek, zarówno ze względu na właściwości jak i na kolor :)
    zostałaś przeze mnie otagowana : http://baby-blue-makeup.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award-d.html

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny kolorek i bardzo ładnie wygładza usta!

    OdpowiedzUsuń
  25. Za taką cenę? To chyba więcej zapłacimy za przesyłkę! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny odcień, ale mocny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń