poniedziałek, 11 lipca 2011

Sensique Strong&Trendy Nails 114

Muszę przyznać, że mocno zaskoczył mnie ten odcień. W buteleczce to ciekawy zgaszony róż mocno opalizujący na fioletowo-różowo z drobnym srebrnym brokatem, interesujące połączenie. Jednak okazało się na paznokciach, że to jedynie "mgiełka", lakier nie jest wogóle kryjący. Daje tylko lekko perłowy, blado różowy blask + troszkę brokatu. Jak dla mnie nie zachwyca.

Ale wiecie co! Przed chwilą maźnęłam tym lakierem po paznokciu pomalowanym ciemnym fioletem. Zaczyna się robić zdecydowanie ładniej - na ciemnym lakierze jako nawierzchniowy lakier kolorek 114 dał efekt lekko mglisty ale roziskrzony drobinkami. Dam mu jeszcze szansę na innych lakierach:).


Jak pewnie zauważyłyście lakier nie na moich pazurkach:)

31 komentarzy:

  1. ja takich lakierów nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. też myślę że sprawdzi się na innych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, naturalny efekt ;) ale nie dla mnie ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takich lakierów, lubię te dobrze kryjące. Takie mgiełki może i fajnie wyglądają, ale wg mnie np. na frenczu.
    Irytuje mnie to zawsze, kiedy przynoszę jakieś wypatrzone cudo do domu, a później okazuje się, że w ogóle nie kryje i koloru nie widać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam podobne zaskoczenie przy Miss Selene nr 152, niby jasnoseledynowy w buteleczce, ale na paznokciach robił podobny efekt jak ten przez Ciebie opisywany. Natomiast jako warstwa wierzchnia na innym lakierze prezentuje się dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, a już się wystraszyłam, że obcięłaś paznokcie :) Nie lubię perłowych lakierów, wolę matowe. Chyba, że na matach perła to oczywiście... po prostu nie lubię, gdy mi z pod lakieru widać paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ciemnym lakierach może wyglądać rzeczywiście ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako top na ciemnych kolorach musi wyglądać ciekawie. :) Sam faktycznie nie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Weź udział w tym konkursie Rossmana! http://www.rossnet.pl/Konkursy/Konkurs.aspx?contestId=923

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam w domu podobny lakier i nie lubię go, ale wypróbuję go na lakierze podkladowym tak jak mówisz

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  12. Na innych myślę ze bedzie sie ladnie prezentowac :)
    albo na frenczu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cuuuuuuuuudowny lakier!!
    A przy okazji, zapraszam na moje rozdanie
    Oto link
    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html#links

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ten lakier w drogerii i bardzo się nad nim zastanawiałam, bo całkiem ładnie wyglądał w buteleczce...
    ale po tym co napisałaś i pokazałaś wiem, że go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nie lubię takich lakierów, ale jako top jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakiś taki nijaki ;) wrzuć koniecznie zdjęcia na fioletowych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio polubiłam lakiery które ledwo widać, ale jednak coś widać. chociaż wiele pisze, że nie jest zainteresowanych to ja jak najbardziej i jeżeli go zauważę w jakieś drogerii to na pewno wyląduje w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie za delikatny.
    chociaż na pazurkach ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi ''brokatowymi'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a już myślałam,że musiałaś się "pozbyć" tych swoich pięknych pazurków :) ja nie lubię takich lakierów...choć w sumie jako taki top coat na jakiś ciemny lakier mógłby wyglądać ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki za taga :-)
    notkę zrobię w sobotę, bo trochę mi zejdzie z obfotografowaniem i opisaniem wszystkiego! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. a mi sie podoba :)) fajny letni efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  23. generalnie nie przepadam za brokatem w lakierze, mimo wszystko czasami warto poeksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. haa a ja już myślałam , że skróciłaś swoje śliczne pazurki ;) . Ja prawie w ogóle nie akceptuję lakierów z brokatem tylko czasami mi się zdarza taki kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moze tez ciekawie wyglądać na białym podkładzie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokaż zdjęcie lakieru na tym fiolecie :)
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No już myślałam, że obcięłaś paznokcie!
    No.. lakier nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń