środa, 13 lipca 2011

Sensique Strong & Trendy Nails 141

Dziś pokażę Wam lakier, który baardzo mi się podoba:). Nie jest może idealny na aktualną pogodę, ale na zimę będzie jak znalazł. Jest dobrze kryjący, rozprowadza się bez problemów i ładnie błyszczy.

Numer 141 to ciemny, piękny burgund, kolor wina. W kremowej bazie mamy trochę jaśniejszy shimmer, który dodaje mu z pewnością uroku. Jest taki dostojny i elegancki:). Bardzo mi się podobają tego typu odcienie, aż dziwne że nie miałam wcześniej podobnego. Pięknie mieni się w słońcu.





Skróciłam lekko paznokcie, nie wiem czy zauważyłyscie:). Jeden (u drugiej ręki) niestety trochę się złamał i nie chciałam chodzić z różnymi długościami, poza tym skoro jeden przeżył taki wypadek to znaczy ,że musiały być już osłabione.

39 komentarzy:

  1. coś ostatnio wolę jasne kolory;) ładny ale nie na moje pazurki:D ale na twoich to zupełnie inna bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, bez brokatu podoba mi się bardziej:)!
    O takich "skróconych" paznokciach mogę tylko pomarzyć. Są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, nie, ten kolor mi się nie podoba. Ale masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, taki Ci pasuje :) btw. zarówno dzisiejsze paznokcie, jak i cała Ty, kojarzysz mi się z moim ukochanym filmem - Sin City :) może pomyśl o takiej sesji :P czerń, biel i krwiste paznokcie :)

    btw. to pierwszy lakier Sensique, który mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie testuje chrome, bo firefox coś mi ostatnio zawodzi, a z opery zrezygnowałam już dawno, bo nie dało się na niej pracować z blogiem...

    ja nie wiem, jak Tobie udaje się wyhodować takie paznokcie i w dodatku utrzymać je w takiej długości... moje niestety strasznie się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No, ładniusi! Taki trochę wampirzy ]:->

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek bardzo ładny lubię takie ciemne pazurki :)
    ile warstw masz na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę jasne kolory, ale kolor sam w sobie bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym miec tak zadbane paznokcie ;p

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czeka na zaprezentowanie... Jeszcze spora kolejka przed nim :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba, ale sama bym się chyba nie zdecydowała.. taki dostojny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nadal masz piękne i długie pazurki. Kolor jest nieziemski! Pięknie się odbija w słońcu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście bardzo ładny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny kolor i ślicznie wygląda na Twoich paznokciach, ale chyba jednak nie dla mnie... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor! Taki bogaty i nasycony.

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor :) mam chyba podobny z Essence

    OdpowiedzUsuń
  17. łoo ale fajne długie pazurki :)

    zapraszam na ROZDANIE ! są nowe dodatkowe nagrody :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ten odcien

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile ty masz tych lakierów? Ja przy takiej ilości aby je po Bożemu zużyć musiała chyba malować paznokcie co godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. raczej nie gustuję w tego typu odcieniach a jednak ten naprawdę mi się podoba ... chyba dlatego, że rzeczywiście wygląda jak wino:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Baardzo ładny :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo oryginany ten kolor :) Świetny blog, zapraszam bardzo serdecznie do mnie ;)


    http://malinka2709.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kolory:) i masz rewelacyjne pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś otagowana :) Zapraszam do wzięcia udziału w tagu One Lovely Blog Awards :) http://dobradusza.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń