sobota, 30 lipca 2011

Sensique Summer 2011 - 251 Sea Breeze

Pierwszy lakier z letniej kolekcji Sensique, ktory pokaze to wlasnie Sea Breeze. Jest to bardzo chlodny odcien, dobry na gorace lato (ktore u nas ostatnio wogole nie jest gorace...),"morska bryza" to swietna nazwa dla niego:). To pastelowy, zimny blekit (domieszka fioletu), z bardzo drobnym shimmerem,  z daleka zupelnie niewidocznym.

Zaskoczyl mnie aplikacja, rozprowadza sie naprawde dobrze! Poza tym fajnie kryje, na paznokciach mam dwie warstwy. Ladny kolorek, na zime tez bedzie super. Letnia kolekcja Sensique dostepna jest tylko w Naturach, a lakiery kosztuja 5,99zl.




 Macie? Kupicie? :)

40 komentarzy:

  1. Mam ten kolor ale nawet jeszcze nie zdążyłam nim pomalować paznokci :) wygląda całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak wiosennie mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, lubię takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, ale dla mnie bardziej będzie pasować do bladych dłoni, więc może kupię teraz i wypróbuję zimą

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki, mam podobny z wibo, ale tamten to katastrofa, chociaż kolor jest cudowny:)
    Szkoda, że nie mam żadnej Natury w pobliżu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi niebieskości na moich pazurkach średnio się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kształt paznokci i świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorek
    zapraszam na mojego bloga
    http://oliiwiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam lakier z tej serii i są dobre, moze i na ten kolor sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor:) Przyjrzę się tej serii jak będę w Naturze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam z tej serii kolorek fiolkowy, jest piekny :) wlasnie rozwazam zakup kolejnych, najlepiej rozowego, ale niestety sa tylko w naturze ;/ a jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny, morska bryza :)
    koniecznie muszę go znaleźć w jakiejś drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny :)
    nie mam i nie kupię, bo mam kilka lakierów w podobnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam, ale jeszcze nie zdążyłam użyć :) na Twoich paznokciach widzę jednak, że kolor jest bajeczny - idealny na lato. jak tylko pogoda się poprawi zaczynam malowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, bardzo lubię te "mleczne" (o ile mogę tak to nazwać;)) kolory. Ja niestety leżę chora i mam obowiązkowy odwyk od kupowania kosmetyków. :( :P

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś kolejny raz otagowana :)

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/07/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam i nie kupię ;d
    nie przepadam za błękitami ale u ciebie wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz przepiękne paznokcie:) zazdroszczę ci żeby moje takie były...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolorek, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny jest, jak spotkam to kupię:D długaśne masz już pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor bardzo ładny, mam podobny tylko z Miss Selene ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz piękne paznokcie, OMG ^^ Zazdroszczę, to naturalne?
    A ja swoje musiałam wczoraj ściąć, już błagały o to :( I okazało się, że dużo łatwiej pisze się smsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest ładny - to fakt, ale mam niebieskie lakierki i szkoda ciągle kupować nowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny kolor, właśnie zdałam sobie sprawę, że mam wśród swoich lakierów stanowczo za mało ciekawych odcieni niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten kolor, ma coś w sobie choć ogólnie nie przepadam za niebieskimi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny kolor :).
    Tak jakby optycznie rozjaśniał dłoń, super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Na paznokciach wygląda przepięknie :) Chyba polecę go kupić, o ile jest u mnie w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają świetnie te pazurki ;) Piękny kolorek i zdecydowanie musi się on znaleźć w mojej kosmetyczce;) Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolor, szukałam błękitnego i wiem gdzie go teraz kupić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolor, nie sądziłam, że będzie tak świetnie wyglądał na paznokciach, żałuję, że go nie wzięłam. :<

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie podkreśla opaleniznę taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tego kolorku akurat nie mam (chociaż jest świetny!), ale mam kolor Sea Green. Również piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. moja natura jest opóźniona i nie ma tej letniej kolekcji... szkoda.

    OdpowiedzUsuń