niedziela, 24 lipca 2011

Sleek - Curacao Palette

Widziałam, że napewno kupię paletkę Curacao, jak tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcia w internecie. Żywe, mocne kolory to coś dla mnie, lubię kolorowe makijaże. Kilka dni temu paletka przyleciała do mnie (razem z Oh So Special! ale o tym w najbliższych dniach:)), kupiłam na Paatal.pl . Jestem zachwycona paletkami Sleek, strasznie jestem ciekawa jakie limitowane paletki Sleek zafunduje nam za jakiś czas!

Curacao to paletka z Caribbean collection. Mamy w niej trochę matów, trochę perełek. Kolory cieni są bardzo mocne, żywe, intensywne. Curacao jest moim zdaniem typowo wakacyjna, przypadnie do gustu komuś kto lubi mocno kolorowe makijaże i różne eksperymenty makijażowe :). Ale da się także zrobić przy jej pomocy lekki, nie totalnie krzykliwy makijaż, co nie zmienia faktu, że osoby malujące się głównie w stonowanych dziennych beżach i brązach z jakimś lekkim akcentem kolorystycznym raczej nie będą zachwycone. Ja jestem bardzo zadowolona, że kupiłam Curacao, dla kogoś kto lubi mocne kolory to moim zdaniem must have ;)! I te nazwy cieni od drinków :)!

Co do jakości cieni - są świetnie napigmentowane, ładnie się rozprowadzają, dobrze cieniują. Ja jestem zadowolona z każdej paletki Sleek, którą mam.






Lecimy od lewej do prawej, zaczynając od górnego rzędu.

Zdjęcia po kliknięciu powiększają się.

Tequila Sunrise
Lekko rudy pomarańcz, mocno perłowy, bardzo mocno napigmentowany. Boski odcień, to właśnie na ten cień zwróciłam głównie uwagę przed zakupem.


Martini
Perłowa biel, mam wrażenie, że odrobinę złamana różem, ale tak lekko ,że aż nie jestem pewna;). Wolałabym taki jasny odcień w macie, bo taki perłowy rozświetlacz jakoś średnio gra mi z resztą odcieni z tej paletki.


Blue Hawaiian
Jasny, matowy turkus. Średnia pigmentacja.


Bloody Mary
Matowa czerwień, żywa i ciepła. Dość dobrze napigmentowana.


Screwdriver
Matowy, czysty żółty. Jak na żółty cień jest naprawdę dobrze napigmentowany, ładnie widać go na powiece, nie tworzy prześwitów.


Green Iguana
Perłowa, szmaragdowa zieleń. Bardzo mi się podoba ten odcień.


Apres Midori
To taka "zwykła" zieleń, żywa, trawiasta. Wykończene to mat z delikatnymi drobinkami. Ten odcień jakoś mi nie leży, cień jest dość miałki..hmm może do samego koloru jeszcze się przekonam.


Blue Lagoon
Extremalnie napigmentowany błękitny mat. "Smerfowy" odcień. Świetny, uwielbiam błękity!


Purple Haze
Ciemny, mocno napigmentowany fiolet, matowy. Niby zwyczajny taki, ale coś czuję że z poprzednim błękitem będzie mu bardzo dobrze.


Green Martini
Bardzo ciekawy odcień, ciemna, nieco oliwkowa perłowa zieleń z złotymi drobinkami. Świetna pigmentacja.


Singapore Sling
Perłowy intensywny róż, lekko opalizuje na fioletowawy róż.


Espresso Martini
Matowa czerń.



I dwa makijaże, żeby pokazać cienie na oku. Tutaj Screwdriver, Tequila Sunrise, Singapore Sling, Bloody Mary, Blue Lagoon, Purple Haze i odrobine Blue Hawaiian.




Tutaj Martini, Apres Midori, Green Iguana, Green Martini, Purple Haze, Espresso Martini.



Macie paletkę Curacao? Zamierzacie kupić:)?

76 komentarzy:

  1. cudna jest ta paleta, pierw pluje na oh so special i może nastepnie ta, oby;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym robilals kreske w pierwszym makijazu?
    Sama nie wiem czy skusze sie na Curacao ale makijaze sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na wersję Nude :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, cienie mają moc, jeśli chodzi o nasycenie kolorów :)
    Pierwszy makijaż świetny, ciekawe połączenie barw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej, makijaże są cudne! Jednak na kolejną paletkę Sleeka na razie się nie zdecyduję. Teraz mam w planach popróbować i poodkrywać inne firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem już na pewno, że się skusze na paletke sleek ale w bardziej stonowanych odcieniach bo nie umiałabym wyczarować tak pięknie pomalowanych oczu jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu CUDNE makijaże, nawet nie potrafię powiedzieć, który mi się bardziej podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jestem zadowolona tak średnio, głównie przez Blue Hawaiian i Purple Haze według mnie są słabo napigmentowane- w szczególności fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie mówiłam, że jest BOSKA :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest ta paletka!:) Rzeczywiscie same wakacyjne kolory:)
    Makijaze świetne, a szczegolnie podoba mi sie ten z pomaranczem:) Piekne przechodzeni kolorów:) Bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja raczej nie kupię nie noszę takich mocno kolorowych makijaży często i będzie się marnowała a cienie ważne tylko 12 miesięcy :( zielony makijaż bardzo ładny uwydatnia tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kolorki :)
    Piękne makijaże nimi wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ta paletka szczególnie ze względu na fiolet, bo od dawna szukam mocnego, intensywnego fioletu. Ale jednak dobry żółty mam, czerwony także, różowego i pomarańczowego używałabym rzadko i chyba jednak bilans wypadnie negatywnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypadła mi do gustu ta paletka, ale Twoje makijaże mnie po prostu powalają za każdym razem :| ja mam Storm i właśnie ją testuję, z bólem serca muszę przyznać, że cienie schodzą mi z powiek po ok. 4 godzinach nawet z bazą... :( a następną limitowanką Sleeka będzie Nude ;) poluję na nią.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetne kolory! myślę, że każdy w tej paletce znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. eh no i klops. miałam przy następnych zakupach wziać Bad Girl i Acid a teraz zaczęłam się zastanawiać nad Curacao... sama nie wiem. :( kolory sa boskie, uwielbiam takie kolorowe elementy chociażby w postaci kreski.... no i masz babo placek, ależ mi gwoździa wsadziłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super swatche, świetna robota ;)
    Tez mam tą paletkę i kilka makijaży na blogu ;)
    Jestem z niej bardzo zadowolona, uwielbiam kolory na oczach.
    Dołączam się do pytania - czym zrobiona jest kreska z pierwszego makijazu? Przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory!!

    www.femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne te kolorki!!! Będąc w Anglii nawet się nad nią zastanawiałam,ale niestety już ją "wywiało"..Ale mam już parę ich paletek więc zbytnio nie ubolewam,bo większość kolorów już mam - te najbardziej żywe znajdę np.w paletce Sunset czy Acid :) Ale te nazwy drinków..Mmmm ;) I najbardziej spodobał mi się ten "smerfowy" odcień i ten pierwszy pomarańcz-boski jest..

    A Twoje makijaże - poezja! Przepiękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te kolory ale nigdy w życiu nie zrobiłabym sobie takiego makijażu, jak zaprezentowałaś... :D I to z dwóch względów:
    Po pierwsze - nigdy w życiu bym nie umiała takiego zrobić :P.
    Po drugie - kolory są straaasznie pstrokate i tylko wybrańcom pasują, u Ciebie wygląda to fenomenalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. podpisuje sie pod tym co napisala Zzielona - slowo w slowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciach poglądowych ta paletka nie robi na mnie w ogóle żadnego wrażenia, jak ja zobaczyłam po raz pierwszy to uznałam, że jest brzydka :P ale swatche poszczególnych cieni prezentują się zachęcająco :) w sumie ładne ma te kolorki, ale jakoś nie potrafię się przemóc i jej polubić, mam jakiś uraz :P Makijaże świetne, ten pierwszy jest rewelacyjny, kojarzy mi się z drinkiem Sex on the Beach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jest cudna, ale dla mnie zdecydowanie zbyt odwazna, mimo, ze maluje sie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. UWIELBIAM w Twoim blogu to, że każda recenzja kolorówki poparta jest przykładem makijażu.
    Paletka rewelacyjna pod względem kolorów, ale nie wiem czy odważyłabym się tak na codzień..

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest to na co czekałam! Na pewno ją kupię :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Green Lagoona, i ten pomarańcz, po prostu fantastyczne kolory, naprawdę ta paletka jest rewelacyjny. Kolory żywe i intensywne, ale najładniejsze to Ci wyszły makijaże z użyciem tej paletki, nie mogłam się wprost napatrzeć i tak sobie analizowałam jakby tu taką tęczę przenieść na własne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  27. ojj chyba sie skusze na ktoras paletke sleeka :)))
    makijaze cudowne jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście nie moje kolory :)
    Poza tym, uważam, że palety ze Sleek nie są aż tak rewelacyjne, albo po prostu ja nie umiem się nimi malować :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w tym drugim makijażu*.* Piękne przejście kolorów:)
    Świetna jest ta paletka, ale ja raczej się nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie planuję jakąś kupić, cóż pomyśle o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne kolory a jakie cudowne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cienie mają takie śliczne kolorki ale mam 2 paletki ze Sleeka i na tą na razie się nie skuszę:) Pierwszy makijaż rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w Blue Lagoon ;)

    Świetne cienie, aż chcę pierwszy raz zacząć eksperymentować z makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja sie tak zawsze boje żółci, czerwieniu na powiekach, a Ty to tak pięknie połączyłaś:)
    jeju, no zazdroszczę! paletki i pomysłów:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Własnie na nią czekam :D świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowite kolory! Szkoda tylko, że paletka jest limitowana ;) Makijaże są bardzo ładne! bardzo podoba mi się ten drugi, piękne odcienie zieleni fajne połączone ze sobą...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mam i nie zamierzam kupic bo nie lubie sie takimi kolorami malowac ;) posiadam jedna paletke ale nie z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  38. curacao to zbyt 'żywe kolory' dla mnie, ale b.ładne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeeeej! Jest cudowna! Z pewnością ją kupię, tylko najpierw chcę Storm :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zastanawiam się, którą paletkę kupić i chyba skuszę się na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bosskie kolorki . xd
    nie mam tej paletki i raczej nie zamierzam jej kupic, bo kolorki nie sa moje . :(

    OdpowiedzUsuń
  42. usuń ten post :D bo przez Ciebie zaraz ja zamowie ;D


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ładna paletka, ale jakby się tak zastanowić, znajdę w swoich zbiorkach podobne kolory :)

    Kleo, cuuudowne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  44. no i znowu siedzialam tak: ;o ;O ;OOOO

    ostatni makijaz mnie zabil. tyle

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale piękne kolory :) Szczególnie podoba mi się pomarańczy, który pokochałam tego lata. I mocny fiolet, bo to mój ulubiony kolor :)

    A co do Twojej odpowiedzi na mój komentarz to przede wszystkim dziękuję za porady :D Zastanawiałam się nad Nail Tekiem, bo jest wiele jego pozytywnych opini, ale zaciekawiłaś mnie Nail Therapy z Rimmela. Buszuję właśnie trochę w google na temat tego produktu i chyba się skuszę :) Moje paznokcie niestety bardzo lubią się łamać :( I gdy tylko uda mi się je zapuścić to bam! i po nich :( Drugi problem to taki, że są bardzo elastyczne, nie są w ogóle twarde...

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorki sa cudne, a ty piękne rzeczy znich wyczarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  47. Makijaże są po prostu cudowne, na początku nie byłam jakoś przekonana do tej paletki, ale gdy je zobaczyłam zmieniłam zdanie, wyglądają prześlicznie. Szkoda, że ja nie potrafię tak się malować:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe kolorki, ale nie dla mnie ;) nie miałabym się gdzie malować nimi niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Drugi makijaż świetny! Ten pierwszy też bardzo ładny, ale jak dla mnie zbyt odważny.
    Nie mam jeszcze żadnej paletki Sleeka, ale przymierzam się powoli do zakupów. Na curacao się jednak nie zdecyduję bo zbyt wiele kolorów do mnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  50. GENIALNE !
    Nazwy kolorów mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. super kolory.. A ten 2 makijaż - rewelacja. Ta zieleń świetnie współgra z odcieniem Twoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super kolory! Bardzo podoba mi się ta paletka, ale mam dopiero co zakupione 3 ze Sleeka i, mimo że to limitowanka, nie skuszę się :P Jak już trochę zużyję tych cieni to będę chciała kupić Chaos :) Ojej... mnie niestety Irish cream nie podeszła. Wypiję, ale pod takim wewnętrzym przymusem, żeby nie wylewać.

    OdpowiedzUsuń
  53. he he he... a dziś do mnie przypełzły Circus (yeeh), Curius (yeaahh..) i Paraguaya :D

    OdpowiedzUsuń
  54. allegro :(( pasja, namiętność i szaleństwo nie liczą się z pieniędzmi :(( niestety - na ebay'u jeszcze drożej. tyle, ze to już unikaty :/ marzy mi się jeszcze jewels i safari, ale jakoś to stłumię i rozchodzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawa jestem tego efektu na Twoim pięknych paznokciach! :D
    Ja mam tłuste powieki wgl wszystko mam tłuste, ale zawiodłam się, bo inne cienie potrafią mi się trzymać cały dzień i są mniej prestiżowe niż Sleek, który schodzi po 4 :<

    OdpowiedzUsuń
  56. makijaże są śliczne :) nie wiem, czy czułabym się dobrze w takich intensywnych i kolorowych kolorach, ale to nie zmienia faktu, że są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki za odpowiedź na moim blogu ;) Z tej paletki poza fioletem interesują mnie też te zielono-niebieskie odcienie, ale jednak się na nią nie zdecyduję. Intensywnego fioletu postaram się poszukać u innych marek, jakbyś miała jakieś podpowiedzi to daj znać :) Póki co dałam się "nabrać" Rimmelowi i mam ich "Intense Violet", który na powiece wychodzi strasznie blado, i tak go lubię, ale szukam czegoś mocnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ależ piekne te makijaże choć sama paleta mnie zaskakująco nie kusi- kolorki by mi się powtarzały

    A co do Biodermy- świetny płyn choc ja go nie używam do demakijażu. Ładnie oczyszcza skore i jak na apteczne ten chyba najtaniej wychodzi. No i oczywiście pozbawiony jest wszystkich drogeryjnych świństw- w promocji można wyrwać go tanio więc warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też mam tą paletkę, niestety moje zdjęcie w notce nie oddaje wcale jej uroku. Ty masz cudowną jakość zdjęć :D

    Uważam, że te cienie są boskie. Myślę jeszcze o oh so special. Polecasz czy nie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  60. normalnie kupuje ta palete !!
    nie ma !! :D
    Jest Boska !! :)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziekuje za odpowiedz:-)
    Mialam go ostatnio w Rossmannie w rekach ale zniechecil mnie aplikator, wydal mi sie taki malo komfortowy w uzyciu chociaz kolor cudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne! Jednak ja czekam na Nude Au Naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  63. piękne oczka :) ... jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  64. No i kupiłam Oh So Special. Wszędzie polecają na blogach, Ty też, zajrzałam również na wizaż i namówiły mnie skutecznie xd
    Mam nadzieję, że będę zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne makijaże :O Przeglądając zdjęcia palety myślałam o tym,żeby napisac,że mam na nią ochotę,ale coś ostatnio nie sięgam po mocne kolory,więc nie wiem,czy mi się przyda.Ale zdjęcia Twoich makijaży przekonały mnie do kupna :D Ostatnio jestem jakoś fanką oh so special.Powinnam się wziąśc w garśc,bo są wakacje,więc nie ma co pakowac się w neutralne kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  66. makijaże jak zwykle świetne, szczególnie ten pierwszy! o raju, kojarzy mi się bardzo egzotycznie.
    a paletka fajna, gdybym miała wolne środki to pewnie by wpadła, na razie cieszę się z oh so special :)

    OdpowiedzUsuń
  67. OMG! Muszę ją mieć, na taką paletkę Sleek właśnie czekałam! Myślałam nad Acid, jednak ta jest o wiele, wiele lepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękna jest ta paletka! Moją uwagę z paletek Sleek jak dotąd najbardziej przyciągnęła Acid, ale ta jest zaraz na drugim miejscu. Muszę się zebrać i po prostu zamówić obie. :) Widziałam, że masz też Acid, jesteś z niej zadowolona? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Makijaże są przecdune ;) Lubię kolorki, a zwłaszcza te nasycone i intensywne ;)Z pewnością podczas kolejnych kosmetycznych zakupów nie przejdę koło niej obojętnie;) W swoich planach mam jeszcze Chaos i Sunset ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne kolory, bajeczne makijaże!! Dodaję do obserwowanych, jestem pod wrażeniem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. pięknie pomalowane oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zielony makijaż genialny, pragnę tej paletki!!!

    OdpowiedzUsuń