piątek, 29 lipca 2011

Sleek Storm Palette

Paletkę Storm dostałam do testów od Paatal.pl ,jak się pewnie domyślacie z niej ucieszyłam się najbardziej, bo niedawno odkryłam Sleeka i jednocześnie totalnie się zakochalam w tych paletkach:).
Storm to paletka ze stałej oferty.

Nie byłam jednak z początku zadowolona, że to akurat Storm, ja lubię mocne kolory, a Storm wydawała mi się kompletnie nie w moim guście, jednym słowem "nuda". Jednak po pierwszych testach tak przypadła mi do gustu, że teraz nawet uważniej przyglądam się stonowanym paletkom Sleek niż kolorowym! Kolory cieni w Storm są zgaszone, ale nie są nudne, można nimi wykonać naprawdę efektowny makijaż, typowo dzienny lub mocniejszy. Naprawdę świetna paletka, z pewnością polecałabym każdemu kto lubi zgaszone kolory, da się przy jej pomocy stworzyć bardzo różne makijaże. Storm jest w przewadze perłowa.

Co do jakości cieni - jak już kilka razy wspominałam - dla mnie są świetne. Są dobrze napigmentowane, pięknie wyglądają na oku. Ale spotykam się także z negatywnymi opiniami, więc pamiętajcie, że to tylko moje osobiste odczucia:).





Cienie nie mają niestety nazw, lecimy od lewej do prawej, górny rząd, potem dolny.
Zdjęcia po kliknięciu powiększają się.

Perłowy, dobrze napigmentowany, jasny beż. Ładny, uniwersalny odcień.


Perłowy, waniliowy odcień. Idealny do rozświetlania wewnętrznego kącika oka.


Matowy beż. U mnie zdecydowanie ciemniejszy niż skóra, na moich oczach wygląda jak jasny brąz.


Perłowe, jasne, chłodne złoto. Śliczny odcień, możliwe, że mój ulubiony z tej palety:).


Perłowy, jasny, łososiowy róż. Bardzo fajny odcień.


Trudny do opisania kolor, to coś jak perłowy burgund, nie bardzo ciemny. Świetny ,nietypowy, bardzo go lubię na oku.


Ciepły, czekoladowy, ciemny brąz. Perłowy, bardzo twarzowy.


Perłowy grafit, mocno wpadający w niebieski. Pigmentacja oczywiście rewelacyjna.


Kolejny mój ulubieniec - perłowa, ciemna butelkowa zieleń.


I jeszcze jeden ulubiony - perłowy, ciemny, mocno zgaszony granat. Ma maleńkie różowawe drobinki. Cuuuudny!


Średni, matowy brąz. Najgorzej napigmentowany z całej paletki.


Matowa, dobrze napigmentowana czerń.


Cienie na oku:





Podsumowując oczywiście bardzo polecam. To będą jedne z moich ulubionych cieni do oczu. Są uniwersalne, fajne do dziennego makijażu ale jednocześnie kolory nie są banalne. Na stronie drogerii kupicie paletkę dokładnie TU.

Wiem, że sporo osób ma tą paletkę:). Jesteście z niej równie zadowolone jak ja?

Ten produkt został mi wyslany do recenzji, ale nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

57 komentarzy:

  1. Śliczna! Jednak dalej mam ochotę zamówić sobie Curacao, jest piękna i intensywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedynie do czego mozna sie przyczepić w tych paletach to to ze sie obsyoują :) resztaa to rewelacja ;)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i polecam :) bardzo jestem z niej zadowolona mimo iż ma parę minusów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Storm podoba mi się niemal najbardziej :) Pierwsza jest Oh So Special ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba perłowy grafit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładne te cienie w palecie muszę przyznać :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię :)
    myślę, że niektórym osobom nie podchodzi to, że cienie są różnie zmielone, niektóre trzeba wklepywać w powiekę, bo inaczej się osypują - mi to nie przeszkadza, ale komuś może...

    prześliczne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  8. też ją mam i również jestem zadowolona :) długo utrzymuje się na powiece. Teraz czaję się na inne, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze powiedziawszy obecnie podchodzę do tej paletki oraz do Oh, so special sceptycznie - właśnie z tego powodu, który wspomniałaś - nuda. Może jeszcze kiedyś się przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa paletka, jednak w beżach-brązach w ogóle nie chodzę, a granatów mam już dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama skakałaby z radości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruje na te palete juz od dawna;) Ma świetne kolory cieni, idealne do dzienniakow:)
    Piękne makijaże wyczarowałaś ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mogę się zdecydować którą kupić, storm, original, czy monako. Sleek są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne makijaże :) Ja dziś zastanawiałam się nad nią, ale w końcu skusiłam się na Sunset i Oh so special....widzę, że ta będzie następna bo kocham się w brązach jakoś ostatnio - Twoje makijaże zachęcają jeszcze bardziej do zakupu ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. o. Paletka w moim guście. Takie kolory lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zastanawiam się już długo nad tą paletką, kolory rzeczywiście piękne, ale zniechęca mnie tylko ta perła...na zdjęciach wygląda nachalnie - a może to tylko na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  17. super! zastanawiam sie nad zakupem takiej palety ;) ale mam opadajaca powieke i nie czesto uzywam cieni, ale te mnie kusza!

    OdpowiedzUsuń
  18. cały czas się zastanawiam, czy zainwestować w paletkę ze sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie kompletnie nie kusi ta paletka, mam Oh So Special i jestem szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. długo mnie kusiła ta paletka :D ta i sunset.
    w końcu jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mnie kusi ta paletka, po Twoim poście jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. tak kusicie tymi paletkami, ale bd silna, bo przeciez nie potrzebuję cieni i rzadko maluję oczy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. czy zamawiając produkty z tej drogeri w jeden dzień płacimy za łączną sumę produktów+ przesyłka? Chodzi mi o to, czy produkty zamowione w ten sam dzien przyjdą jedną paczką i nie będzie ważne to ile rzeczy się kupiło? Za transport płaci się raz?

    OdpowiedzUsuń
  25. a mnie Storm jakoś najmniej kusi, może dlatego że większość cieni identycznych albo podobnych już mam w innych paletach... to jest wada Sleek'a jak dla mnie - cienie często się powtarzają. ale i tak je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  26. W chwili obecnej też przygotowuję recenzję akurat tej paletki :). Swatche mam, tylko muszę w wolnej chwili ogarnąć resztę.

    Ale dobrze jest :), takie wpisy pomagają wielu ludziom dokonać decyzji co do konkretnych kosmetyków :). Ja swoją również kupiłam przez opinie innych osób :).

    Ps. w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://into-makeup-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ma kolorki dla mnie stworzone i coraz bardziej zastanawiam się nad jej zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tę paletkę i uwielbiam ją! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejny TAG -

    http://smokyeveningeyes.blogspot.com/2011/07/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ją, ale na razie używam bardziej Oh so special :) teraz są wakacje, więc rzadko czego kolwiek używam, ale na pewno sezon na codzienny makijaż zacznie się po rozpoczeniu roku akademickiego :)) Twoje makijaże są super! Ten pierwszy najbardziej mi się podoba, ale reszta też ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna jest ta paletka! Bardzo mi kolorystyka odpowiada. Mam zamiar ja sobie kupić jak tylko dostanę wypłate:P
    Ładnie umalowałaś oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo łądnie się prezentuje,ale wystarczy mi Oh so special! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ech po prostu uwielbiam tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne (jak zwykle ;)) makijaże. Storm kusi, jak zresztą większośc Sleeków, na czele z OSS :D mnie osobiście jeszcze bardzo podoba się Chaos (pomijam Original i Monaco, które mam ;D)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam i lubię :) zresztą chyba wszystkie moje (jak na razie 4) paletki Sleeka przypadły mi do gustu :) obawiam się, że to początki Sleekowego uzależnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Storm mnie bardzo kusi. oj bardzo. nie wiem czy dam rade sie dluzej powstrzymywac :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka ta ma ciekawe kolory - lubię taką game kolorystycznną. Piękne makijaze Ci wyszly. Niestety nie mam żadnej paletki sleeka, ale myslę to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny makijaż! a paletkę sama uwielbiam, a przez Ciebie zamówiłam caribbean curacao :D!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Spotykam się z samymi pozytywnymi opiniami:)
    Coś w tych paletkach musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również lubię tę paletkę, moim zdaniem ma przepiękne naturalne kolory.

    Tobie te kolory idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paletka w kolorkach idealnych dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podobaja mi sie kolory, czuje sie skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta paletka ze wszystkich sleek byłaby dla mnie odpowiednia, 100% moich kolorów, super, że mogłam zobaczyć u Ciebie jak się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja jeszcze nie mam ani jednej paletki ze sleeka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też nie mam ani jednej paletki ale strasznie chciałabym mieć:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Storm*.* 6 i 7 cień najbardziej sobie upodobałam:) i 3 w załamanie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Również lubie tą paletke ale jest na drugim miejscu - po paraguai :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Posiadam tą paletkę i bardzo bardzo ale to bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam mieszane odczucia co do tej paletki.. Strasznie denerwuje mnie to, że cienie bardzo się osypują.. Zawsze muszę nakładać je z chusteczką pod okiem.

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna recenzja jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  51. paletkę mam i ta perłowość nie do końca mi się podoba. mam nadzieję, że zrobisz jakiś makijaż z tą paletką krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. szczerze zazdroszczę Ci tej paletki. niestety Paatal mnie nie lubi, ja zaś mam już 10 sleeków i na razie muszę przestać (czas meblować mieszkanie), więc z jej zakupem muszę poczekać :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak na razie to jest jedyna moje paletka ze Sleeka, ale jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń