sobota, 9 lipca 2011

Krok po kroku: Egzotyczny mekeup

Przygotowałam stepik makijażu, który kojarzy mi się egzotycznie. Makijaż nie jest mocno kolorowy, ale jest mieszanką ciemnej zieleni, złota, turkusu i brązu, wszystkie odcienie są raczej ciemne, przydymione. Myślę, że pasuje do brązowych oczu takich jak moje, wydaje mi się, że przy zielonych oczach też wyglądał by ciekawie.
Niestety aparat okropnie zjadł kolory i zdziwiona po zrzuceniu zdjęć z aparatu zobaczyłam szaro-bury makijaż :/.



1. Zaczęłam oczywiście od nałożenia korektora pod oczy (Dermacol) i bazy pod cienie (Hean). Najpierw kładę rozświetlający, waniliowy cień na wewnętrzny kącik oka (Sleek Storm).


2. Następnie na całą ruchomą powiekę oraz dla przyciemnienia (ale nie jest to konieczne) na dolną, nakładam brązowy cień opalizujący na zielono. Użyłam pigmentu MAC Blue Brown, ale podobny pigment dostaniecie też w Inglocie (chyba nr 85), na stoisku Vipery wśród pigmentów także widziałam coś podobnego.


3. Dolną powiekę od wewnętrznego kącika aż do połowy oka podkreślam jasno złotym cieniem (Sleek Storm) a pozostałą część dolnej powieki turkusowym, perłowym cieniem (Sleek Monaco).


4. W załamanie powieki, na zewnętrzny kącik oka oraz odrobinę na zewnętrzną część dolnej powieki nakładam błyszczący cień w kolorze ciemnej zieleni (Sleek Storm).


5. Przy pomocy pędzelka do blendowania rozcieram granice cieni. Jeśli jakiś cień przez przypadek nam się zetrze zawsze można dołożyć więcej cienia.


6. Na linii wodnej rysuję czarną kreskę, także na górnej powiece dodaję kreskę (czarna kredka do oczu Essence Long Lasting). Pod łuk brwiowy nakładam odrobinę matowego kremowego cienia (Sleek Monaco) żeby cały makijaż nie był zbyt błyszczący.


7. Teraz tylko tusz na rzęsy i gotowe :) (z tego co pamiętam użyłam tuszu Hean Maxxi Lash).



Będzie mi miło jeśli komuś stepik okaże się pomocny:).


PS. Coś dzisiaj z blogerem jest nie tak:/. Obrazki w trybie tworzenia posta nie ładowały mi się - tylko kod html, obrazki przeskakiwały itp:/. Jakoś udało mi się wrzucić post.. Niestety mam problem także z dodawaniem komentarzy na blogach, co chwile wyskakuje mi jakiś błąd :/

51 komentarzy:

  1. masz prze ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno oko wygląda dość ciężko - ciekawi mnie, jak prezentuje się ten makijaż na zdjęciu całej twarzy (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ;) a zrobisz coś podobnego tylko w jeszcze żywszych kolorach ??? :)

    post o lakierach będzie niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardzo ładny, ale obawiam się, że przy moich szaro-zielonych oczach byłoby zbyt... zielono ;)
    Poza tym coraz bardziej chcę Sleeka! Po wakacjach chyba sobie sprawię, razem z jakimś porządniejszym zestawem pędzli...

    OdpowiedzUsuń
  6. super - jak zawsze zreszta :) tak samo jak kropeczka33 uwielbiam Twoje makijaze!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, świetny ten makijaż! Cudownie wygląda na brązowych oczach :)
    A z tym zjadaniem kolorów przez aparat - skąd ja to znam ;/ u mnie żaden makijaż na kompie nie wygląda tak jak w rzeczywistości ;/
    No blogger ładnie dzisiaj nawala, też mi szwankuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się makijaz, tak bym się pomalowała:)
    tez mam brązowe oczy:)
    z komentarzami takze mam, a własciwie miałam problemy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż!:) Wszystko jasno wytłumaczone, co i jak krok po kroku. Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) sprobuje kiedyś takiego makijazu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie,że zrobiłaś ten makijaż step by step :)
    dobre dla takiego laika makijażu oka jak ja :D
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też przeskakują obrazki przy dodawaniu postów. Ale miałam tak od zawsze, także u mnie tradycja. :<
    Bardzo ładny makijaż i świetna instrukcja. :)
    Pozdrawiam. :*

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak mi tak ładnie nie wyjdzie jak Tobie ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, taki dopracowany, staranny, śliczne masz oczy i rzesyyy;-)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda Twoje oko w takim przydymionym makijażu :)
    Spróbuję stworzyć go u siebie, bo ciekawa jestem jak będzie wyglądał przy moich zielono-szarych oczach :P Także dziękuję za step by step, na pewno będzie pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba*.*

    Ja też miałam wczoraj problemy z bloggerem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jak zawsze :) Jakiego pędzelka używasz do blendowania?

    OdpowiedzUsuń
  18. Egzotycznie mówisz :D Mi natomiast przypomina pachnący las.

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż jest naprawdę ładny!
    Z Bloggerem rzeczywiście coś jest znowu nie tak, bo mi nie wyświetlają się "obserwatorzy".

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaz piekny tylko zemi sie egzotyczne makijaze kojarza z pieknymi zywymikolorami i w takich chcialabymCie zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twoje stepy..wszystko dokładnie pokazane :) powinnaś być instruktorką hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem:) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż :)

    a co do bloggera mi też non stop pojawiają się błędy ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. No prosze wchodze do ciebie na bloga oglądam notke zdjęcia i stwierdzam po chwili hmm jestem podobnie umalowane xD

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny makijaż :) świetnie dobrane kolory :)

    ja też mam problemy z blogerem a komentarze niekiedy wskakują, a niekiedy nie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. wow gorgeous colours? have you learned to do make-up?

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a cambridge bag and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  27. A czy mogłabym zostać autorką na twoim drugim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny, szkoda, że nie mam niektórych kolorów cieni, bo pewnie juź bym próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, suuper! Mnie się bardzo podoba i chyba pokombinuję.. post pomocny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny makijaż! mam nadzieję, że jutro będę mieć chwilę i się pobawię - nawet mam cienie w zbliżonej kolorystyce :) to jakiś cud.

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny makijaz !


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny jest ten makijaż. Wydaje się też dość uniwersalny dla różnych typów urody i kolorów tęczówek :D Step bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się ten makijaż, piękne kolory, które pięknie podkreślają Twoją tęczówkę:)

    OdpowiedzUsuń