czwartek, 14 lipca 2011

Krok po kroku: Tropical Forest

Makijaż ze specjalną dedykacją dla Kasi :)

Chciałam coś podobnego do ostatniego makijażu krok po kroku, ale w wyraźniejszej wersji. To makijaż z serii "oswajamy miedziane odcienie", bo miedź to jedyny kolor, którego nie wiedzieć czemu nie lubię w makijażu,więc muszę go polubić i przede wszystkim nauczyć się jakoś sensownie go używać.

Szczerze mówiąc nie wiem czemu przygotowałam tej mejkap w wersji step-by-step (a właściwie to wiem - spodobało mi się robienie stepików:)), bo makijaż średnio mi się podoba. Ale co tam, wrzucam, nie ze wszystkich muszę być super zadowolona;)!


1. Zaczęłam od nałożenia korektora pod oczy, a także odrobinę pod łuk brwiowy. Nałożyłam także bazę pod cienie Stay On Hean. Na wewnętrzny kącik oka nakładam perłowy jasny, złoty cień (Sleek Storm).


2. Na całą ruchomą powiekę nakładam miedziany perłowy cień (Sunset z paletki Sleek Monaco). Następnie za pomocą pedzelka do blendowania lekko rozcieram granice między cieniami.


3. Od zewnętrznego kącika aż po środek powieki dodaję brązowy pigment opalizujący na zielono (MAC Blue Brown). Ten krok właściwie można pominąć, nie robi dużego znaczenia w całym makijażu.


4. Intensywny zielony matowy cień (paletka LancrOne) nakładam w załamanie powieki oraz nieco powyżej, a także na dolną powiekę. Następnie rozcieram cień by uzyskać ładną mgiełkę koloru (mój aparat nie wie co to ładna mgiełka, zjada wszystkie pośrednie odcienie, musicie mi uwierzyć na słowo, że przejście było rownomierne:)).


5. Na zielony cień nakładam czarny pigment z dodatkiem zielonego brokatu (Barry M 21), nakładam go odrobinę aby nie zakryć całkowicie zielonego cienia. Następnie rozcieram.


6. Dodaję kreskę w ciemnozielonym odcieniu (Essence Gel Eyeliner 04 I love NYC). Na linii wodnej maluję czarną kreskę (Hashimi Kajal).


7. Przy zewnętrznym kąciku oka dokleiłam sztuczne rzęsy. Mocno tuszuję rzęsy czarną maskarą (Hean Maxxi Lash). Pod łuk brwiowy dodaję odrobinę kremowego, matowego cienia (Bamboo z paletki Sleek Monaco). Koniec:)




Coz, nie jest to szczyt moich marzeń ani mam nadzieję, umiejętności, dlatego krytykę oczywiście przyjmę:D

76 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! Rzęsy tylko trochę zbyt posklejane.
    Mogłabyś następnym razem zrobić zdjęcia całej twarzy, albo chociaż obu oczu?

    OdpowiedzUsuń
  2. no co Ty mówisz, jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, że ten makijaż jest piękny! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kolorowe makijazeeeeeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaz, nie przepdam za miedzianymi cieniami, ale suma sumarum prezentuję się naprawdę ładnie, tylko rzęsy jakos mi się nie widzą, zbyt posklejane:o

    OdpowiedzUsuń
  6. boski. czy mogę przerobić go pod niebieskie oczy i wrzucić własną wersję u siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaką krytykę? jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem, dlaczego Ci się niezbyt podoba, jest bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie. Fajnie też ten zielony kolor nim go troszkę przykryłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba! No i super, że jest stepik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sztuczne rzęsy świetnie tu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. co ty mówisz jest piękny , jutro i tak spróbuję skombinować coś podobnego ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Do stepów trzeba mieć cierpliwość... dla mnie zrobienie jednego wyraźnego zdjęcia makijażu graniczy z cudem,co dopiero kilka... Makijaż bardzo mi się podoba, ale masz rację,nie wyobrażam sobie siebie w miedzi. Chyba mało komu ten kolor pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka krytykę, ja przy Tobie to się mogę schować z moimi stepami! cudowny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż:) Też nie przepadam za miedzią, ale w tutaj wygląda bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo trafny tytuł piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki kochana :D
    podoba mi się strasznie !!!
    właśnie o coś takiego mi chodziło :)
    dobrze że jest step :) w wolnej chwili może odwzoruję troszkę ;D ciekawe czy wyjdzie mi podobnie !!!
    no genialny jest !!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się szalenie podoba, tylko te sztuczne rzęsy mi tu przeszkadzają, ale tak jest naprawde świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ulala piękny makijaż... ale mnie to nie zaskoczyło :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj marudzisz;) ten makijaż jest świetny!! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też się przeeeebardzo podoba! ... żebym ja tak umiała:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo bardzo mi sie podoba:)))i jeszcze te rzesy:love:

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie zdjęcie jest niesamowicie sexy ;D Makijaż niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jest naprawdę odzwierciedlający tropikalny las i bardzo estetycznie wykonany :)

    chcemy więcej !!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem co Ty tu uważasz za nieudanego, piękny makijaż! Jak wszystkie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny! Wyrazisty i z charakterem. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczny!:) w sobote ide chyba na impreze do kolezanki, wiec bardzo mozliwe, ze sprobuje taki wykonac:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny! jak tak czytam step by step to wydaje się być taki prosty...a potem przychodzi do malowania i rzeczywistość okazuje się być dużo mniej kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. C U D O !!! w sumie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie masz się do czego przyczepić! bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny makijaż, masz złote rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba:* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Makijaż po prostu genialny:) Brawo za wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. jest przepiękny!!! jak się może nie podobać??:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny, taki faktycznie tropikalny

    OdpowiedzUsuń
  36. jaka krytyka??? TEn makijaż jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  37. mi tez sie bardzo podoba :)

    zapraszam do siebie na konkurs w którym można wygrać kosmetyki STARGAZER :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo piękna kombinacja kolorków :D Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny makijaż !
    Czekam na kolejne stepy ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. nie ma co tutaj krytykowac !
    Jak cudo to cudo !

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. makijaż piękny :D
    ale bardziej taki wieczorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi się podoba :)
    Ale ja niestety takie talentu do makijazu nie mam, zawsze cos wychodzi mi inaczej niż bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  43. twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Od ostatniego strzyzenia nic z nimi nie robilam xD

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny, uwielbiam stepy :-))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Boski makijaż! :D Oko wygląda niesamowicie! Seksownie, drapieżnie i z takim blaskiem! :))))

    OdpowiedzUsuń
  47. krytykę? chyba oszalałaś... tyle różnych odcieni, piękne dopasowanie kolorów.. boski mejkap! boski!

    OdpowiedzUsuń
  48. A mnie się BARDZO podoba! mega:)

    OdpowiedzUsuń
  49. oooojejuuuu :) jak pięknie! :) strasznie mi się podoba! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością zawiadamiam, że nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award :) więcej informacji tutaj: http://wykluwarka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się, ale troszkę więcej zieleni bym dodała :D

    OdpowiedzUsuń
  52. jak obiecałam, u mnie już zestawienie matów z essence i Vipery, zapraszam:)

    http://herhighnessbeatrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Twój blog został u mnie na blogu nominowany do nagrody One Lovely Blog Award :) ---> http://milkshakedreams.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje! Otrzymałaś nominację w One Lovly Blog Awords! Więcej informacji na: www.yasminella-yasminella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zostałaś nominowana do "One lovely blog award"

    Szczegóły tutaj;
    naomi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolejny zjawiskowy makijaż. Jestem wielką fanką tego, co potrafisz wyczarować. :)

    Zostałaś nagrodzona One Lovely Blog Award - http://kathy-po-godzinach.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html Zapraszam do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. zostałaś u mnie nominowana do One Lovely Blog Award :)

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Zostałaś nagrodzona One Lovely Blog Award http://happynailsbymada.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Miedź wydobywa kolor Twojej tęczówki i wygląda to bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zostałaś otagowana :) Zapraszam do wzięcia udziału w tagu One Lovely Blog Awards !!!!!!

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Zostałaś nominowana w One Lovely Blog Award :) Szczegóły : http://bajeczneopowisci.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-nomianacja.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Niesamowity makijaż! A kolory rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  63. prześliczny makijaż! naprawdę świetne zestawienie kolorów i wykonanie :) a te sztuczne rzęsy - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  64. gdyby nie rzęsy byłby jednym z najpiękniejszych makijaży jaki w życiu widziałam:P od dzisiaj zaczynam trenować malowanie podobnego z cieni które posiadam:) zakochałam się w takim połączeniu kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne oko...w piatek ide na impreze to wymodze cos w tym stylu... zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń