piątek, 29 lipca 2011

Zamówienie z Katherine.pl

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka od Natalii ,która organizowała zbiorowe zamówienie z hurtownii Katherine.pl, dzięki niej mogłam sobie coś zamówić za co bardzo bardzo dziękuję:).

Pochwalę się Wam zakupami, nie wszystko jest dla mnie:)


Na stronie Katherine.pl ceny dostępne są po zalogowaniu, do każdej ceny należy doliczyć dodatkowo vat. Minimalne wartość zamówienia to 100zł. Na tym kończy się moja wiedza o hurtownii, pozostałe szczegóły techniczne zapewne zna Natalia:).

Dla siebie wzięłam:

Śliczny pierścionek gniazdko! Z ptaszkiem i jajeczkami-perełkami, cudeńko! Kosztował ok 4,80zł.
Jest ciemniejszy niż na zdjęciu na stronie hurtownii,to takie podstarzane złoto. Jest dość ciężki i odstający, więc będę go zakładać raz na jakiś czas, na codzień się nie da ;).
Nie ma wyboru rozmiarów, kupowałam w ciemno. Na niektóre palce jest ok, choć lepszy byłby ciut mniejszy, ale ja mam chude palce. Dobrze, że udało mi się z rozmiarem!



Słodkie, zboczone kolczyki-króliczki. Są po prostu genialne:). Jedyne co mi w nich przeszkadza to fakt, że są dość ciężkie. Kosztowały ok 6zł.


I mój ulubieniec - marynarski pierścionek na dwa palce. Z jaskółkami i kotwicą. Nie jest aż tak nie wygodny jak się spodziewałam. Rozmiarów także nie ma do wyboru, ten też jest dla mnie troche za duży, ale mam nadzieje, że mi nie będzie spadał bo strasznie mi się podoba.
Kosztował ok 9,70zł.



A to już nie dla mnie:

Perełkowe kolczyki. Na stronie sklepu sprawiają moim zdaniem wrażenie większych. Kosztowały ok 5,50zł.


Naszyjnik ośmiornica, świetny jest! Bardziej złoty w rzeczywistości niż na zdjęciach hurtownii. Jest naprawdę bardzo ładnie wykonany jak na tak tanią biżuterię. Kosztował ok 6zł.


I wisiorek, dość spory, otwierany, na długim łańcuszku. Ma perełkę i cyrkonie. Cena ok 18,30zł.




Biżuteria jakościowo to nie jest jakiś szał, ale moim zdaniem jest na poziomie biżuterii z sieciówek typu h&m, a może nawet porządniejsza. Ceny są naprawdę niskie, wiec uważam,że było warto! W zwykłym sklepie kosztowałaby z pewnością o wieeeele więcej.

Wpadło Wam coś w oko? Kupowałyście na tej stronie:)?

50 komentarzy:

  1. sliczne cudenka ! ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy =]

    też mam zamiar zrobić sobie zamówienie z tej hurtownii, ale chwilowo nie mam aż 150 zł na jednostkowe zamówienie =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ośmiornica wpadła mi w oko O__O PIĘKNA!
    Ale ja nie zamówię na taką ilość :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionki są obłędne! Piszę się na następne zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna biżuteria. Najbardziej podoba mi się pierścionek 'marynarski' i wisiorek z ośmiornicą, ale wszystkie rzeczy by mnie zainteresowały ze względu na oryginalność właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, choruję na biżuterię z tej hurtowni !

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! uwielbiam taką biżu ..słodkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten marynarski pierścionek - bomba! :D Ja też mam bardzo chude palce... na wskazującym i środkowym noszę roz 8, a na serdecznym 6, więc ciężko coś znalezc w sieciówkach gdy nawet S-ka jest za duża :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda wszystko mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek z jaskólkami boski!

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa biżu, ale nie w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Szczególnie podoba mi się pierścionek na dwa palce i naszyjnik ośmiornica!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wlasnie czekam na taka sama osmiornice :) kupilam na Ebay'u oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już wcześniej o tej biżuterii ale nic jeszcze nie zamawiałam:) ten marynarski pierścionek i naszyjnik z ośmiornicą są po prostu cudne!:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super sprawa takie zakupy. Twoje obydwa pierścionki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kotwicą mnie zachwyciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podwójny pierścionek i ośmiornica są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. robiłam już dwa zamówienia z tej strony i byłam zawsze zadowolona :) a ten pierścionek z kotwicą i jaskółkami mam w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wisiorek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jest ta otwierana zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że zamówienie się podoba :). Twój pierścionek kotwica jest cudowny, jak go zobaczyłam, to okropnie pożałowałam, że go nie zamówiłam :).

    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie że umieściłaś zdjęcia, teraz wiem że jednak pokuszę się o tą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. P.S- Robisz tak piękne zdjęcia, że fotografowie z Katherine powinni się uczyć od Ciebie :)). No chyba, że oni po prostu umieszczają zdjęcia katalogowe od producenta...

    OdpowiedzUsuń
  25. mm ale śliczne chyba zajrzę na tą stronę, bo widzę że warto ^ ^
    Obserwuję
    + Zapraszam Do Mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie chciałam sobie coś zamówić z tego, ale minimalna cena.. nie potrzebuje aż tyle, a znajome tez nie bardzo eheh ;)ale ładna ośmiorniczka..

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze! Świetne, wszystko bardzo mi się podoba!
    Zaraz zajrzę na stronę i zobacze co tam jeszcze jest!

    Pozdrawiam!
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zostałaś nominowana!
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/07/make-up-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ośmiorniczka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna biżuteria ale ja wolę srbrny kolor, może kiedyś też zamówię cos z tego sklepu, bo ceny mają bardzo przyjazne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ośmiornica i jaskółcze gniazdko są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łaaaaaaaaaaaaa, piszę się na następne zamówienie z kimś!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ośmiorniczka i króliczki! Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierscionek z kotwica i osmiornica love :)

    OdpowiedzUsuń
  35. boskie . < 333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna biżuteria i super ceny, na pewno cos tam wkrótce zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba gniazdko, kotwica i ośmiornica - nawet się zrymowało :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Biżu totalnie w moim stylu, zwłaszcza oksydowane wisiory! Ceny są faktycznie niskie, za moje ciężkie wisiory z kamieniami w H&M musiałam płacić ok. 40 zł...

    OdpowiedzUsuń
  39. Oo,fajne rzeczy są teraz w Katharine :) Robiłam tam już zakupy,ale odstrasza mnie to,że trzeb wydac co najmniej 100 zł,potem doliczją podatek i wychodzi tego w sumie dośc dużo.Robiłam zamówienie z koleżanką,ale i tak sama zamówiłam najwięcej.Na razie tam nie zaglądam,żeby mnie nie kusiło :P

    OdpowiedzUsuń
  40. też zamówiłam kilka drobiazgów i mam ochotę na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kupowałam raz i czaję się do drugiego podejścia, ale za dużo rzeczy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna biżuteria :) Wisiorek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna biżuteria, jest właśnie w moim stylu ;) a dużo się płaci za samą wysyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja się obkupiłam przed momentem :P Nie mogłam się powstrzymać widząc Twoje łupy ;) Sama się zdziwiłam jak łatwo "wydałam" te minimalną stówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ja wolę coś dotknąć jeśli chodzi o biżuterię, ale ceny faktycznie przekonują do zakupów w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacja , wszystko mi sie podoba. Tylko nie potrzebuje rzeczy za 150PLN:( Może znasz kogoś kto robi grupowe zamówienie, z miłą chęcią się przyłącze i zamówię kilka błyskotek.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam.
    Zapraszam do sklepu www.df-fashion.eu z modną biżuterią dla kobiet w stylu jakim lubicie.
    Mam nadzieje ze znajdziecie coś dla siebie.
    Przy zamówieniach zbiorczych możliwy rabat lub darmowa przesyłka.

    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń