niedziela, 14 sierpnia 2011

Catrice Out Of Space LE - Beam Me Scotty!

Beam Me Scotty! to odcien z limitowanej kolekcji Out Of Space Catrice, ktora niedawno pojawila sie w Naturach (ja kupilam w Galerii Kazimierz). Bardzo lubie lakiery Catrice, chociaz jak dla mnie 9,99zl to nie jest super niska cena za lakier, wiec kolory staram sie wybieram w miare rozsadnie (noo powiedzmy:D). Z Out Of Space kupilam tez zelowy linerek Houston's Favourite w pieknym granatowym kolorze. W koszyczku wyladowal tez granatowy wypiekany cien, ale ostatecznie go nie kupilam (16 zl...a cien byl taki sobie jak dla mnie).

Ale wracajac do lakieru: Beam Me Scotty! to ciemny grafit z malenka domieszka tzw. "teal" czyli niebiesko-zielonego koloru, z mocnym srebrnym shimmerem. Lakier wysycha do matu, to jednowarstwowiec (!). Ladny, wyglada naprawde kosmicznie, zrobilam na nim kosmiczny wzorek (wkrotce Wam pokaze). Dosc szybko odpryskuje, wiec przyda sie warstwa top coatu (wtedy wytrzyma wszystko:) ale nie bedzie juz matem:/).





O ile naprawde lubie matowe lakiery i w przypadku tego odcienia mat bardzo mi sie podoba, to z warstwa blyszczacego top coatu wyglada chyba jeszcze fajniej. Ponizej zdjecie z warstwa top coatu.


Lepiej w macie czy w blysku:)?
Macie ten lakier lub inne lakiery z Out Of Space?

60 komentarzy:

  1. I w macie i w błysku wygląda świetnie, genialny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super odcien, w macie i w błysku super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, chyba lepiej w macie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! muszę się przejść do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze się "bałam" takich odcieni, ale u Ciebie wyglądają rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz żałuję że go nie kupiłam, ehh... Świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Jestem ciekawa czy go dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo! ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej serii Moonligh Express, który dzisiaj na blogu pokazałam XD Do Beam Me Scotty też się przymierzałam, ale miałam już za dużo rzeczy w koszyku ;) Mnie przeważnie matowe wykończenie nie przekonuje, więc głosuję na błysk :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak i tak jest super! :) jestem pełna podziwu, ze to tylko jedna warstwa :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bez top coatu wygląda zdecydowanie lepiej :)
    kolor jest prześliczny! i się tak ''chamsko'' nie błyszczy jak niektóre z brokatem

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym kolorze :o jest cudowny!
    u mnie najbliższa szafa Catrice jest w mieście obok, a nie chce mi się jechać tylko lakier do paznokci ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo... to już wiem co sobie kupię przy następnej wyprawie do natury <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda i taki i taki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W macie wygląda przecudownie, ale na szczęście mnie nie kusi, bo podejrzewam, że prezentuje się tak świetnie wyłącznie na dłuugich paznokciach, a ja takich nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny! mi się bardzo podoba w wersji matowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mat mnie bardziej przekonuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! Mi również w błysku podoba się bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi bardziej pasuje w macie, ale przekonuję się do brokatów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor śliczny, szkoda że nie ma jeszcze tych lakierów u mnie w Naturze. A może nałóż na niego jakiś Matt Top Coat? Też będzie wyglądał fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, cudaśny :D może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardziej podoba mi się w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W błysku ładniej! Też ostatnio oglądałam te lakiery (i też w G. Kazimierz ;)). Zastanawiam się, dlaczego żadnego nie wzięłam... Chyba tylko dlatego, że trochę się spieszyłam. Muszę tam wrócić z wolnym kwadransem w zanadrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! Kupiłabym nawet tylko ze względu na nazwę :D Szkoda, że nie ma u mnie Catrice, ale czekam cierpliwie, może na następną limitkę się załapię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. na matowo wygląda zdecydowanie lepiej, ale w błysku też nie jest aż tak źle.
    W każdym razie już wiem co kupię przy następnej wizycie w Naturze :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. mi bardziej podoba się błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się i mat, i błysk. W ogóle to umieram z zazdrości, bo ostatnio na wielu blogach pojawiają się zdjęcia tej kosmicznej limitowanki, a w moim mieście Catrice nie ma :/ Najchętniej przygarnęłabym wszystko (a lakiery już w szczególności ^^).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, ojej. Chyba znów będą zakupy, bo lakier jest ge-nial-ny! I to zarówno w macie, jak i z połyskiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie sie podoba błyszczący, widać jego wielowymiarowość i głębię <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, chyba się skuszę. Już je oglądałam dwa razy, ale jakoś nie byłam przekonana, a teraz mam na niego chętkę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny ten odcień. chyba się skuszę na kupno tego lakieru ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. błyszczący jest ładniejszy :) u siebie nie mogę się przekonać do takich kolorów podziwiam u wszystkich innych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie bardziej podoba się w macie, ale... WOW, kolor jest na prawdę rewelacyjny! Kojarzy mi się chyba z bombkami choinkowymi, ale nie jestem pewna czy to dobre porównanie. Czy on jest szorstki? Przed pomalowaniem top coatem, czy drobinki są głęboko w nim zatopione?

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie blysk- ja wogole nei orzumiem ideai matowych lakierow skoro lakier to sama nazwa wskazuje ze ma blyszczec :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomogło usunięcie ciasteczek :)

    Ale piękny ten lakier, widziałam go w Naturze, ale nie zachęcił mnie wtedy, teraz jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie ciekawość wygrała ze zdrowym rozsądkiem i mam wszystkie otwarte :)

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. cudny lakier, piekne paznokcie;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny! Super blog.
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej zostałaś oTAGowana zupełnie nowym TAGiem "10 Pytań kosmetycznych od Majorki".http://u-majorki.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html
    Zachęcam do zrobienia odpowiedzi.Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Ej, miałam dzisiaj dodać post o tym lakierze... :P
    Ale pojechałam nad morze, jednak co się odwlecze to nie uciecze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję. :) Postaram się wrzucać więcej mejkapów.
    A Catrice nie mam jak dorwać. :/ Jak się dowiadywałam to szafa jest w Naturze w sąsiednim mieście, czyli wiadomo jak będzie mi się chciało tam jechać. :P A sporo dobrego ostatnio o tej firmie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie mam jeszcze ani 1 lakieru z catrice...
    Zaczynam obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzisiaj skusiłam się na ten sam odcien eyelinera,co Ty,ale nie wiem,czy to był dobry pomysł,żeby go kupowac ;/ A lakier wybrałam w nr 04 Moonlight express,czerń z zielenią :) Jestem bardzo zadowolona,choc Twój też bardzo mi się podoba.ALe lepiej prezentuje się z nabłyszczjącą bazą.Po wyschnięciu jakoś lekko matowieje ten lakier ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietnie sie prezentuja obie wersje:-) kolor jest wyjatkowy.
    Niestety nie mam dostepu do Catrice....czasami tylko wpadnie cos w moje rece;)

    OdpowiedzUsuń
  46. W tej błyszczącej wersji bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  47. To są Twoje naturalne paznokcie ? :)
    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciemny kolorek, ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  49. w macie wygląda bardzo średnio... mi też podobał się granatowy liner i bardzo żałuję, że go nie capnęłam póki był w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak dla mnie kolor średni. Nie przepadam za drobinkami w lakierze :/ Wolę zdecydowanie jednokolorowe maty :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja wolę matowe lakiery ale ten mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. super kolor, chyba lepszy jednak z błyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  53. im dłużej na niego patrzę, tym mocniej chcę go mieć. im mocniej chcę go mieć, tym bardziej jestem pewna, że nie będzie go jutro w Naturach, które mam zamiar odwiedzić.
    wolę matową wersję.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń