sobota, 6 sierpnia 2011

Eveline Colour Show 631

W buteleczce to mocny róż, ale taki troszkę malinowy. Na paznokciach prawie neonowy róż - "prawie" bo porównując do innych moich prawdziwie neonowych róży, jest jednak odrobinę mniej wściekły, ale to naprawdę intensywny kolor. Wykończenie to jelly, białe końcówki paznokci będą prześwitywały.

Fajny, letni odcień, świetnie wygląda na dłoniach. Myślę, że lepiej będzie wyglądał na pazurkach trochę krótszych niż moje, albo z 'mniej białym' wolnym brzegiem. Jakościowo lakier jest moim zdaniem dobry, nie miałam problemów z rozprowadzaniem czy czasem schnięcia. Na zdjęciach dwie warstwy.





Chciałam coś namalować na tym lakierze, bo końcówki paznokci trochę jednak prześwitywały (ja mam je bardzo białe) i przy pomocy lakieru-linerka namalowałam sobie zebrę. Zajęło mi to naprawdę chwilkę a efekt bardzo mi się spodobał, chyba zostanę fanem zebry.


Przy okazji notki chciałabym zaprosić Was na bloga emkabloguje.blogspot.com ,jest to nowy blog jednej z blogerek, która niestety przez przypadek skasowała cały swój blog ("To, co kazda kobieta wiedziec powinna?"). Emka ma nadzieję, że jej czytelnicy wrócą do niej ponownie:).

Ten produkt został mi wysłany do recenzji ale nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię. 

40 komentarzy:

  1. podoba mi się ale z zebrą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wzorek :) ja ostatnio też staję się fanką zebry na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kolor mi się nie podoba, ale w połączeniu z zeberką wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda zebra choc kolor lakieru 'nie mój' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z zebrą boski !!! oj też bym chciała taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zebra jest piękna :D i kolor też bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No zebra pierwsza klasa :D dzięki za odpowiedź w kwestii próbników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zabójcze paznokietkiiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłaś taki wzorek odręcznie? wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta zebra <3. O wiele ładniej tak wygląda. Zaraz zajrzę na bloga i dodam do obserwowanych. Sama niedawno założyłam swojego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z zebrą zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. woooow pieknie Ci wyszla ta zebra ! naprawde super <3 gratulacje bo ja to bym miala ciapki zmiast tego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam wrażenie, że dzień dzisiejszy wybrałyśmy ten sam kolor lakieru ;D albo baaaaardzo zbliżony ;) Zebra bombowa~!

    OdpowiedzUsuń
  14. są megaśne !!!wow..uwielbiam twoje fantazyjne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor! Piękny wzorek zebry na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolor, a zebra super wyszła :) sama też nosiłam na pazurach, ale sztucznych i tradycyjną ;) Ty widzę masz ładne swoje pazury, pozazdrościć.
    Uuu to nieciekawie, że skasowała blog, ale jak przypadkiem jej się do udało.

    OdpowiedzUsuń
  17. ach te Twoje śliczne paznokcie;) super wzorek:) ale na Twoich pazurkach wszystko wygląda ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta zebra jest boska

    Jeżeli chodzi o tą blogerkę to można cofnąć usunięcie bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Z zeberką i bez jest cudnie ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli tylko bloga usunęła to można, ale jak całe konto gogle to nie

    OdpowiedzUsuń
  21. zebra świetna, sam kolorek też :) szkoda że w moim najbliższym rossmanie nie ma szafy eveline :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie mi się podoba ten kolor, jest bardzo nasycony. Z zeberką nabiera dodatkowego charakteru. Jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  23. No piękny ten mani.
    I dziękuję za wzmiankę :*
    ~~
    Usunęłam całe konto Google, bo nie wiedziałam, że są powiązane...

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny jest!
    Ja dziś kupiłam w Biedronce ten miętowy Eveline, ale trzeba aż 4 warstwy :o

    OdpowiedzUsuń
  25. rózowiasta zeberka ślicznie się prezentuje :)

    Vedette, bardzo mnie kusił ten miętowy z Biedronki, i dobrze wiedzieć, że trzeba tyle warstw bo nie lubię aż tylu i już go nie kupię ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna zeberka !
    Nienawidzę żelków (lakierów), bo wkurzają mnie prześwity :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna ta zebra, na początku myślałam że to ze stempli

    OdpowiedzUsuń
  28. fanką różowości nie jestem, ale wzorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi się zebry zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny kolor lakieru, a zebra wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny różowy kolorek ;) wrzucam do ulubionych obserwujje kochana ;). zapraszam do mnie, ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. zebra robi niesamowite wrazenie :) mimo, ze nie lubie rozu to ten mani mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń