poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Eveline Colour Show 632

632 to bardzo przyjemny, koralowy, bezdrobinkowy odcień. Gdy go widzę na paznokciach mam ochotę powiedzieć "truskawkowy", chociaż wiem, że to nie jest kolor truskawek. Łatwo się go nosi, mam wrażenie, że będzie wyglądał ładnie na bladych jak i opalonych dłoniach. Ja nie szaleję za takimi kolorkami, ale raz na jakiś lubię dla odmiany. Dobrze się rozprowadza, wystarczą dwie warstwy, ale takie naprawdę totalnie krycie uzyskuje przy trzech (na zdjęciach mam dwie).




Porównanie z innymi moimi podobnymi lakierami:
Eveline jest baardzo podobny do starej wersji Essence C&G What Do U Think?, jest o pół tonu ciemniejszy. Podobnie Kobo- Coral jest prawie identyczny co Essence, ale ma baaardzo słaby shimmer.


Na lakierze Eveline postanowilam wykonać tzw "ombre" czyli każdy paznokieć w innym kolorze, tak by tworzyły ładne przejście. Niestety nie miałam aż tak podobnych odcieni i wyszło jak wyszło;). Nie jest źle ale nie pochodzę w nim długo.
kciuk - Vipera Jumpy 179
wskazujący - Essence C&G What Do U Think? (stara wersja)
środkowy - Eveline 632
serdeczny - Bell Glam Wear 404
mały - Constance Carroll Mango


Ten produkt został mi wysłany do recenzji ale nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię.

37 komentarzy:

  1. Świetnie wyszły Ci paznokcie! Kurczę, szkoda, że nie mam tylu podobnych do siebie kolorów. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, ja jestem w domu jak coś

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyyyyy. Najpierw zzielona, teraz ty. Coraz bardziej podobają mi się te lakiery :)
    A to "ombre" całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tamte dwa sa takie bardziej oranżowe, a ten Eveline taki własnie bardziej truskawkowo-malinowy (?) W każdym bądź razie podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się podoba to kolorystyczne przejście :) bardzo fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://fashionery.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html - zostałaś oTAGowana, zapraszam :*

    ładne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wygląda. :) Czy ten lakier, który jest na małym paznokciu jest jeszcze dostępny? Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny odcień, mam 'what do u think' i dość często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolor na prawdę piękny. A mleczko/masło/dowolny krem na prawdę polecam, bo ten zapach na prawdę jest strasznie przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  11. "what do you thik" jest śliczny ;)

    beautyandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne lakiery 0o ale wiaodmo na ładnych panzokciach wszystko pięknie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor a zestawienie wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczny ombre !
    bardzo podoba mi się ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z ombre na paznokciach... Chyba zrobię coś podobnego, ale w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. matko z córką, ale ci blogspot zmasakrował jakość zdjęć :O

    OdpowiedzUsuń
  17. pozwol ze bedziemy pisac pod twoja notka bo sie bajzel robi :)

    jezeli nie zapisalas z jakas bezsensowna jakoscia typu 60% (czego nie rob) to nie - blogger masakruje zdjecia w szczegolnosci wlasnie czerwienie/pomarancze/korale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie zapisuje z tym "pogorszeniem jakości" (nie wiem jak sie to nazywa dokładnie), wiec to winna bloggera :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rok temu strasznie szalałam na punkcie takiego koloru, ale nigdzie nie wpadł mi w ręce... w tym roku już mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny jest ten lakier, miałam go ale stukłam przez przypadek :<

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fanie wyszło! Podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba najbardziej podoba mi się vipera i bell :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam już what do u think, wię kolorek tego typu posiadam :)

    OdpowiedzUsuń