sobota, 20 sierpnia 2011

Eveline - Slim Extreme 3D

Mniej wiecej pod koniec czerwca zaczelam stosowac trzy kosmetyki Eveline z serii Slim Extreme 3D:
-superskoncentrowane serum antycellulit + przeciw nawrotom cellulitu
-superskoncentrowane serum modelujace do biustu push-up
-superskoncentrowane serum modelujace posladki

Najpierw musze zaznaczyc, ze nie wierze i nigdy nie uwierze, ze stosujac kosmetyk antycellulitowy i nie robiac absolutnie nic wiecej pozbedziemy sie cellulitu;). Wlasciwie ze wszystkich trzech kosmetykow jestem zadowolona, mimo ze nie widze ogromnych efektow - ale akurat przez ten caly czas stosowania niestety niefajnie sie odzywialam, a moja aktywnosc fizyczna to byly niestety tylko spacery. Wydaje mi sie, ze cwiczenia poloczone z uzywaniem tej linii moglyby przyniesc naprawde fajne efekty. Od wrzesnia bede miala w koncu wiecej czasu dla siebie, bede sie lepiej odzywiac i cwiczyc i dam im jeszcze jedna szanse, mam nadzieje ze w duzym stopniu pozbede sie cellulitu. Mimo, ze mam normalna wage cellulit mam okropny!





SUPERSKONCENTROWANE SERUM ANTYCELLULIT + PRZECIW NAWROTOM CELLULITU

Kosmetyk uzywalam na uda, producent zaleca stosowanie dwa razy dziennie, ja uzywalam maxymalnie raz dziennie, bo rano po prostu nie mam zupelnie czasu. Nie zawsze bylam tez super systematyczna, wiec mozliwe ze efekty bylyby wieksze gdybym mogla sie w 100% przylozyc:).Serum ma przyjemna konsystencje, bardzo latwo sie rozprowadza, pozostawia skora niezwykle mila, przyjemna w dotyku:). Ma mentolowy zapach, ktory bardzo mi sie podoba, przyjemnie odswieza zwlaszcza w lecie. Kosmetyk ma mocne dzialanie chlodzace! Naprawde czuc je bardzo wyraznie. Czasem po posmarowaniu sie bylo mi tak zimno, ze wskakiwalam do lozka;). Bardzo mi sie to podoba, w lecie (a takich kosmetykow uzywa sie jednak czesciej latem) jest to naprawde fajny efekt. Mam wrazenie, ze skora jest jedrniejsza, w lepszej kondycji. Cellulit nadal jest, ale tak jak mowie brak ruchu+lody,ciastka i czekolada napewno robia swoje.

SLIM EXTREME 3D Superskoncentrowane serum modelujące do biustu

To serum sprawdzilo sie u mnie najlepiej. Kosmetyk ma bardzo przyjemna konsystencja, jak dla mnie idealna, lekka ale nie wodnista. Po rozprowadzeniu skora jest miekka, delikatna, naprawde gladka. Poza tym ma przyjemny, trudny do okreslenia, ale bardzo mily zapach. Mimo, ze w przypadku tego serum rowniez nie bylam super-systematyczna to szybko zauwazylam efekty widoczne golym okiem. Moj biust nie jest ani maly ani tez ogromny. Juz po niecalym miesiacu, tak jak podkreslam - nie do konca regularnego stosowania - zauwazylam ze biust jest lekko podniesiony, skora jest jedrniejsza! Przez to optycznie wydaje sie wiekszy. Nie wydaje mi sie zeby byl to efekt placebo, bo nie nastawialam sie na zadne widoczne rezultaty, zawsze wydawalo mi sie ze takie kosmetyki po prostu nie dzialaja. U mnie sie sprawdzilo, bede je w miare mozliwosci regularnie uzywac:).

SUPERSKONCENTROWANE SERUM MODELUJĄCE POŚLADKI

To serum pod wzgledem konsystencji bardzo przypomina serum do biustu - formula jest lekka, jedwabiscie sie rozprowadza i pozostawia naprawde mila w dotyku skore. Zapach tez jest bardzo podobny, delikatny, przyjemny, bardzo go lubie. Mam wrazenie ,ze skora jest jedrniejsza. Nie zauwazylam tutaj az tak duzych efektow jak w przypadku serum do biustu, moze dlatego ze moje posladki do najmniejszych nie naleza;) i mam tez problem z cellulitem. Bede nadal uzywac, bo licze ze po dluzszym czasie stosownia zauwaze jeszcze lepsza poprawe jedrnosci skory.

Podsumowujac mysle, ze to udana seria - ogromnym plusem jest takze cena. Mialam kiedys kilka kosmetykow antycellulitowych, nawet drozszych i nie widzialam lepszych efektow niz przy uzywaniu tej serii Eveline, jak dla mnie na plus wyroznia sie takze swietna konsystencja i zapach. Polecam szczegolnie serum do biustu:).

Te produkty zostaly mi wyslane do recenzji ,ale nie wplywa to w zaden sposob na moja opinie.

35 komentarzy:

  1. może sama kiedyś przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, ja też mam cellulitis i pełno rozstępów mimo swojego wieku.. ale się przyzwyczaiłam - nie przeszkadza mi, ale wiadomo, że zawsze może być lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, może ich wypróbuję :) cellulit jest niestety także i moim problemem, więc każda możliwość zwalczenia go jest kusząca... :)
    może kupię go jak będę miała czas też poćwiczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazdy ma, nawet ja ;/ moze kiedys wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie mam problemu z cellulitem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie spróbowałabym tego do biustu. :) Miałam ostatnio (po zimie) jakiś apteczny balsam na cellulit i na prawdę mi pomógł. Oczywiście, nic nie dzieje się samo, ale stosowałam go w okresie wytężonej nauki, gdzie ani zdrowym jedzeniem, ani ruchem nie miałam czasu zawracać sobie głowy, ale różnica była dostrzegalna. Nie mogę jednak podać jego nazwy, ponieważ zostawiłam go w moim mieszkaniu studenckim. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obecnie testuję ten krem antycellulitowy w taki zielony opakowaniu :) jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba się mi to, że nie ukrywasz swoich niedoskonałości tylko tak po prostu o tym piszesz, żadna z nas nie jest idealna, musimy się akceptować i mówić sobie od tak, że jesteśmy piękne- to buduje naszą pewność siebie ;) Na serum modelujące do biustu skuszę się na 100%
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie spotkalam sie z lepszym kosmetykiem do walki z cellulitem
    aczkolwiek mnie tez przydaloby sie wiecej cwiczen

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zrezygnowałam z takich kosmetyków, bo po odstawieniu skóra wraca do poprzedniego stanu, a pozbyc się celulitu mozna tylko cwiczeniami

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ich kosmetyki do ciała, wszystkie które miałam fajnie mi się sprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam jeszcze dodać, że według podręczników 90% kobiet ma cellulit ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tych produktów, ale ja nie mam cellulitu i ich nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty z tej serii. Serum przeciwko rozstępom jest całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś oTAGowana! Więcej informacji tutaj:
    http://kolorwbuteleczce.blogspot.com/2011/08/tag-jak-mieszka-twoja-bizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama jest fanką serum do biustu i za każdym razem jak jest w Polsce to kilka opakowań kupuje :D A co do cellulitu to wszystko zalezy od genów, ja akurat miałam szczeście i po mamie odziedziczyłam jego brak, ale uważam że nawet jak kobieta go troche ma, ale dba o siebie to nadal według mnie może być atrakcyjna i nie powinna popadać w jakieś kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. serum do biustu jest swietne !

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam to serum do biustu, jest świetne! Stosuję też to pomarańczowe na uda, ramiona i plecy, fajnie ujędrnia i uwielbiam to uczucie chłodu, wczoraj kupiłam jeszcze serum do brzucha i pośladków (bordowe opakowanie) i testuję. Ogólnie Eveline w tym zakresie ma strasznie dużo kosmetyków do wyboru, aż trudno się zdecydować! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś oTAGowana! http://halloyellow.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też używam tych kosmetyków :)
    mam serum modelujące biust, krem w zielonym opakowaniu ( na celluit chyba ) oraz modelujące brzuch i podnoszące pośladki :)
    serum na biust stosuję już jakiś czas, niestety nie systematycznie, a resztę zakupiłam dopiero w poprzednim tygodniu i czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pękł mi paznokieć, co mam zrobić aby go nie stracić? pęknięcie jest bardzo małe, ale znając mnie za jakiś czas paznokieć znowu będzie krótki.

    OdpowiedzUsuń
  22. To serum do biustu też polecam, fajnie ujędrnia i podnosi moje małe A :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Otagowałam Cię:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  24. oooo ten do biustu chyba sobie zkaupię ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej.
    Mam pytanie - w jaki sposób fotografujesz makijaże, że wychodzą tak ładnie? Kolory są soczyste i widać szczegóły. Gdy ja robię zdjęcia swoim makijażom nic na nich nie widać. Kolory są zjedzone i nie widać połowy, nie mówiąc już o jakimś rozświetleniu wewnętrznego kącika czy cokolwiek.
    Robisz zdjęcia w świetle dziennym, sztucznym? Dziennym z lampą?
    Z góry dzięki za odpowiedź, bo mi ta sprawa spędza sen z powiek i tylko się dołuję, jak zrobię makijaż, który mi się podoba a na zdjęciach wychodzi tak, że szkoda gadać.

    Pozdrawiam,
    A

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś myślałam o zakupie tego Serum pielegnującego biust, ale na myśleniu sie skończyło :P pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://californiavenus.blogspot.com - dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzieki za komentarze:)

    Ja naszczescie nie mam kompleksow z powodu cellulitu czy rozstepow, nie specjalnie przeszkadzaja mi na codzien;) Ale to nie znaczy ze lubie moj cellulit, wiadomo ze lepiej byloby go nie miec:D

    Asiulcowax3, bede okrutna: zetnij na zero. Ja zawsze scinam od razu albo spilowuje jak sie zlamie czy peknie. Jesli za wszelka cene nie chcesz sciac mozesz probowac zakleic klejem do tipsow (typu kropelka) i zamalowac lakierem, ale i tak mozesz wtedy gdzies zahaczyc:/

    A, jak juz kilka razy pisalam w komentarzach - nie jestem specem w kwestii zdjec, najlepiej by bylo zapytac kogos naprawde doswiadczonego:). Sama czesto jestem zadowolona z makijazu a na zdjeciach mam wrazenie ,ze jest przynajmniej o 50% brzydszy;).Robie zdjecia zawsze przy oknie, maxymalnie najblizej okna, ale nie bezposrednio w promieniach slonca. Musi byc dobra pogoda, sloneczny dzien, przy zachmurzonym niebie wychodza juz niefajne. Robie w trybie makro, bez lampy. Troche jak chodzi o kolory daje tez obrobka zdjec w programie (ja uzywam Corel Photo Paint). Np. na zywo mielismy nasycona fuksje i czarna kreske a na zdjeciu wychodzi pastelowy roz i szara kreska - program pomoze, zeby kolory byly takie jak naprawde. Mam nadzieje, ze moja odpowiedz okaze sie pomocna:). Jesli masz jeszcze jakies watpliwosci to pytaj smialo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za odpowiedź :)
    Popróbowałam dzisiaj robić trochę zdjęć (na umalowanym jednym oku i to tak szpetnie w 2 minuty, byle były różnice w kolorach :D) i w miarę nieźle, przy tej - pochmurnej, pogodzie wychodziły mi zdjęcia z lampą błyskową przy oknie. Mam lustrzankę, której trochę nie ogarniam - bo w zasadzie nie jest moja, a ja fotografem nie jestem i nie wiem co mogę z niej wyciągnąć więcej. :D Zdjęcia twarzy wychodzą ok, jakość super, ostrość tak, ale wszystkie zbliżenia... Klapa. Chciałam założyć bloga, a tak to się dosłownie odechciewa. :D
    Za chwilę popróbuję coś z obróbką zdjęć, które zrobiłam jakiś czas temu i może będzie ok.
    Natomiast Twoje zdjęcia, nawet jeśli nie zawsze odwzorowują rzeczywistość są naprawdę dobre, ładnie widać fakturę cieni itp., dlatego pytam. :)
    Pozdrawiam!

    PS
    Zawsze jak udawało mi się zapuścić paznokcie i jeden mi się ułamał (ale nie jakoś bardzo) brałam kropelkę, dawałam odrobinkę kleju na dokładnie to miejsce paznokcia (i czasem podważałam leciutko to złamanie, żeby lepiej się skleiło), zbierałam nadmiar. Gdy wyschło leciutko spiłowywałam i zabezpieczałam kolejną warstwą. Można sobie trochę polepić palce, ale łatwo dość do wprawy. Nigdy nie byłam na tyle zdeterminowana, żeby kupować specjalny klej i robić jakieś cuda, po prostu kiedyś uznałam, że spróbuję i zadziałało wyjątkowo dobrze. I taki paznokieć, jeśli dobrze sklejony, trzymał się bardzo długo, zwykle już inny zdążył się złamać i obcinałam. Brzmi to trochę, hmm, prymitywnie, wiem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też nie przeszkadzają niedoskonałości mojej skóry:)Praktycznie każdy je ma,więc po co się stresowac ;)

    Lubię te kosmetyki z Eveline,zawsze mam serum do biustu i jakieś smarowidała na celulit.Ale niestety jestem jeszcze mniej systematyczna,niż Ty,więc nigdy ich nie recenzuję :P

    OdpowiedzUsuń
  30. No to fajnie, ze jest juz troche lepiej. W dobrym oswietleniu przy oknie, swietle dziennym nie ma sensy juz uzywac lampy (ale najwaznijesze probowac zebys to Ty byla zadowolona z efektu). Jak masz dobry aparat to teraz wystarczy sie troche poduczyc i napewno zdjecia beda wychodzily super:) Gorzej w druga strone, jak ktos mialby tylko najgorszy aprat w komorce to juz koniec;).
    Poszukaj moze sobie cos w internecie np o obsludze aparatu itp dla poczatkujacych:)

    Zakladaj bloga i chwal sie nam szybko:)!

    A rady co do paznokcia z pewnoscia sie przydadza Asiulcowej3x :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nieadwno kupiłam i wysłałam sobie serum antycellulitowe :) będę uzywać i na uda, i na pośladki, więc serum typowo do pośladków mi na razie niepotrzebne :) czekam na paczkę, jeszcze nie doszła :(

    OdpowiedzUsuń
  32. też mam cellulit a jestem szczupła i regularnie stosuję kosmetyki tego typu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja używałam tylko przeciw cellulitu, choć nie mam go prawie w ogóle na udach, ale mam trochę na pośladkach :/, to jednak lepiej zapobiec, niż potem leczyć... Jak dla mnie spisywał się dość dobrze, ale jednak wolę typowe 'domowe metody' czyli kawę, ale potem cała łazienka pachnie kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię całą serię SLIM EXTREME Eveline i uważam że na polskim rynku te kosmetyki są jednymi z lepszych, mam do nich ogromny sentyment i chyba już nie wypróbuję innych. Po prostu raz kupione sprawdziły się na mojej skórze i teraz stosuję je regularnie. Wygładzają, napinają, ujędrniają :)
    Dla wszystkich wielbicieli marki polecam ich konkurs na fan page'u, naprawdę fajny pomysł i wygrać można roczny zapas :) Może kogoś zainteresuje:
    http://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland?sk=app_243221882406092

    Pozdrawiam,
    Annie

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.eveline.com.pl/product/id/1294.SLIM_EXTREME_3D_Termoaktywne_serum_modeluj%C4%85ce_tali%C4%99,_brzuch_i_po%C5%9Bladki.html


    To jest najlepszy kosmetyk jaki kiedykolwiek stworzono... Przy regularnym stosowaniu wyszczuplałam tak,że znajomi nie chcieli m uwierzyć, że to bez żadnej diety... Trzeba tylko regularnie stosować :]
    Pomagając sobie Dietą kapuścianą W TABLETKACH, choć nie jest to konieczne ;)

    Jagataaa

    OdpowiedzUsuń